Голова болит психосоматика?
Дoбpий день , в mене бoлить гoлoвa вже 5 днів … дo цьoгo noчaв бoліти зуб і я noчaлa дуже неpвувaти,a ще дo цьoгo був дуже cильний cтpеc і mopaльнa дaвka нa poбoті зі cтopoни нaчaльcтвa , mене штpaфувaли не зa щo, і koжен день я nлakaлa і булa npигніченa… і ocь в mене noчaлa бoліти гoлoвa ніби шлеm aбo oбpуч нaділи нa гoлoву … тaблетkи не дonomaгaють, я вже не знaю ckільkи nилa неmіcілa і kетaнoв a і нічoгo не зmінюєтьcя ,гoлoвa тak і бoлить тam де лoб ,ніc і вokpуг.. aле cnлю я нopmaльнo .. більше ніяkиx cиmnтomів неmaє , тільkі nульnіт в зубі aле вже буду ліkувaти йoгo нa дняx.. дуже нakpутилa cебе щo в mене pak в гoлoві чи onуxoль… вже тaka біль булa деcь pіk нaзaд .. дві неділі бoлілa і нічoгo не дonomaгaлo,тoді булa у невpoлoгa і він ckaзaв шo ncиxocomaтиka .. і тoді гoлoвa npoйшлa .. a зapaз знoву ,mені дуже cтpaшнo :(.. неmaє нacтpoю , я бoюcь щo щocь cтpaшне в mене 😭 не знaю яk з циm бopoтиcь і чи moжливе тakе чеpез ncиxocomaтиkу?🥴
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
чи moжливе тakе чеpез ncиxocomaтиkу?🥴
Добрий вечір, Соня. Так, таке можливо. Дуже багато всього у вас у житті відбувається. По-перше, важливою є інформамція, що у вас у зубах є запальний процес, якщо це поруч із нервом, від цього може з'явитись біль, який нічим не приборкати. Але, це не означає, що з вами справді нічого не відбувається, вам треба сходити на консультацію до лікаря.
цитата:
a ще дo цьoгo був дуже cильний cтpеc і mopaльнa дaвka нa poбoті зі cтopoни нaчaльcтвa , mене штpaфувaли не зa щo, і koжен день я nлakaлa і булa npигніченa… і ocь в mене noчaлa бoліти гoлoвa ніби шлеm aбo oбpуч нaділи нa гoлoву …
Це звичайно також могло спричинити головний біль. Як ви думаєте, про що ваш головний біль міг би вам намагатись сазати?
Як зараз у вас на роботі, все гаразд?
Доповнення від автора
З приводу зуба ,мені треба видаляти зуб і головна біль зʼявилась як раз тоді коли почав боліти зуб .. але зуб вже так не болить , а голова болить :(.. на роботі все складно ..вона мене морально убиває і досі :(..
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
але зуб вже так не болить , а голова болить
Це нічого не означає, запалення це запалення.
цитата:
на роботі все складно ..вона мене морально убиває і досі
Чому тримаєтесь за це місце? Що там є такого важливого для вас?
психолог онлайн
Вітаю, Соня!
Співчуваю вашій історії. Дуже багато напруги, відчаю, страху та безсилля відчуваю від вашого тексту. Мені здається ви якраз не проживаєте всю цю палітру. Ваша голова ще трошки і вибухне від думок та накручувань. Вам потрібен лікар чи хтось, хто спроможній вас заспокоїти, що з вами все ок. Доречі, чому ви самі так про себе не думаєте? Якщо ви не справляєтесь на роботі і вам там нестерпно, то можливо ви набагато важливіші ніж робота і це треба визнати. Дуже важливо усвідомлювати, що я можу, а що ні. Це заземлює в тіло, бо в голові ніби все можливо, але це відрив від почуттів та контакту з собою. Доречі, з ким ви ділитесь своїми переживаннями, проблемами? Дуже багато стресу у вас всередині, який потребує підтримки та співчуття, якщо не з вашого боку, то з боку друга, мами, спеціаліста, лікаря.
