Як навчитися себе захищати?
Добрий день. Біля 20 років мій батько має коханку. Я про неї дізналася від матері, коли мені було років 12. Вона тоді до неї приходила та вимагала щоб вона дала їй бути з коханим. Це те що я знаю, але не бачила. Через 13 років мама померла, а батько привів цю жінку в хату. Тепер вона живе у великій бабусиній квартирі та ходе в хату як на дачу, в часний сектор.
Вона спочатку зі мною познайомилась, а потім як побачила мене з братом по матері, почала мене тероризувати і не дає спокою. Зараз я народила синочка, йому 8 місяців. Вона писала багато наче зроби аборт вас кормити не будуть і так далі. Я одна з дитиною, мені якось на роботу виходити, а залишити його немає з ким, бо така сім'я. Я на грані, на взводі, все разом.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Вітаю. Співчуваю...Дуже важко жити поряд з такими людьми.
Хтось ще у вас є? Бабуся, подруги, батько дитини? Вам треба підтримка, розуміння, допомога, як фізична так і психологічна.
Скільки років дитині? Чи можете влаштувати у садок?
Чи можете цю жінку, коханку, ізолювати від себе, щоб вона не приходила до вас, і ви спілкувалися з нею дуже рідко?
Треба допомога спеціаліста, шукайте свого психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366239 для Надія Іванівна
Подруг в мене немає. Від батька дитини нас забрали, ми з ним жили місяць. Але він пив і виганяв мене з хати. Зараз дитині 8 місяців і ми маємо соціальний супровід як сім'я в складних обставинах. Він дзвоне два рази в день, бо в нього немає більше нікого, він сирота. Я йому про неї розповідаю, але соромно за це. Вчора я по телефону кричала, коли розповідала про неї, та розбудила дитину. Він довго плакав.
Я людям показувала те що мені пише ця жінка. Зараз нас батько мій поселив окремо і гукає в гості тоді коли там немає її. А коли я приходжу вона дзвоне багато разів йому і бабусі яка там живе і може влаштовувати розбірки наче "Якого хріна вона там ходе по дому?".
Ще мені сказали що сидіти вдома з дитиною я можу тільки поки йому не виповнилося 3 роки.
Доповнення від автора
Вона один раз мені писала "я тебе відправлю до пацанів солдатів на війну, вони будуть там розважатися і виї**ть тебе во всі дири". Я не зробила скріншот, батько каже щоб я їй не відповідала. Він постійно таке мені каже. А коли за мене заступився мій хлопець, батько дитини, він каже "я викличу поліцію" а потім "я його тут не хочу бачити в місті".
Доповнення від автора
Я не знаю як мені йти до психолога, мені здається що навіть психологу трохи плювати що для мене є справа честі - мати просила, кричала щоб він не ходив на ліво, ми влізли в борги поки він з нею можливо і дітей робив.
Вона була старшою за нього на вісім років, він мав би її слухатися.
психолог онлайн
Вам потрібна підтримка, адекватна людина, тому що те що відбувається, це якийсь сюрреалізм.
Батько ваш наче і любить вас, але в той же час захищає цю жінку, та продовжує з нею стосунки. Ви собі знайшли чоловіка, який п'є, і зовсім не підходить для створення сім'ї.
Такою людиною може бути психолог, не бійтеся йдіть за допомогою, зараз багато безоплатної психологічної допомоги. Є як онлайн, так і офлайн, погугліть.
Психологи які працюють в громадських організаціях, та й ті які мають великий досвід роботи, чули вже різне. Не бійтеся осуду, психологи не засуджують, головна мета допомогти вам, покращити ваше життя.
Доповнення від автора
Дякую, але з моїм чоловіком не все так просто. Я не така дівчина що розкидається мужиками, він мене буквально відбив у іншого і сказав що хоче дитину. Я не мала права, бо я як наче і стара діва.
Таким як вона мене не зрозуміти. А вона ще й лізе і матюки якісь пише.
