що мені робити?
я розірвала стосунки зі своєю дівчиною, оскільки не відчуваю до неї почуттів. але мені погано морально, + до цього в мене була і досі є апатія і не бажання жити. я страждаю рпп, і мало їм.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доброго дня.
Коли ми втрачаємо стосунки з близькою людиною, то втрачається якась частина нашого світу і для відновлення потрібен час. Зараз старе зруйнувалося, нове ще не побудоване. Спробуйте пригадати, коли зникли почуття, що тоді відбувалося у ваших стосунках? В майбутньому ви, напевно, побудуєте нові стосунки. Спробуйте відповісти собі на питання: як ви хочете, щоб було у цих стосунках?
Також з того, що ви пишете, я зрозумів, що апатія та інше, що про що сказано у вашому питанні, були і до розриву стосунків. І тут, на мою думку, обов'язково слід звернутися до психолога та добре розібратися у причинах того, що з вами відбувається. З допомогою фахівця ви зможете покращити свій стан.
Якщо не має можливості звертатися до приватного психолога, то імовірно можна піти до психолога в школі.