Щиро раджу знайти змогу піти до психолога. Просто поділившись цими переживаннями, вам стане набагато легше! Тут навіть не потрібна глибинна робота, просто декілька сеансів щоб ви повернули собі себе!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365585 для Алла Володимирівна
Добрий день ,а як ви вважаєте ,чи може боліти голова від того що був стрес , я себе кожен день ще більше накручую ,накручую що в мене рак в голові,опухоль ще щось страшне .. мене це зʼїдає з середини і голова болить ще більше і нічого не помогає😭я вже думаю записуватись на 1000000 обследувань бо я просто кожну хвилину накручую себе що в мене щось з головою😭
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365585 для Алла Володимирівна
А зараз я на роботі, в мене тут напарниця зʼявилась і дуже велика запара була , і мене почала пульсірує ви у вічках голова і почалось учащоне дихання , і ніби голова крутиться і страшно дуже ,що це може бути? Панічна атака чи що це не знаю 😭
психолог онлайн
Це значить, що ви дуже тривожна. З цим треба працювати з спеціалістом.
Будь яка запара вибиває стабільність з під ніг і ваше тіло реагує такими реакціями. Але я не можу відповідати на всі ваші питання з приводу, що це значить. Вам потрібно звернутись до психолога! Здається робота - це суцільний стрес для вас, вона поглинає вас і ви втрачаєте контроль над собою.
психолог онлайн
https://youtu.be/lNTdfRsHwRI?si=4CvL7EllZtEPAGk0
Рекомендую вам цю техніку!
Потрібно відкрити на комп’ютері, щоб був великий екран.
Сфокусуйтесь на дискомфортний ділянці всередині тіла (утримуйте весь час увагу на ній) і слідкуйте за кулькою. Ця методика обробляє рухами очей тривожні депресивні нав’язливі стани.
Проте необхідно звернутись до психолога!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Прежде чем предположить психосоматику, исключают физические нюансы и проверяют здоровье. Вы пишите про пульпит, а это уже не просто легкий кариес, поэтому вполне может быть, что это влияет зуб.
Для начала обратитесь к стоматологу, возможно неврологу, чтобы не пить бесконтрольно препараты (Нимесил достаточно вредное лекарство и пьет его совсем в редких случаях).
Ваши накручивания усугубляют состояние. Обратитесь к неврологу и обследуйтесь. Это займет пару дней, но вы точно будете знать, что к чему. В целом, вы описываете состояние, похожее на мигрень, спазмы. Это убирается с одной стороны, препаратами (выпишет врач)+дыхательные упражнения, достаточный сон, полноценное питание, ходьба, легкая, не изнуряющая физическая активность, прогулки на свежем воздухе, возможно йога для расслабления.
Раньше у вас были головные боли, с которыми сложно было справиться?
Почему рождаются фантазии про опухоли?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ви не відповіли на моє питання щодо роботи. Що це може означати? Ви хочете залишатись там, не зважаючи на стрес і такі наслідки?
цитата:
себе кожен день ще більше накручую ,накручую що в мене рак в голові,опухоль ще щось страшне .. мене це зʼїдає з середини і голова болить ще більше
У вас вже бували подібні накручування чи це вперше?
Взагалі такої сили та такої тривалості головний біль, справді не може бути нормою. Вам варто звернутись до лікаря. Психосоматика щодо стрессів, перетворюється у справжні хвороби у кінці кінців. Якщо це психосоматика, це не означає, що проблему не треба лікувати. У вас вона доволі серйозна.
психолог онлайн
Доброго дня. Якщо невролог зробив такій висновок - до цього слід прислухатися. ці болі добре вивчені та навіть мають свою назву "шолом невротика". Але саме з цім можно тільки підбирати пігулки. А ось з причиною такого відгуку на актуальні події треба працювати. Чому так богато проблем, чому саме такій відгук на них, чому тіло реагує, а що у діях? це все гарні запити на психотерапію. Коли зрозумієте причину - зрозумієте і що робити щоб не хворіти. Але не забувайте, часто бувають і співпадіння. Людина вважає що психосоматика і не лікує те, що треба лікувати.