Доповнення від автора
Нам за 30 і ми не жонаті.
психолог онлайн
Ви мали право, ви можете обирати с ким бути, коли народжувати, в якому віці. Тут теж криється проблема, оскільки ви кажете що не мали права, ви вільна людина.
Вік це не показник.
Доповнення від автора
Я може й вільна людина, та я маю цілі, задачі та мрії. Я здобула спеціальність, а що вона, що її донька та мати можуть оце фарбувати брови і ходити на завод. От я тепер навіть не знаю як влаштуватися на завод - вона така людина приходила до нас вночі пьяна та брат її на ступеньки кинув.
Вибачте, але як мені нема на що їсти було коли я до ВУЗу вступила, я брала гроші з карточки. Це хіба свобода? Нехай в них грошей не було, але ж вони казали - вчися а то влаштуватися не зможеш.
Взагалі я себе так почуваю, наче мене всі "зробили".
психолог онлайн
Важко без підтримки, звісно тим кому допомагають батьки, по життю легше. У вас інша ситуація, як я розумію, вам треба займатися своїм життям, звернути вектор на себе, на те що ви можете наразі покращити для себе.
Тому шукайте допомогу, як психологічну, так і фізичну (посидіти з дитиною, допомогти з побутовими проблемами), фінансову.
Доповнення від автора
Так а це хіба не про моє життя?
Ну спочатку мені сказали щоб я до чоловіка з дитиною не їхала, а тепер я що ще й від батька маю піти?
Доповнення від автора
Чому поліція не допомагає? В мене скріншот одного повідомлення і я розумію що з цим я туди піти не можу.
Доповнення від автора
Вона про мене каже як про рабиню - я її те, я її се. Де це було так написано, ото вона повія
Доповнення від автора
Це мій дім, моє в ньому місце, стілець, а там як хочуть. Я маю розвиватися згідно з віковими потребами.
психолог онлайн
В переписці дуже важко все обговорити. Наразі ви живите з батьком своїм? Чи окремо? Ви маєте на увазі спілкування зі своїм батьком?
Цитую вас: "Ну спочатку мені сказали щоб я до чоловіка з дитиною не їхала, а тепер я що ще й від батька маю піти?" Якщо стосунки приносять лише негатив, краще їх мінімізувати, або зустрічатися на нейтральній території, з батьком.
Це питання до поліції, адвокатів, юристів:
"Чому поліція не допомагає? В мене скріншот одного повідомлення і я розумію що з цим я туди піти не можу". Знімайте все на відео, робіть скріншоти, пишіть заяви, багато заяв.
Тут питання ви хочете помститись? Це ваша ціль?
Чи ви хочете покращити ваше життя? Зараз все навколо цієї жінки крутиться, а має ваше життя крутитися навколо вас. Ваші плани на майбутнє, допомога оточуючих (організації, друзі, не байдужі люди, психолог, юрист, адвокат).
Доповнення від автора
Я хочу щоб вона зникла. Або хай робе те що робила моя мама. І брата та сестру хочу повернути. А вони мені підсунули якусь дівчину з донькою, ті якісь розмовляти не хочуть.
Ми з батьком зараз живемо окремо, але через незручності гуртожитку і мізерні виплати, всього 860 грн.., я маю ходити до нього робити по дому - забрати їжу та скористатися пральною машиною.
Доповнення від автора
Дитину я до неї взагалі не підпущу. Це ніколи. Це буде хамити, казати байстрюка воде.
Доповнення від автора
Вона приходила колись до мами, а тепер мене запросили до її доньки, в тої чоловік качок та громадний тєлік. І вираз лиця кам'яний такий.
Доповнення від автора
Батько ото як під приворотом уперся в ту тітку і хоч би що.
