Чи була зрада
Я спокійно собі жила і закохалася в одного Шотландця якому 65 років і який живе з жінкою 12 років, але не одружений. Я з ним дуже часто фліртувала. Він мені щось прислав, але це якось вийшло автоматично що це все продовжилось. Я була менш впевнена в собі і не розуміла що до чого. Він мене підвозив додому, тому що по можливості він всіх розвозе по домівках на своєї машині, своїх підлеглих. А він мій супервайзер. Декілька разів я сходила на побачення і декілька разів прийняла подарунки. Але весь цей час я йому пояснювала що в тебе дружина, ми колеги по роботі і головне що ти старший мене на 35 років. Але він слухав мене як ніхто. Я розумію що я вчасно не припинила і не сказала йому ні. Ще на мене тиснув страх що я можу втрати роботу (це із-за Турції, що мене підставили, тепер я розумію зараз що це було із-за емоцій), або він мені напакостить і я намагалася йому багато разів пояснити різними засобами, що не треба. А при поясненнях він мені натякав на дискримінацію. Я намагалася зробити його своїм другом. А він гроші пропонував я відмовила - навіть він мене завів в кімнату і тиснув, що це тіпо допомога, мені як для українки. Я запропонувала задонатити на мітингу. Він дав 20 фунтів. Сексу не було і поцілунків також. Потім переписку прочитала дружина і вигнала його з дому. Але я заставила дружину познайомити зі мною і сказати що ми друзі і вона не проти дружби. Вона його додому. Сердечок я йому не слала вже не фліртувала. Але на роботі намагався обіймати мене. З одного боку мені подобалася інколи я ловила себе на думці а може це так прийнято в їхній країні. І я казала що це моя репутація. Він чиплявся до настрою. Погрожував що не буде працювати зі мною. Казав що піде до шефа тому що я не посміхаюсь, а раз не посміхаюсь, я втомилася і в мене проблеми, вийшло так що я його вдарила по обличчю рукою щоб він охолов. Короче я зірвалася на роботі і ревіла довго. На мене всі дивилися як на не нормальну, тому що я вдарила його і так пояснила обережно потім, чому (а кухарі ще переплутали, тіпо він мене вдарив) Він бив по голові дощечкою в якості жартів. А я працюю кітчен портером. Намагався шльопати по жопі. Я з ним лаялась. Потім почала прикалуватисть тіпо ну я зараз вдарю і він був цього не проти, але це була як імітація. Колись я його навіть з'емітувала що я душу і він імітував іноді теж саме. Гучні жарти. Донесли шефові що тіпо я робила це насправді.
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Було таке що я наїхала за погану поведінку, а хтось побачив доповів шефові. Шеф спитав його чи душила. Він сказав ні. Але розкажи правду що це був жарт. Я пішла і розповіла в HR відділ всю ситуацію і сказала щоб всі зберегли роботу. Щоб з шефом поговорили. Казала припини мене обіймати. Навіть намагався поцілувати, я відсторонювалась. Він казав це не я. Тільки спробуй підняти шум. Я дурепа ще дозволила волосся розщесати вдома (я місяць його не розчесувала - і в голові також проблеми і поганий стан). Але потім сказала ні. Він впирався. Я раз десять сказала ні. З одного боку я хотіла з ним відносин. Я перейшла також межу намагаючись зробити його другом, я хотіла і зрозуміти і вдома щоб було добре в нього. Зараз вже не хочу (почуття є але не хочу, хоча раніше була перешкода дружина і вік) тому що він більш емоційний і не поважає кордонів. Навіщо мені такі друзі, які на мене тиснуть. Я стільки енергії витратила що ще можу роботу втратити. Думала що він всім допомагає. І дійсно він мені допомагав з деякими речами, в тому числі і з