Что я наделал
Добрый день, я наделал делов прошу вас помочь и разобраться что дальше делать? И ответе быстрей спасибо. Получаеться мама была на работе отец запил у него такое случаеться. И получаеться у нас есть авто отец послал меня за добавкой мне 17 понятно прав у меня нет. Просто я выложил ето в сторис оно работает 24 часа и убираеться автоматически через 24 часа. как оказалось ето увидила моя тетя а она всем расскажет мол он опять зашел в запой. Почему расскажет потому-что отец так просто авто мне не разу не давал только ездить за выпивкой . и она догадалась полюбом. думал удалить но смысла не вижу ето же я выклал и даже удалив спехнут все на меня. Почему написал просто боюсь что отец когда выйдет и ему скажут что я типо ето снял и выложил я сним поругаюсь что мне теперь делать ? Зачем выложил похвастаться.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день. Співчуваю Вам і розумію. Ви зробили вчинки, про які тепер шкодуєте. Можливо відчуваєте купу негативних емоцій таких як страх, відчуття провини та інші. Перше, що можна зробити, це ще раз запитати себе:"Що я можу зробити, щоб змінити сітуацію?" Як що нічого, тоді заспокоїтися та краще приготувати себе до наслідків. Бажано мати мінімум 3 варіанти розгортання подій. 1 - найсприятливіший для Вас. 2 - не дуже хороший для Вас. І що тоді я буду відчувати, що буду робити? 3 - самий для Вас паганий. І що тоді я буду робити? Як що Ви підготуєте себе до зустрічі з наслідками свого вчинку, Вам буде легше їх сприймати.
Надалі, щоб знову не попадати в такуж історію, спросити себе: "Як я буду діяти наступного разу в такій ситуації по іншому?" Знайти інші, більш екологічні способи для себе та оточуючих.