Мені неприємно коли мама торкається до мене
Добрий вечір!
У мене давно всередині крутиться ця проблема, але я її ніяк не могла нікому розповісти, тому що мені соромно.
Мені неприємно, коли мама торкається мене. Вона часто буває торкається внутрішньої частини моїх стегон, мені неприємно і я намагаюся забрати її руки. Але ця ситуація повторюється і повторюється, навіть коли я сиджу з ногами притиснутими одна до одної, вона все одно намагається залізти мені між ноги та триматись за мої стегна.
Це повторюється уже багато часу, і мені стало зовсім неприємно коли вона або обіймає мене або цілує.
Вона часто може ходити по квартирі лише у білизні (я не знаю може це нормально, але мені знову ж таки неприємно).
Я не можу переодягнутись, коли вона поряд, тому що відчуваю неприємний погляд, який оцінює.
Ось нещодавно, ми сиділи поряд та розмовляли і згодом я помітила, що вона приблизилась дуже близько до мого обличчя. Я не розумію навіщо таке робити, мені було некомфортно.
І я боюсь, я боюсь, бо можливо, я це все напридумувала і насправді це зі мною щось не так. Я хотіла піти на консультацію до психолога, але мені соромно це все розповідати, я не знаю що робити.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня.
Так свідомо, що Ви попри відчуття сорому наважились написати, і це точно вказує на те, наскільки Вас непокоїть ці ситуації.
А чи пригадуєте Ви, наскільки давно матір так вчиняє? Коли Вам стало це помітно і неприємно?
Чи думали, може намагались, зауважити, що Вам неприємний тактильний контакт як такий? Просто наполягти на тому, щоб вона тримала дистанцію? (Можете не відповідати тут, якщо це складно, можна в особисті або просто подумайте та проясність для себе)
цитата:
насправді це зі мною щось не так.
- з Вами все впорядку. Ви маєте право неприймати торкання, дії чи слова, які Вам не подобаються, не залежно від причинити чи того хто це робить. Це Ваше тіло і Ваш особистий простір.
Вам немає чого соромитись, бо Ви не робите і не причасні ні до чого, вартого сорому. Тому якщо відчуваєте складність з матір'ю, то підтримка терапевта була б тут доцільна. Для початку, мінімум для того, щоб провести чіткі кордони та створити дистанцію, на якій Вам буде простіше, цю тему аналізувати.
психолог онлайн
С вами все ок и не стоит стесняться обратиться на консультацию. Вы ничего ужасного не делаете. Более того, ваши чувства закономерны. А вот мама ведет себя странно и недопустимо. Я прочитала и ощущение омерзения и желание быстро и резко оттолкнуть.
Это тема ваших границ и сепарации.
Вы не должны испытывать ни чувство вины, ни стыда. Пресекайте подобные попытки мамы и не разрешайте вас трогать. Это вовсе не про материнские попытки проявить нежность, любовь и обнять.
Давно это происходит?
Відредаговано автором 05-06-2024 13:33:18
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вряд ли, Ира, Вы придумываете или Вам кажется.
Какая-то извращенность в мамином поведении точно имеется.
А обратиться к психологу с таким - не стыдно, наоборот необходимо. Чтобы Вы научились грамотно отстаивать свои интересы и границы с мамой - ведь она постоянно нарушает их. А Вы почему-то позволяете это делать...
Мама, видимо, приучила к постоянным нарушениям. А в данном случае - сначала нужно ей сказать о недопустимости подобного, а если НЕ услышит, проигнорирует, то потом ей и по рукам можно дать. Больно. Чтобы больше не лезла. Но для этого поступка Вы должны быть в контакте со своей агрессией - задача которой ЗАЩИЩАТЬ Вас.