англійською. Я відчула що треба бути рівним і якщо порушують кордони, то одразу до побачення, а не намагатись, пояснювати і таке інше. Або друзі, або гуляй. Нещодавно його жінці подзвонила дівчина (можливо та що про неї доніс інший закоханий колега, що він ії торкався (а може між супервайзером і нею було щось, з судячи по поведінці, а вона сказала йому ні, може в них і було, але як вона могла це бачить, точно не знаю хто це) і розповіла що в нас був секс, хоча доказів нема. Але вона з кимось спала з роботи мені розповідали, але не в гарному світі. Але вона дозволяє обіймати, тикать пальцями з обох боків за талію, верещить, може навіть дозволи підняти себе. А перед цим інший колега друг з яким він перестав спілкуватися, розпускав про на роботі, що тіпо в нас секс. Дружина повірила і вигнала його з дому (іноді я думаю може так дойде, тому я думаю й це більш імовірно що вона його поверне назад, тому що це не перший раз коли вона його прощала).Мого супервайзеру перло спілкуватися зі мною. Зараз хочу і нервую що можу втратити роботу тому що шефові це все набридло (мені ніхто нічого не сказав, але по чуткам, хочуть зібрати докази щоб мене звільнити, а може він думає, що був секс). Мені якось пофіг, що там кажуть, я знаю що його не було, але коли вже починається хитатися залишусь чи я ні то інший рівень. Але я більш впевнено почуваю. Це тягнуло мене вниз, я не могла розвиватися, навіть режим сну порушений. Я йому написала що люди бачать твою поведінку і можуть подумати що завгодно. Тому я вже втомилася пояснювати. Ще його донька пише, донька дружини пише. Він звонить допоможи і це все в ночі. Я повинна пояснювати. Мабуть все одно я би це припинила найближчий тиждень. Просто з'явився привід його послать. В мене після цього з'явилась купа ідей, як розвиватися далі. Я тепер надягаю робочий настрій, як уніформу і працюю. В мене два стани - один робочий для всіх колег, інший розчарування в конкретній людині. Мені ця ситуація допомогла вирішити мої деякі психологічні проблеми зі страхом, з занадто високою емоційністю, я більш впевненою стала. Я підтягнула англійську. Але хочу зрозуміти ступінь, на скільки помилилася, щоб коли буду мати друзів чоловіків, щоб ще краще відчувати і розуміти межі (хоча досвід я отримала великий).
Доповнення від автора
В нього ще є одна подруга, але на роботі вони так не поводять себе, але він додому до неї в гості приїздить. Дружина його знає про це.

психолог онлайн
цитата:
Але хочу зрозуміти ступінь, на скільки помилилася, щоб коли буду мати друзів чоловіків, щоб ще краще відчувати і розуміти межі (хоча досвід я отримала великий)
Добрий день. В мене виникло відчуття, що ви розумієте де ви помилились і як. Ви все ще відчуваєте труднощі із інтерпритацією того, що варто робити, а що ні? І коли варто припиняти сумнівні відносини?
Чи все ж питання до вашого внутрішнього конфлікту, де він вам справді подобається, але є суттєві перешкоди для відносин?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365256 для Ксенія Шалімова
Просто хочеться краще пропрацювати ситуацію. Наскільки це можно назвати зрадою? Я жила за принципами, але моя невпевненість, страх, можливо те що я в новій країні і не знаю мови, призвели до безладу, але мені не дали вони підти далі ще гірше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365256 для Ксенія Шалімова
Дуже Вам дякую за Вашу відповідь.
психолог онлайн
Ви знаєте,ви описали дуже багато сексуального життя інших навколо вас. А де тут ви? Як ви реалізуєте вихід своєї сексуальної енергії?
