Я ненавиджу свою роботу
Я хочу померти, бо ненавиджу свою роботу. Я працюю у сфері обслуговування більше 6 років років і мені вже остогидло працювати, я просто ненавиджу цю сферу, але в іншу сферу мене не беруть і знайомих нема, в кого спитати пораду. Я втомилася працювати на кухні або на касі, втомилася від запар, від ненормованого графіку, відсутності нормального сну, постійних алергій, постійного приниження і вимог, я просто вже не витримую, але якщо знову піду (звільнилась цього року, проходжу стажування, думала,що на новому місці буде краще), то залишуся без грошей, я знаю, що у багатьох людей проблеми гірші за мої, але нічого не можу вдіяти зі своїми думками. На попередньому місці роботи у мене були часті нервові зриви і панічні атаки. Я просто не знаю, що робити. Як мені вчинити?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Привіт!
Який відчай! Хіба це проблема поміняти роботу?
То ж причина мубуть в іншому?
Боюся міняти, "бо залишуся без грошей" , а може ще щось заважає?
Треба заспокоїтись, та зрозуміти себе: чого я хочу і спланувати свої дії.
Треба задати собі питання і відповісти на них: на яку нову роботу я зможу замінити стару, чому я пробувала міняти, а вмене щось не вийшло. Ви вважаєте, що тільки знайомі можуть працевлаштувати на гарну роботу? Тоді ви бессильна, получається? А які у вас здібності, освіта, що вмієте робити, які навички для іншої роботи?
Ось вам питання, які в першу чергу задасть вам любий психолог.
Надайте собі відпоідь, чи готові ви щось міняти і розумієте як?
А може треба зрозуміти, чому вам не подобається та робота, в сфері якій ви працюєте вже 6 років? Може проблема в людях у відносинах з ними, а люди майже всюди однакові.
Треба розібратись з собою: "Що я хочу і що я можу".
Корисніше буде розібратись з психологом у тому, як змінити своє життя на краще.
Я бажаю вам найкращого і сміливості, щоб навчатись далі і не злитись на весь світ через роботу.
Щасти!
Відредаговано автором 22-04-2024 18:56:18
психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Добрий вечір! Розумію Вас. Ненавісна робота це великий стрес для людського організму. Не зрозуміло, чому Вас не беруть на іншу роботу? Чи є в Вас професійна освіта? Чи шукали Ви роботу в інтернеті на різноманітних сайтах працевлаштування?
Поки не знайшли нову більш привабливу роботу, пропотую знайти плюси у теперішній роботі. Вони однозначно є, це як палка з двома кінцівками. Це допоможе Вам покращіти емоційний стан, переключитись хочаб на нейтральність.
Але, як що ситуація неодноразово повторюється , з цим питанням треба більш ретельно розбиратися на консультаціях.
"Я втомилася від запар, від ненормованого графіку, від вимог" Така сітуація може статися і на хорошій роботі, вимоги є всюди, запари та ненормований графік теж бувають. Ви готові з цим миритися?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
цитата:
Я працюю у сфері обслуговування більше 6 років років
Доброго ранку. Як Ви потрапили в цю сферу? Чому саме її обрали 6 років тому?
цитата:
в іншу сферу мене не беруть
Ви знаєте причини відмов?
цитата:
знайомих нема, в кого спитати пораду
Якби були знайомі, що б Ви в них спитали? Які поради Вам потрібні?
цитата:
Я втомилася працювати на кухні або на касі, втомилася від запар, від ненормованого графіку, відсутності нормального сну, постійних алергій, постійного приниження і вимог, я просто вже не витримую
Ви дійсно багато чого витримуєте із-за роботи. Але варто розібратись, які моменти залежать від сфери, в якій працюєте, а які від Вас, Вашого способу вибудовувати стосунки з людьми.
Наприклад, Ви написали про приниження і вимоги. Якщо Ви не вмієте захищати себе, варто звернутись з відповідним запитом до психолога. В будь-якій сфері можна опинитись в колективі, де одні люди принижують інших. Багато чого залежить від реакціїї людини, яку намагаються принизити. Варто навчитись не дозволяти себе принижувати.
цитата:
я знаю, що у багатьох людей проблеми гірші за мої, але нічого не можу вдіяти зі своїми думками.
Немає сенсу порівнювати свої проблеми з проблемами інших людей. Якщо Ви страждаєте із-за роботи, Ваше право зробити все від Вас залежне, щоб змінити ситуацію. І це Ваша відповідальність, попіклуватись про себе таким чином.