Доповнення від автора
Дякую за допомогу, але з психологом я вже довго займалася, вона лише казала що люди не змінюються і що вона це робить навмисно, щоб мене вивести з себе. Але я очікувала що хоч хтось скаже мені які слова я маю знати, щоб я могла її поставити на місце. Не розумію чому я маю переживати це приниження оцих всяких баб товстих, бізнесменш і всяких різних корів. Насправді, ніхто із себе ще й нічого не представляє.
психолог онлайн
Ви маєте прийняти той факт, що ця жінка вас не любить, і ви їй не подобаєтесь. Так само як і ви її, судячи з ваших слів.
Люди не змінюється, ви можете змінити себе, або ваше ставлення до неї. Далі має бути довга робота з психологом, або психотерапевтом, тому що в ось такому форматі, вашу проблему не вирішити.
У психологів, та психотерапевтів, немає чарівної палички, щоб вирішити всі проблеми клієнтів.
Доповнення від автора
Та не було такого щоб я комусь не подобалась. Мене в школі хвалили за поведінку що я сама тиха і сама вихована дитина. То вона пиз**ю думає і хоче щоб всі женіхи їй з дочкою діставалися.
психолог онлайн
Доброго вечора!
У мене до Вас лише одне питання.
У Вас є власне житло? Коли була жива мама, хто був власником будинку і на кого перейшла спадщина?
Я правильно зрозуміла, ця жінка залишається коханкою Вашого батька до цих пір?
Відредаговано автором 25-05-2024 20:01:38
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366288 для Алла Григорівна
Добрий день, вибачте що одразу не відповіла. В мене було житло коли була жива мама, але з нами жив старший брат і він там залишився. Потім батько його вигнав і тепер не хоче його знати. Я теж там жити не можу, бо брат там все повиносив вплоть до унітаза, він все пропив. Тепер батько хоче все віддати дочці коханки, бо та живе на з'йомній квартирі. Мені батько зняв кімнату в гуртожитку, вона дуже гарна та ми з синочком тут влаштувалися.
Але ця жінка мене зводить з розуму, я добавила її в чорний список всюди, але на фейсбуці вона слідкує все-одно. Вона дзвоне батьку та скандале, нащо ти пляшечку тій дитині купив? Я пишу на стіні, друзі за мною слідкує людина, а вони мені "дєвушка вам надо к психиатру".
Доповнення від автора
Вибачте, я цього не чула як вона казала, він на неї матюкався і каже "да, мы заказали, она пошла забрала".
Доповнення від автора
Було багато дзвінків, а він бере трубку і шле її на три букви.
психолог онлайн
Якщо був приватний будинок, він повинен був перейти комусь у спадщину. Той будинок, де жив брат, чия власність? Де ви з дитиною прописані?
Я запитую не просто так. Бо питання власності дуже важливе. Ви намагалися вирішити це питання за законом, коли померла Ваша мама? Чому Ви маєте жити на зйомній квартирі з дитиною, якщо за законом, Ви спадкоємиця житла, у всякому випадку, маминої частини?
Доповнення від автора
В нас багато хто де жив. Жили ми з мамою в однокімнатній, жив батько в домі, бабуся в квартирі, ще там наша власна квартира в іншому місті, де сестра.
Там де мама жила, стоїть пуста просто ми з братом були вдома як вона померла від інфаркту, а потім так там жити і залишилися. Брат усе пропив і батько нікого туди не пускає. Квартира ще в сестри, за іншим майном тепер слідкує батькова оця жінка.
психолог онлайн
Якщо чесно, я нічого не зрозуміла.
Ви особисто займалися питанням спадщини? Кожна повнолітня людина має права на спадок, якщо майно було приватизоване. І для того, щоб зайнятися питанням власності, Вам ні батько, ні його коханка не потрібні. Адже, це потрібно тепер не лише Вам, але і Вашій дитині. Якщо Ви власник житла, тоді Вам байдуже що стане говорити чи робити та жінка, вона Вам ніхто. І Ви маєте повне право її ігнорувати.
На кому записане те житло, яке коханка намагається контролювати?
