Довіра до людей
В мене вчора стався випадок,який вже колись траплявся,але з іншою людиною.
Як правило таке звичайно відбувається в переписці,але не суть
Познайомилась з людиною на платформі знайомств. Спілкувались якийсь час,я змогла довірити йому,розказати про деякі деталі свого життя. Наприклад я не приховувала те,що маю погані звички (куріння ,алкоголь) , плюс хотіла позичити гроші,але він відмовився і я сказала що позичу у хлопця, і він начебто це засуджує,але ми не сварилися через це. Потім розповідала що довгий час не працювала через навчання (десь півроку) і ось буквально вчора влаштувалася на нову роботу щоб були свої гроші і віддати долг. І буквально вчора стакся неприємний випадок. Я йому записала голосове і замість відповіді на моє голосове він написав "скажи рррр", мене образило це бо виглядало як підстьоб,але я не думаю про свою картавість особливо,але не зрозуміло було як реагувати на це ,і тому я просто відмовила у цьому проханні. Потім почула фразу "ти не розумієш жартів",мене це ще більше обурило і я почала пояснювати що це не схоже на жарт а саме прохання дивне. Потім він ще "краще" відповів. Сказав,що думав я позитивно відреагую,а я проявила комплекс. Хоча насправді в мене точно не має комплексів за картавість. І я сказала,що цей жарт як у дітей в дитсадку. І він почав на мене нападати. І саме гірше,що він почав використовувати важку артилерію. Почав буквально крити матом,називати тупою,і до того ж згадувати абсолютно всі мої життєві проблемм і якіст недоліки. Типу що я попрошайка,безробітня,нічого не досягла а вийобуюсь, щоб я спустилася з небес, що я тільки курю і п'ю,і взагалі ненормальна. Мене уе так образило. Начебто нормально спілкувались,виникло якесь непорозуміння,і людина тупо вилила тобі всі свої думки стосовно тебе,які були весь цей час. І тут взагалі неясно кому можна довіряти кому ні. Де гарантія що при таких конфліктах людина не почне використовувати все те що ти їй довірив проти тебе? Та і робити це з метою тотального приниження. Я лише сказала за дивність гумору,а він тупо почав навалювати велику кількість того,що у суспільстві прийнято вважати слабкістю і завалювати цим мене. Чи дійсно варто сприймати таких людей всерйоз? Чому він так поступив зі мною? Чи вважаюся я слабкою опиняючись не перший раз в такому лайні з людьми? Чи дійсно я недостойна людина,раз якийсь чувак може почати мене крити матом через непорозуміння і не маючи при цьому ніякої поваги?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Алла Григорівна Веленко
Доброго ранку!
Відчуваю, як поведінка тієї людини спричинила цілий шквал негативних почуттів. Тому співчуваю Вам і водночас хочу зазначити, що ми і лише ми самі відповідаємо за власні реакції, за свої емоції.
Можливо, цю думку Вам буде важко прийняти. І це не дивно, адже Ви на такій стадії життя, яка передбачає набуття нового досвіду, відкриття для себе незнаних раніше фактів і закономірностей.
цитата:
Де гарантія що при таких конфліктах людина не почне використовувати все те що ти їй довірив проти тебе?
Гарантією може бути усвідомлений Ваш вибір людини, яку вводите в своє найближче коло(!)
цитата:
Спілкувались якийсь час,я змогла довірити йому,розказати про деякі деталі свого життя.
От спробуйте віднайти, яка потреба спонукала Вас заходити на сайт знайомств? І яка підштовхнула відкриватись незнайомій людині, практично чужій?
цитата:
Я лише сказала за дивність гумору,а він тупо почав навалювати велику кількість того,що у суспільстві прийнято вважати слабкістю і завалювати цим мене.
Знову питання до Вас.Чи не варто припиняти контакт, коли інша людина в спілкуванні Вас починає ображати? Припиняти назавжди?
цитата:
Чи вважаюся я слабкою опиняючись не перший раз в такому лайні з людьми?
Не те, щоби слабкою. Тут глибше. На підсвідомому рівні спрацьовує сценарій, довіряючись незрячо, наражати себе на емоційну небезпеку.
З цими речами варто розбиратись у співпраці з психологом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Прикро, що хлопець був грубим та неемпатичним по відношенню до вас. Ви описуєте, що відкриваєтесь в дуже вразливих для себе місцях і вже двічі отримуєте булінг та приниження. Можливо ви досить рано довіряєте свої проблеми? Гроші доречі позичають у перевірених близьких людей. Доречі, чи є вас близькі довірливі стосунки з рідними, чи є подруги?
Мені здається ви зараз перебуваєте в дуже чутливому нересурсному стані і такі суб’єкти просто оголюють вашу вразливість, невпевненість, з якою вам треба попрацювати. Тут ніби атака на вас загалом, на вашу гідність, але ви ж більша і важливіша за всі ваші негаразди. Кожну людину можна так зачмирити, але навіщо? Навіщо свою значущість підсилювати об знецінення інших? Можливо хтось так чинив уже у вашому житті з вами і це просто ехо-нагадування…