тривожність
суть проблеми у тому-що, я не розумію одного, у мене є почуття до однієї людини ми ходимо разом на танці, я гадаю що я також їй подобаюсь, але це мої догадки, дивилась вже на таро не вперше, показувало велику симпатію і тп, але я не можу на усі сто довіряти цьому, задумалась над питанням, мені чекати чогось та давати якісь надії, чи просто зайняти себе чимось другим.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Ви
цитата:
мені чекати чогось та давати якісь надії, чи просто зайняти себе чимось другим.
- а чого Ви хочете? Вибір дії залежить від того, який результат від нех очікуєте. Якщо людина Вам подобається, і Ви відчуваєте щось взаємно схоже - звідки тут варіант переключитись на щось інше? Чи можливо взагалі без точного і прямого питання дізнатись стовідсотково, чи є симпатія чи ні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364251 для Яна Дмитрівна
Так, я розумію що найкращій варіант буде дізнатися у людини стовідсотково, я знаю яка ця людина и впевнена в ній, але я не можу спросити у неї ну ніяк, я думаю що найкращий варіант це ще поки-що спостерігати, а там вже буду думати над цим
Дякую за відповідь!
психолог онлайн
цитата:
задумалась над питанням, мені чекати чогось та давати якісь надії, чи просто зайняти себе чимось другим.
Питанн
Направду, часто ми дуже хочемо дізнатися, які почуття людини до нас і при цьому ДУЖЕ боятися взнати відповідь, адже вона може бути неприємною нам. Чудово пам'ятаю свої подібні переживання у підлітковому віці.
З іншого боку, погоджуюся з колегою, що без прямого запитання відповіді ми не дізнаємося.
А ще, наше незнання завжди породжуює різні фантазії і разом з ними тривогу. Тож, тут ми вже можемо робити вибір: тривожитися фантазуючи чи таки прямо поговорити з тим кому симпатизуємо.
Успіху вам
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Звісно, прямі запитання то складно, та і не потрібно на початкових етапах.
Завжди може допомогти певна гра, флірт, де все ніби і в шутку, і взаправду.
Коли ніби спочатку можна дивитись прямо в очі і мовчати, а потім вести себе ніби нічого і не відбувається.
Таким чином Ви можете транслювати свою зацікавленість, даючи "людині " можливість відповісти, якщо є бажання. При цьому Ви зберігаєте зовні старий рівень стосунків, коли "ми просто спілкуємось".
"Чекати чогось " звісно, можна, але чому б не створити атмосферу флірту, яка , в разі позитивного відгуку на ваші почуття, допоможе людині відчути від Вас певні сигнали симпатії і зробити свої кроки.
Важливо бути автором свого життя.
Своє життя важливо формувати, а не "чекати" або відмовлятись і "займатись чимось іншим ". Чимось іншим можна зайнятись вже тоді, коли точно зрозумієте, що тут немає зацікавленості в вашу сторону.
психолог онлайн
Доброго дня!
У вас є певні здогадки, сумніви і те і інше може виявитись правдою. Єдине, що ви можете це бути собою і показувати свою власну прихильність до людини і спостерігати за реакціями. Спостерігайте за мовою тіла, за очима і за власними феноменами тіла, бо воно ніколи не бреше! Чекати можна трішки активніше щоб скоріш дізнатись! Ваші прояви можуть бути грою, фліртом, що теж не до кінця відкриває вас як чисту монету, але сприяє зближенню.