Емоційне вигорання з 4ма маленькими дітьми
Добрий вечір .
Маю проблему з вигоранням .
Маю 4х діток (старшому 4 роки , середньому 3, молодшій двійні 9 місяців ).
Я з дітками зовсім одна , чоловік постійно на роботі , так сталось що бабусь-дідусь в нас поруч немає , сусідів, інших родичів, друзів -також, за межі будинку окрім лікарів планово дітям я не виходжу.
Весь догляд за дітьми , за будинком, за побутом на мені .
Дуже страшно , але мене почав роздражати дитячий крик, мене роздражає запах кухні, просто всередині все зжимається від цієї рутини , велике не бажання все це робити , але роблю , але через максимальний супротив.
Я зовсім не буваю одна навіть в туалеті за потребою , я постійно перебуваю у напрузі всередині по відчуттям , я не памʼятаю коли я мала сон більше 3х годин підряд .
Моє одне бажання лежати спокійно в тиші.
Зовсім немає жаги до життя, нічого не радує, робити нічого не хочеться, все набридло .Це депресія ?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго ранку! Звичайно ж, Вам потрібен відпочинок. Поговоріть про це з чоловіком. Він же може взяти на кілька днів відгули? І це не якась Ваша забаганка, а потреба. Тому що може настати момент, коли Ви зовсім не зможете доглядати за дітьми. Вам треба хоча б виспатися чи ванну прийняти. Також при надмірних навантаженнях треба добре харчуватися. Можливо слід подумати про допомогу няні.
цитата:
Так, можливо це депресія. У Вас настрій коли краще: зранку чи в другій половині дня? Як довго Ви в такому стані? Якщо більше двох тижнів, то варто звернутися до психіатра чи лікаря-психотерапевта. Депресія -:це серйозне психічне захворювання, яке лікується медикаментозно. Діагноз може встановити лише лікар
психолог онлайн
Доброго дня. Можу тільки уявити як складно Вам зараз приходиться. Ви здійснюєте таку велику працю з постійним напруженням і виснаженням. Чи правильно я розумію, що Ви доглядаєте за побутом і дітьми вже більше 4 років? Чи були у Вас перерви?
З таким режимом і стількома навантеженнями - не дивно, що Ви так себе почуваєте, і при цьому все ще справляєтесь. Вам однозначно необхідний відпочинок, якісний і тривалий.
Не можу сказати однозначно, чи депресія у Вас нині, але її розвиток можливий.
Як Ви могли б покращити свої умови? Чи говорили з чоловіком про свій стан? Чи помічає Він як Ви? Чи могли б делегувати йому частину Ваших справ? Чи поговорити, щоб знайти когось хто міг би Вам допомагати?
Особливо важливо для початку відновити трішки Ваші сили. Це обов*язково збільшити кількість сну. З таким режимом як Ви описуєте, це здійснює величезну шкоду організму, в тому числі Вашим силам, настрою, психічним процесам і емоціям. Чи є можливість у Вас отримати собі заслужений триваліший сон?
психолог онлайн
Доброго дня!
Схоже на виснаження і перевтому, ви дійсно завантажені дітьми. Співчуваю і розділяю ваші почуття. У вас базові потреби - поспати, відпочити, ваші внутршні батарейки виснажені і ви вже навіть людиною не можете бути, а яка мова про роль мами.
Просіть чоловіка про допомогу і навіть потребуйте її. Можливо він вас не зрозуміє, але коли побуде з дітьми сам на сам вдень, то вже не буде питань.
Бажаю вам для початку просто відпочити, а далі вже будуть сили перерозподіляти навантаження по дітям і хаті. Ваша робота цілодобова і без вихідних, це не є нормою ні для кого!
психолог онлайн
Добрий день. Наразі сказати,що у вас -вигорання чи депресія,не є можливим, для цього необхідний живий контакт.
Але я можу тільки уявити,як ви стомилися...
Вам варто знайти спосіб дати собі перепочинок, знайти помічницю, заручитися допомогою та підтримкою.
Ще й сну немає,це прям дуже виснажливо.
Чи говорите ви про свій стан із чоловіком?
Яку б ви хотіли отримати тут допомогу від психологів?
психолог онлайн
Звучить, як важке і виснажливе становище, яке може викликати велику тривогу та впливати на ваше фізичне та емоційне здоров'я. Симптоми, які ви описали, можуть бути ознаками вигорання та депресії. Ви дуже багато працюєте, при цьому практично не маєте підтримки або відпочинку.
Зважаючи на ваші обставини, важливо звернутися за допомогою до фахівця, наприклад, психотерапевта або психіатра. Вони можуть надати вам підтримку, розуміння та стратегії для подолання цього стану. Також важливо розглянути можливості для отримання додаткової допомоги з догляду за дітьми та побутовими справами, щоб зменшити ваше навантаження.
Не соромтеся поділитися своїми почуттями з рідними або друзями, які можуть надати вам підтримку та допомогу. Пам'ятайте, що важливо дбати про своє фізичне та емоційне здоров'я, особливо в таких важких часах.