Доповнення від автора
Дякую. Я молода. Мені 30 років. Його просто перло і це була просто маніпулювання з його боку і викачка енергії. Він шукав шляхи щоб мене звабити і зі мною переспати. Він тиснув на мене. Але наступного разу коли людина мені розповідає про довіру і хоче мені допомогти, щоб я розповідала йому то до побачення. В мене за 4 роки було що я тиждень з одним хлопцем зустрічалась, мала обійми повноцінні, секс, поцілунки і потім я з ним розійшлась за те що він мене вдарив. Але я ходила на танці, вірші писала, ще на мітинги, з сітками. В спілкуванні з супервайзером, в мене сил хватало тільки на англійську і то дуже складно. Але я думала що просто зрозуміє свою поведінку і буде себе нормально поводити, як друг. І раніше перло від самої себе сексуально і навіть я відчувала оргазм. А зараз таке відчуття що мене емоційно гвалтувати і тиснули на болісні моменти (страх, одна з небагатьох кому можна довіряти, але це було помилково). А це ще переодично на роботі відбувалося і коли це все бачать. Що в мене спеціально викликали ці почуття. Навіть відчуття проститутки було. Хоча я не хотіла нічого спільного мати і фізичного сексу не було і поцілунків також, навіть повноцінних обіймів. В нього сексу жінкою не було вже 5 років. Але я дозволила емоційне насилля, вчасно не сказавши ні. Та ще мала невеликий досвід працювати у великій команді. На нього трохи по ображається шеф, додому він повернеться, а я можу втрати роботу. І він мені ні чим не допоможе (тому що раніше серйозні питання я сама вирішувала, а він навпаки розповідав шефові, що я гарно працюю, але мені треба захищати від інших і це заважало) Дуже не приємно. Сподіваюсь що HR відділ буде на моєму боці і не буде реагувати на скарги, щоб було без звільнення (хоча шеф хотів би це зробити). Працювати я зможу на цій роботі, щоб мати гроші. Але все одно думаю як підти звідси не зараз а трохи пізніше, щоб все добре було с фінансами. Щоб я звільнилася по своему бажанню, коли мені це буде потрібно. Я працюю над пошуком роботи. Сподіваюсь моя англійська хоч і не на достатньому рівні, але я зможу знайти краще місце.
Доповнення від автора
Для нього це було більше мабуть зі мною. Він з дружиною сексу немав, і обійми не такі. Для нього я була як джерело енергії. Для мене це більше мені не дають спокій і заважають. А я хочу відштовхнути на певну відстань. Не треба дозволяти деякі речі робити і казати ні і не буде зайвих почуттів, які мені просто не потрібні.
Доповнення від автора
Я мабуть ще мала заскок з друзями з дитинства. І страхи з минулого. Але зараз я розумію що я можу бути незалежною ( навіть іноді хочеться побути із собою, щоб провести час на одинці), але друзів я не проти, які мені не псують життя. Найкращий друг це моя мама. Ми чітко розділяємо де дружба, а де мама з донькою.
психолог онлайн
Доброго дня Вікторіє!
Як на мене, вся ситуація, яка склалася - це не лише питання нестачі інформації про життя канадців та їх звички, а ще й питання Ваших же особистісних кордонів, які дуже розмиті. "Але я дозволила емоційне насилля, вчасно не сказавши ні"
Окрім того, це ще і питання особистого почуття захищеності, яке формується в дитинстві в стосунках з батьками, з батьком, якого, як на мене, у Вас також немає. Тому Ви заплуталися, насамперед, у своїх страхах та бажаннях. "мала заскок з друзями з дитинства. І страхи з минулого.."
Ви пишете, що хочете бути незалежною, і це чудово! Але ж незалежність, насамперед, це поняття не зовнішньої поведінки, а внутрішнього стану жінки, і називається, насправді, самодостатністю, коли жінка
почуває себе щасливою і для цього не потребує якихось сумнівних стосунків з одруженим чоловіком. А якщо до цього додати страх втратити роботу, залишитися без фінансового захисту ( І чи тільки фінансового?)
Ви пишете, що стосунки з мамою дружні - прекрасно!
А які стосунки у Вас з батьком? І як склалися стосунки між мамою та татом? Бо, як на мене, намагання розібратися в ситуації поверхнево, нічого кардинально не дасть. Адже, існують певні внутрішні установки, страхи та поведінкові моделі, які можуть призвести до іншої ситуації, але зі схожим сценарієм. Я не думаю, що Вам би хотілося повторів, нехай і якійсь іншій формі ..
Як, до речі, у Вас із особистим життям?
Відредаговано автором 03-05-2024 15:50:02
психолог онлайн
У вас поки не вийшло знайти друзів у іншій країні? Як так вийшло, що він виявився єдиним другом? Без підтримки іноді справді важко розібратись у ситуації.