Відредаговано автором 26-05-2024 18:44:50
Доповнення від автора
Я, якщо чесно, побоююся, в моєї сестри просто троє дітей. І якби поки в мене не було дитини то мені і трохи на себе наплювати було.. там племінниці, вона казала що квартира її дітям не заважатиме коли вони виростуть. Вона казала родичам а "что той бомжичке надо?".
Ну і тут таке, але що ж мені не народжувати тепер?
А його жінка просто бабусі подобається, вони давно знайомі і ця вчилася в неї.
Вони і мене там обговорюють.
Доповнення від автора
У мене багато фантазій різної якості. Одна з них що в мене заберуть сина а потім я вирішу відсудити свою частину квартири, а потім мене хтось десь заріже.
Доповнення від автора
Я постійно намагаюсь побачити майбутнє.
Доповнення від автора
Але я знаю про те що треба позитивне мислення, це мені треба працювати над собою.
психолог онлайн
Чого боїтеся? Право на спадщину - це закон, який один для всіх.
Я правильно зрозуміла, Ви сама нічого не робили задля того, щоб скористатися своїм правом на спадщину? Якщо так, тоді це дуже дитяча позиція. До нас ставляться лише так, як ми самі ставимося до себе і як дозволяємо іншим сприймати нас. Якщо Вам було байдуже на себе, тоді чому очікуєте, що хтось щось почне щось робити для Вас?
Щоб мати сили себе захистити, потрібно, найперше, почати саму себе поважати і про себе турбуватися. Поважають і рахуються завжди з тими, хто знає свої права і ними користується.
У Вас є документ на власність якогось з перерахованого Вами житла?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366323 для Алла Григорівна
Ні, документ має бути у батька, бо він власник. Просто квартира велика і самостійно без грошей там жити не треба. Коли я там була в останнє, мене вдарив чоловік сестри.
А що я маю робити, коли я там ніяк не жила, я жила з мамою. Батько власник, на матір приватизована третя частина. Він просто каже що ви маєте продати квартиру й поділити, так він же це мені каже, а не всім.
Сестра цього не хоче, каже квартира потрібна.
Ще коли мені було років 20, я там жила і до мене приходили якісь хлопці що квартиру можуть заарештувати. Зараз я там просто прописана.
психолог онлайн
Коли вдарив чоловік сестри, Ви звернулися до поліції? Зафіксували побої? І ще. Ви кажете, що прописані. Тоді маєте право на частину житла. Я б Вам радила до себе приписати ще і свою дитину. Для цього дозвіл інших Вам не потрібний. Тоді будете мати право вже на дві частки житла. А загалом, якось незрозуміло, чому батько єдиний власник. Ви маєте повне право претендувати на спадщину від мами, як мати одиначка, що виховує одна дитину.
Я б Вам радила вивчити закони. Саме знання законів допоможе Вам захистити себе та свою дитину, а не якісь просто слова
Доповнення від автора
Ні, я не ходила до поліції. Він, коли я вставала схопив мене ззаду за шию і кинув на підлогу так, що я лобом вдарилася і руками вниз.
Просто ще квартира знаходиться за 200 км. від батька.
Дитина ж має бути прописана там де ми по факту проживаємо, мені так сказали. Це єдине що я знаю: "ви маєте із собою прописати дитину яка народилася".
А як їхати від батька далеко, це б на роботу там влаштуватися. Я пам'ятаю як він мені колись гроші не висилав декілька місяців і я ходила по деревам фрукти збирала та горіхи. А тут дитина.
Батько дитини за три місяці прислав мені тисячу гривень. Ще дав одежу та ліжечко.
Доповнення від автора
Я вас зрозуміла, дякую.
психолог онлайн
Дитина має бути прописана там, де є сенс для Вас самої. Насправді, це вирішуєте лише Ви. Тому я і написала, що Вам потрібно вивчити закони, щоб вміти себе захищати і щоб не давати собою маніпулювати.