цитата:
Я просто не знаю, що робити. Як мені вчинити?
Якщо маєте можливість, зверніться до психолога. З його підтримкою буде легше розібратись, як Вам вчинити.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Я просто не знаю, що робити. Як мені вчинити?
Хочу висловити Вам своє розуміння і підтримку. Ситуація, дійсно, складна -
цитата:
ненавиджу свою роботу
І заради грошей продовжуєте там працювати при тому, що
цитата:
мені вже остогидло
Натомість є страх залишитись без коштів на життя.
Тому спитаю, Ви одна в цілім світі? Де Ваші рідні і близькі люди? Які у Вас взаємини з ними?
цитата:
втомилася від запар, від ненормованого графіку, відсутності нормального сну, постійних алергій, постійного приниження і вимог
Тобто, виходить, що така робота і ця сфера Вам не підходять. Правильно?
Отже, якщо так, то потрібно зазирнути вглиб себе і зрозуміти, чим би Вам хотілось займатись. Можливо, раніше, в дитинстві мріяли і бачили себе в якості ... Заповніть своєю відповіддю ці три крапки.
Аби змінити роботу, варто наважитись на цей крок. До певної міри ризикнути. Проте на тепер Ви не в тому стані, щоби щось рішуче міняти. Але можна собі поставити за мету підготуватись до змін. І спочатку повернути собі душевну рівновагу, відчути твердий грунт під ногами. Саме за таких умов з'являється шанс ефективно діяти.
Для цього знадобиться пошукати психолога, який працює на прийнятних для Вас умовах. Можливо, це буде психолог центру соціальних служб у справаж сім'ї, молоді та спорту. Можливо, спеціаліст бюджетної установи.
Також є варіант знайти групу психологічної підтримки - таких багато зараз існує.
Власне, до чого я веду. Ваші зміни можете забезпечити лише Ви... за допомогою інших людей. Тому намагайтесь виходити з полону відчаю і рухатись вперед.
Дива, насправді, трапляються, коли їх роблять самі люди(!) Вірте в себе(!)
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ви пишете "я знаю, що у багатьох людей проблеми гірші за мої, але нічого не можу вдіяти зі своїми думками"
І насправді, Ви абсолютно праві. Для кожної людини найважчі та найважливіші проблеми, це її власні.
Тому і не допомагають поради, на кшталт, а от у тебе все ще не так страшно, бо у інших все набагато гірше...
Якщо і порівнювати, то лише з тим, що відбувалося з нами раніше.
Окрім того, Ви пишете, що "На попередньому місці роботи у мене були часті нервові зриви і панічні атаки".
Тому, як на мене, щоб допомогти Вам розібратися з усім, що відбуварається, потрібно почати саме з Вашого стану.
Якщо з'явилися нервові зриви та панічні атаки, повинні бути і ті тригері, які їх появу спровокували. Як давно Ви працюєте саме в цій сфері? Це та професія, яку Ви самі собі обрали? Як швидко вмієте відновлюватися? Як довго переживаєте те, що сталося вдень? Який у Вас сон?
Окрім того, нервові зриви - це повне психо-емоційне виснаження організму.
Чи знаєте Ви, що сили можна відновлювати?
Як Ви відпочиваєте? Як розвантажуєтеся? До того ж, складається враження, що Ви бігаєте по колу, "наступаючи на одні і ті ж граблі". Тобто, змінюючи роботу, не змінюєте своє до неї ставлення та ставлення до тих, хто Вас оточує і таким чином, "несете" за собою ті ж самі помилки та проблеми.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброй ночи!
А вот если на минуточку - забыть весь негативный опыт - с работай, усталостью, нервами.
И просто почувствовать - кем бы вы хотели работать?
Есть такая сфера? ( даже если, вы сейчас это себе не допускаете по разным причинам - нет опыта, знакомст, и т д )
Чем бы вы хотели заниматься в своей жизни?
Чтоб прям с удовольствием?
Что вам нравится? Какой вид деятельности?
К чему возможно есть навыки или талант?
Ваша проблема в том - что вы не получаете удовольствия, там где вы работаете - нет радости - кайфа - от дела.
Не горите им. Плюс видимо нет ресурса - помимо работы.
Как вы отдыхаете? как заботитесь о себе?
Есть ли близкие люди и поддержка от них?
Есть ли люди рядом которые вас понимают?