мізантроп
У мене є знайома дівчина їй 17 років.І вонамаючи такий вік є хронічний мізантроп.Причому сама себе тк називає.Розгортати тему"чому вона мізантроп" не буду.Бо цинізм,людиноненависність,егоцентричність це тільки маоленька частинка того шо про неї можна сказати...
Вона сама визнає шо в неї є проблеми в житті.А одні тести виявили у неї маніакально дипресивний психоз...
От в звязку з вищасказаним у мене є питання. Чи можна з допомогою психолога допомогти їй пзбутись цього мізантропізму??? Бо її світогляд різко звужується зо сексу,наркотиків і смерті.Більше нічого вона бачити в життя не хоче.
А ле в той же час хотіла б його змінити,з допомогою психолога.
Вопрос от: ; Возраст: 19
консультация психолога
Олеже, розумію, що ти турбуєшся щодо своєї знайомої і вона тобі не байдужа.
Якщо вона дійсно хоче щось зрозуміти про себе і змінитися, то психолог - це та людина, яка може їй допомогти. Але тільки в тому випадку, коли є саме їй бажання, а не її близьких та рідних.
З повагою, Олена
консультация психолога
Доброго дня!Колега має рацію-тільки бажання самої дівчини можуть за допомогою психолога,психотерапевта призвести до позитивних змін.Але саме в цьому віці можуть дебютувати й психічні розлади.Тому є сенс спочатку розібратися,що відбувається з Вашою знайомою,а тоді вже вирішувати до спеціалісту,якого фаху потрібно звертатися за допомогою.З повагою.

психолог онлайн
Здравствуйте, Олег.
То есть девушка вам нравится. Может вы бы даже более близкие отношения с ней развивали...
Если бы она не была "мизантропом"...
И вы спрашиваете, как ее переделать, убрать из нее эту заразу "мизантропство"...
Но ведь вот в чем проблема - понравилась она вам сейчас именно такой и сейчас. А кто знает - какой она станет? Может вам инменно такие как она сейчас нравятся?
И другой вопрос - почему если она вам интересна настолько, что вы задумались, то вы хотите переделать ее, а не себя?
психолог онлайн
Олег, здравствуйте!
Девушке, конечно, помочь можно, если она сама решит, что с ней что-то не так и начнет искать профессиональной помощи. Но вы не имеете к этому отношения. Ее судьба, свобода выбора, решение быть несчастной - это ее дело и дело ее родителей. А вот то, что вы не можете к этому спокойно относиться - Ваша проблема. Мир в целом, и эта девушка в частности, как часть этого мира, не должны соответствовать вашим ожиданиям и представлениям. То, что кажется вам правильным и хорошим, не обязательно так. Решение кого-то спасать и кому-то помогать, само по себе симптоматично и говорит, что у Вас самого есть сложности, но вы предпочитаете заниматься окружающими и их проблемами, вместо того, чтобы заняться собой и своими отношениями с родителями.
психолог онлайн
Звичайно, для того, щоб психологічна допомога відбулася, потрібне її бажання і її добровільний вибір.
Зважаючи на наркотики, рекомендувала б їй заочно тих психотерапевтів, які працюють в наркодиспансерах, приватних кабінетах, проте мають досвід роботи з проблемами залежної поведінки. Удачі.
Дополнение от автора
Я просто не првильно сформулював питання і саму тему. суть в тому шо вона хоче змінитись,її не влаштовує ні її життя,ні вона сама. Бо ті відчутт які у неї виникають до світу і до себе їй уже не подобаються,але які вже є. Я знеє багато спілкувався на тему неї... І унеї є бажання мінятись... Але просто було постало питання до яких спеціалістів звертатись,і чи взагалі буде результат.Тому я звернувся до вас за порадою...
психолог онлайн
В таком случае, ей нужно зайти в базу психологов своего города и просмотреть их анкеты. Выбирать можно того, кто занимается указанными проблемами и вызывает доверие. Я бы рекомендовала расстановки (интегративную системную терапию), но это мнение субъективное. В любом случае, я бы не рассчитывала на быстрый результат. А насчет себя, подумайте. Спасать других - дело профессионалов.
психолог онлайн
Я б дуже рекомендувала гештальт-терапію.
Спробуйте знайти такого спеціаліста. Удачі.