Як позбутись рхп
Доброго дня. Коротко: до десяти років мене змушувати їсти дуже мало, а коли було якесь свято мені можна було найменший з усіх шматків шматочок торта та піци (комічно маленький, одна третя від звичайного шматка). Зараз, очевидно, в мене розвинулось рхп, тобто провина за те що я їм, не можу їсти в компанії, але найгірше - переїдання. З'їдаю стільки що дихати не можу, викликаю рвоту і буквально через п'ять хвилин продовжуючи їсти і це по колу. Будь ласка, підкажіть як позбутись цього? Через кілька місяців консультація з психіатром, але якщо у Вас є якісь поради як цього позбутися, скажіть, будь ласка, як
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Ксенія Шалімова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора!
Окрім консультації психіатра, Вам потрібна буде також психотерапія з фахівцем (це може бути як психіатр-психотерапевт, так і психолог-психотерапевт), який має досвід роботи з РХП і спеціалізується на цій галузі.
Тому що стосунки з власним тілом та їжею - це глибока ємна тема, яка не вирішується в пару кроків.
психолог онлайн
Марія Радченко
Єва, згодна з колегою, вам треба націлитись на довготривалу роботу з РХП. Ваші батьки в курсі? Підтримують вас у рішенні боротись із цим? Бо ви писали про те що вас змушували, хто це був? І чому так відбувалось?
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Розлад харчової поведінки - психологічна проблема, яку потрібно вирішувати разом із психологом та психіатром. Тільки комплексний підхід допоможе вирішити проблему.
У Вас компульсивне переїдання і дуже важливо правильно організувати харчування: це є частиною терапії.
Не можна голодувати. Їсти треба як мінімум тричі на день. Протягом дня можна також між сніданком, обідом і вечерею з'їсти щось легке — фрукти або йогурти.
Важливо знайти альтернативний спосіб зняття нервової напруги (це можуть бути книги, спорт, музика, кіно, танці та інші хобі).
Також важливий самоконтроль та усвідомленість.
Перед тим як щось з'їсти запитайте себе - Я дійсно хочу їсти? Тобто слід відрізняти психологічний голод від біологічного.
Перед їжею можна випити півсклянки мінеральної лужної води типу "Боржомі", тоді ви менше зможете з'їсти продуктів. Їжте з тарілки синього кольору.
Ну а подальшу стратегію лікування визначать лікар та психолог.
Відредаговано автором 10-05-2024 01:05:44
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Співчуваю вам! Вам потрібна допомога психотерапевта, що базується на роботі з харчовими розладами. Знайдіть середовище підтримки людей з подібними проблемам. Окрім індивідуальної роботи, потрібна ще групова психотерапія.
Також рекомендую вам почати читати книги та дивитись різні лекції на дану тему.