Як прочитати справжні думки чоловіка про мене?
Доброго часу доби. Я зараз живу за кордоном. Зустрічаюся з чоловіком. Ще на початку стосунків попередила його що планую після закінчення війни вернутися в Україну. І на початку наших стосунків (та інколи й зараз) від нього прослизали такі фрази типу 'що буде якщо ми раптом закохаємося'... 'мені потрібно бути обережним щоб не закохатися в тебе'
І от в мене від цих фраз виникає запитання - чи він щиро це говорить, чи це можуть бути якісь маніпуляції з метою щоб я до нього більше прив'язалась? Часто по поведінці і діям бачу що я дійсно йому дуже подобаюся. Але в силу якоїсь власної невпевненості не завжди в це вірю. В мені сидить якийсь страх щоб мене не використали. Тобто я розумію що по суті ми зараз використовуємо один одного. Це тимчасові стосунки заради сексу. Але не хотілося б щоб він мені казав одне, а між друзями потім обговорював мене і говорив яку він зручну дурепу знайшов.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора, Людо!
Чому перші Ваші здогади - це саме маніпуляція? Чи маніпулювали Вами у попередніх стосунках з чоловіками? Чи почували Ви себе раніше "зручною дурепою" для когось?
Причин такої поведінки чоловіка може бути безліч, серед них, наприклад, - проблеми з прив'язаністю, а саме - страх будувати близькі довірчі стосунки з протилежною статтю. У чоловіка він, йомвірніше за все, є. А у Вас?
Чи влаштовують Вас стосунки суто заради сексу, чи Вам самій хотілося б чогось більшого? Що будете робити, якщо закохаєтесь у цього чоловіка або він у Вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366332 для Марія Радченко
Доброго ранку. Ні, мене не влаштовують стосунки лише заради сексу. Але в цій ситуації по іншому не можна, тому що я точно не залишуся жити в цій країні якою б прекрасною вона не була. І я думаю що між нами вже зараз більше ніж просто секс. Але це лише гормональна прив'язаність яка минеться через рік чи півтора. А от чи любити цього чоловіка далі, буде вже моїм осознаним рішенням. Я не вірю в вислів "коханню не прикажеш". Так само і він може осознано обрати любити мене чи ні. Невже чоловік 44 років може вірити в кохання яке буде ним управляти? Чоловіком в 44 можуть керувати емоції, а не він емоціями????
психолог онлайн
Доброго ранку, Людо!
цитата:
Чоловіком в 44 можуть керувати емоції, а не він емоціями????
Може, ще й як може, навіть, якщо Ви в це не вірите(!)
Та не в цьому, як мені здається, річ. Вас турбує страх бути використаною
цитата:
чи це можуть бути якісь маніпуляції з метою щоб я до нього більше прив'язалась?
А ще більше - СТРАХ самій закохатись(!) Бо це увійде в явний конфлікт з раціональним рішенням повернутись після війни в Україну.
цитата:
Часто по поведінці і діям бачу що я дійсно йому дуже подобаюся. Але в силу якоїсь власної невпевненості не завжди в це вірю.
Очі у Вас відкриті, серце трохи привідкрите, проте насторожі стоїть мозок... і НЕВПЕВНЕНІСТЬ в собі. Через те, ймовірно, багато сумнівів щодо почуттів чоловіка та й своїх власних.
Тому відповідь на Ваше питання
цитата:
ЯК ПРОЧИТАТИ СПРАВЖНІ ДУМКИ ЧОЛОВІКА ПРО МЕНЕ?
цитата:
буде по суті проста, але парадоксальна для Вашого світобачення - треба бути вразливою і сильною водночас(!) Відкритою, щоби помічати прояви почуттів іншої людини і вміти їх "читати" наче книгу. Підгрунтям виступає висока самооцінка.
Натомість з обома аспектами може допомогти психолог. Не вчити Вас, а в контакті бути самому відкритим, щоби, усвідомивши переваги такого способу самовираження, відкрились Ви(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366334 для Володимир Анатолійович
Ok. Дякую
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго часу доби, Людо.
Ваші почуття і побоювання цілком зрозумілі. Коли ми в нових стосунках, особливо тимчасових, завжди є ризик, що наші очікування і реальність можуть не співпадати. Важливо з'ясувати, чи є щирість у словах і діях вашого партнера, а також зрозуміти, як ви самі почуваєтеся у цих стосунках.
Якщо ваш партнер говорить про обережність, щоб не закохатися в вас, це може бути його способом захисту від майбутніх емоційних переживань, враховуючи ваші плани повернутися до України. Це може бути щирим бажанням зберегти свої почуття під контролем, але також це може бути способом маніпуляції, щоб ви стали більш емоційно залежною від нього. Дії говорять більше, ніж слова. Якщо його поведінка узгоджується зі словами, це може бути ознакою щирості. Якщо він проявляє турботу, увагу і повагу до вас, це добрий знак.
Важливо довіряти своїм відчуттям. Якщо ви відчуваєте, що щось не так, не ігноруйте це. Ваша невпевненість і страх бути використаною – це сигнали, що вам потрібно більше зрозуміти його наміри. Поговоріть з ним про свої побоювання і почуття. Чесна розмова може допомогти з'ясувати, де ви обоє стоїте у цих стосунках і які у вас наміри. Важливо, щоб він зрозумів ваші переживання і відповів на них відверто.
Пам'ятайте про свої плани і межі. Якщо ці стосунки тимчасові, визначте для себе, які емоційні вкладення ви готові зробити, і що для вас є прийнятним у цій ситуації. Поговоріть з друзями або близькими, яким ви довіряєте. Вони можуть надати вам цінні поради та підтримку.
Не варто зневажати свої почуття і інтуїцію. Захищати себе емоційно і встановлювати межі – це важливо. Ви маєте право на чесність і повагу у стосунках, навіть якщо вони тимчасові.