Моя матір не хоче вести мене до психіатра.
Дайте якусь пораду, будь ласка, окрім втручання поліції. На данний момент я живу в Німеччині. Протягом вже майже 6 років страждаю від суїцидальних думок, депресії (на мою думку) і насправді дуже багато інших психічних проблем які інвалідизують мене. В Німеччині мені дуже погано, бо не зважаючи на моє знання німецької, мене булять. Булять не тільки мене, а й всіх українців зі школи, на що дирекція школи закриває очі. Відповідно до цього, мій моральний стан погіршився. В 10 років вже мала невдалу спробу суїциду, зупинилась, бо було неймовірно боляче. Зараз перманентно займаюсь само ушкодженням, і не зважаючи на все бажання вмерти, просто не вистачає сили духу зробити цього. В Україні мені діагностували шизотипічний розлад та депресію (в деталях не пам'ятаю, мені було 11-12). Зараз терміново потребую психічної допомоги, бо відчуваю що тепер через ці проблеми я небезпечна не тільки для себе, але й для оточуючих, бо розумію що мій здоровий глузд зникає. Я постійно розповідаю матері як мені жахливо (але в подробиці не вдаюсь) і що мені вже терміново треба психіатр, але їй все одно. Під час одного зі своїх епізодів я зламала собі костяшку на безіменному пальці, але вона не дозволила мені йти в травмпункт. Пройшло вже чотири місяці, а там все ще синець та болить. Я не знаю що робити, вона відмовляється вести мене до психіатра ігноруючи мої проблеми, в голові вже лише кинутись під поїзд
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Марта Калина
Павел Леонидович Басанский
Добрий день. Ваша ситуація дуже серйозна, і Ви маєте рацію, Вам терміново потрібна допомога психіатра, Вам відразу стало б легше після призначення медикаментів. Є ще один варіант, але не знаю чи підійде він Вам, підійти до небайдужої вчительки в школі і поговорити з нею, розповісти ситуацію і попросити, щоб вона поговорила з Вашими батьками, пояснила небезпеку. Тому що без поліції - це лише за згодою батьків. Тобто варіант лише їх умовити. Якщо не чують Вас, можливо, почують когось зі сторони, зі школи. Але все залежить від того, чи є така людина, щоб підібрав правильні слова. Але у Вашому випадку, якщо і це не допоможе, я б все ж таки не побоялася поліції, якщо все так погано, бо це Ваше право на медичну допомогу. І тут небезпека Вашому здоров'ю та благополуччю. Я дуже Вам співчуваю, тримайтеся та бережіть себе.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Єва, як що батьки не хочуть вам допомагати, вам необхідно самій діяти та самій собі допомагати. Згодна з колегою, як немає іншого виходу, треба йти в поліцію, просити допомоги і психологічної також. Це найкращій варіант буде для всіх і для вас і для батьків, бо суїцид своєї дитини батькам не зважвючи на всі обставини майже неможливо пережити. Тримайтеся, така сітуація не буде постійною.
психолог онлайн
Ольга Мамедівна Кириллова
Павел Леонидович Басанский
Єва, вітаю!
Ваша історія - це вже крик про дорогу, щиро співчуваю! Підтримую колег, що вам треба шукати інших дорослих серед персоналу школи, шкільного психолога, адміністрацій щоб отримати відгук та супровід. Ви потребуєте лікування і коли ви його отримаєте, то вам стане набагато легше. Байдужість зі стороно мами не має стати байдужістю до вас самої, ви все ж таки написали сюди, значить є ще сили щоб собі сприяти у допомозі.
Чи є у вас бабусь, дідуся, тітка, інші родичі, яким модна довірити свою ситуацію і принаймні виговоритися? Не шукайте допомогу у мами, шукайте в інших місцях і знайдете!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий день Єва! Наразі існують різні безкоштовні психологічні консультації. Є Мережа психотерапевтів в Німеччині: "Двогодинна допомога людям в екстрених ситуаціях" (українською та російською мовами). Знайдіть їх телефон по інтернету (немаю права їх рекламувати), вони дадуть вам первинну допомогу, а за потребою допоможуть знайти психіатра. Можна звернутися в центральні заклади прихистку - ZUE (в Німеччині), безкоштовні консультації. У багатьох містах і громадах існують ще інші заклади з психологічної допомоги, якими можна користуватися теж безкоштовно. Серед них, зокрема, психосоціальні центри (PSZ). Там є відділення психотерапії, Допоможіть собі самі!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Єва, якщо Вам потрібна допомога, а мати відмовляється допомогти її отримати, то шукайте її самостійно - серед інших більш адекватних, ніж вона, дорослих. Вчителів, психологів в школі, сусідів, знайомих, українських батьків інших дітей тощо. Особливо це стосується вчителів і психолога в школі - впевнений, вони НЕ відмовляться від допомоги. Тільки треба їм обов'язково розповісти про шизотипічний розлад та депресію. Не приховуйте нічого, інакше не спрацює.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Єва, добрий день!
Єва, я теж зараз в Німеччині, допомагаю біженцям. Ти можешь поспілкуватись зі мною.
Напиши мені листа, а я скину тобі свій німецький номер телефону.
АБО!
Для українців в Німеччині працює лінія безоплатної психологічної допомоги від Національної психологічної асоціації +49 800 000 2600. Психологічну допомогу від Національної психологічної асоціації було запущено 1 червня 2022 року. Вона працює з 10 до 20 години щодня без вихідних.
В тебе тимчасові труднощі, повір! Життя дуже цікаве! Бережи себе!
Відредаговано автором 23-04-2024 20:04:24