Тривожність, навчання і вступ.
Вітаю!
Ситуація така, що я хочу заново вступити до іншого закладу освіти та на іншу спеціальність. Спеціальність на який я зараз навчаюсь не приносить мені ніякого задоволення, я не можу сказати, що мені буде на ній краще навчатися ще 3 роки. Тому я думаю, якщо я поступлю на ту спеціальність на яку я планувала спочатку – все зміниться і мені буде краще. Думка, щодо того, щоб змінити прийшла тоді, коли я почала бачити, що в цьому семестрі я зовсім впала з рейтингу. Я почала рідше відвідувати пари, деякі лекції з деякими лекторами змушували мене дуже тривожитись. Зараз мене хвилює одне питання – чи відрахуватись і забути про бюджет та поступити на іншу спеціальність, але вже без бюджету. В моїй сім'ї певні проблеми з фінансами, тому я дуже боюсь, що мені ніхто не допоможе на контракті. Але як я буду навчатися на даній спеціальність, що на даний момент в мене, якщо я не можу себе змусити вийти навіть на пару. Це все так сильно змушує мене тривожитись. Що робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня. Вам потрібна ціль, мета. Ви маєте зрозуміти для чого ви навчається.
З ваших слів 1 варіант, навчатися далі, але будувати план по закінченню вступити на спеціальність яка подобається, можна паралельно працювати. 2 варіант, перейти зараз на іншу спеціальність на бюджет, можливо заочно. Можна паралельно працювати.
Вам треба підтримка, робота зі спеціалістом. Ціль та мета.
психолог онлайн
Тая, вибираючи професію в 17 років, людина може помилитися, і це абсолютно нормально.
Насамперед, коли Ви усвідомили, що обрали не ту спеціальність, потрібно заспокоїтися.
Студент, який постійно доводитиме себе до нервового перенапруги, не зможе закінчити навчання.
Бажання все кинути, змінити, почати з чистого аркуша – важливий сигнал, який не варто ігнорувати.
Ви дуже швидко усвідомили, що помилилися, і є шанс все виправити.
А вчитися можна, як Вам написала колега, на заочному відділенні.та паралельно працювати. Тоді Ви зможете оплачувати навчання
Відредаговано автором 19-05-2024 14:53:05
психолог онлайн
Тая, підтримую вас. Ви добре відчули і проаналізували свій стан і кількість сил, які у вас є зараз.
Погоджуюсь з колегами про варіанти.
Пропишіть, уявіть що/хто може вас підтримати, додати сил, якщо оберете залишитися (перший варіант) і йти з університету(другий варіант)?
І чи є хтось/щось, хто вже зараз підтримує вас?
Складіть такий список тепла і ресурсу.
А далі можна за такою технікою попрацювати щодо вибору.
1. Що буде, якщо це трапиться? (Які для вас плюси).
2. Що буде, якщо цього не трапиться? (Які плюси від неотримання).
3. Чого не відбудеться, якщо це трапиться? (Негативні сторони від отримання того, що ми хочемо).
4. Чого не відбудеться, якщо цього не трапиться? (Негативні боку він неотримання того, що ми хочемо).
психолог онлайн
Здається, що у вас виникає конфлікт між вашими поточними навчальними зусиллями і бажанням змінити спеціальність. Вам, здається, дійсно не подобається та спеціальність, на яку ви навчаєтеся зараз, і ви відчуваєте себе невпевнено та стресовано.
По-перше, важливо визначити, чому саме ви вирішили вступати на цю спеціальність на початку. Чи є в цьому якісь конкретні причини, що вас цікавили? Чи можливо, у вас змінилися інтереси або цілі?
Якщо ви вирішите змінити спеціальність, важливо розглянути всі фінансові та практичні аспекти. Які можливості у вас є для фінансової підтримки на контракті? Можливо, варто розглянути можливість отримання стипендії, підтримки від родини або інших джерел. Також важливо врахувати, чи є можливість змінити своє фінансове положення у майбутньому, наприклад, шляхом підвищення кваліфікації або зміни робочого місця.
Наприкінці, вам може бути корисно поговорити з кимось, хто може надати вам об'єктивну пораду, таким як радник або кар'єрний консультант. Вони можуть допомогти вам розібратися у вашій ситуації і прийняти вирішальне рішення. Важливо врахувати ваші потреби, бажання та можливості, а також зважити всі за та проти.