Не можу носити ланцюжок
Доброго дня шановні психологи. Можливо моє питання не відповідає вимогам сайту, але мене давно мучає одна проблема. Я з якихось причин чи то психологічних чи ще з яких не можу носити ланцюжок на шиї,хоча до цього багато років спокійно носив ланцюжок з хрестиком. Ніяких алергій на метал немає. Прошу допомогти розібратися,або хоча б дати пораду як діяти. Ще раз вибачаюсь за питання не по темі сайту.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня, а навіщо його носити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366786 для Віталій Вікторович
Як аксесуар наприклад. Хоча мені і без нього було добре
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Саме так, аксесуар - це те, що необов'язково носити. Обов'язково ланцюги змушені носити собаки, раби або каторжні, хоча вони від цього зовсім не в захваті і їм би, також як і Вам, було б добре і без нього
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366791 для Віталій Вікторович
Ага, тобто якщо я правильно Вас зрозумів, то я роблю правильно що його не ношу. А я завжди носив ланцюжок з хрестиком, бо мені казали що так треба.
психолог онлайн
Люди взагалі багато що кажуть. Але навіть якщо сприймати ті чи інші слова всерйоз, виникають зустрічні питання: кому і для чого це треба?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366793 для Віталій Вікторович
Ну це логічно. Скажу за себе , я взагалі не релігійна людина, навіть можна сказати що я атеїст. І ось одного разу я зрозумів що носити ланцюжок а тим паче з хрестиком мені не треба. Тільки пізно я зрозумів що мені багато чого нав'язувалося в дитинстві
психолог онлайн
Так, але зараз Ви вже дорослий і можете самі обирати, як Вам жити і що робити. А жити і робити те, що я не хочу і не розумію - це прямий шлях до депресії
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вера в Бога - дело добровольное и не может быть под принуждением или уговорами.
И вера, если она имеется - ВНУТРИ человека, в его душе, а не в крестике или в цепочке.
Да и сам крестик вовсе не обязательно носить на цепочке. Это НЕ украшение. Можно и на простом шнурке. Так носят многие верующие люди, я в том числе.
психолог онлайн
Андріц, доброго часу доби!
цитата:
з якихось причин чи то психологічних чи ще з яких не можу носити ланцюжок на шиї
Що значить "неможу" - як це проявляється?
цитата:
хоча до цього багато років спокійно носив ланцюжок з хрестиком
До якого віку носили ланцюжок, а в якому віці це стало неможливим?
Питання саме про ланцюжок, чи прр хрестик?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366802 для Павел Леонидович
Со всем уважением к Вам Павел Леонидович, скажу что я никогда не был верующим, и в церковь не ходил никогда
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366807 для Наталия Павловна
Це проявляється в тому що у мене відчуття що на шиї висить щось важке, хоча раніше такого не було.
Питання саме про ланцюжок. Я носив ланцюжок до 23 років. А потім це стало неможливим, він став заважати
психолог онлайн
цитата:
так, це питання психологічного спектру.
Коли саме та після чого це почалося?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366820 для Наталия Павловна
Це почалося після того як я декілька разів перехворів ковідом
психолог онлайн
цитата:
оу..
Я б радила хоча б декіька консультацій пройти з психологом, бо ковід дуже складна хвороба, яка вражає нейромедіатори мозку, тому в багатьох зникають сприйняття запахів, вкусу. Плюс від дуже бїє по нервовій системі, як наслідок - апатія, депресивний стан, емоційна реактивність тощо.
Оскільки з цим треа розбиратися більш детально, то далі просто зроблю припущення:
- ковід, хвороба яка викликала проблеми з диханням (навіть якщо у Вас він був в найлегкій формі - це загальна інфа і Ви про це чули, читали, бачили = Ваш мозок сформував якесь упередження.
- ланцюжок - це щось на шії, що може перекрити дихання.
Моє припущення, як варіант, підсвідомо є страх буди задушеним, не мати змоги дихати, мозок сприймає ланцюжок, як небезпечний предмет.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366828 для Наталия Павловна
Я вже звертався до психолога з іншого питання, але стало тільки гірше
психолог онлайн
цитата:
Що відбулося тоді та з яких причин - я не можу коментувати або давати тому оцінку. Бо гірше може ставати з різних причин і вельми позитивних в тому ж числі.
Але стосовно питання, що Ви задали - моя Вам рекомендація - попрацювати з фахівцем. Ще на першій консультацііх зрозумієте - це Ваш фахівець чи ні... а якщо підете в довгострокову терапію, то як будете підходити то переломного моменту - може зявитися бажання вбити психолога, або зявиться закоханість (пол та вік психолога ніяк на це не впливає). Але то не завжди так ) Це я Вас трошки розважаю..
Ви отримали зараз на сайті відповіді досвідчених фахівців. Ви вже відчуваєте з ким хотіли б попрацювати а з ким - ні. То й оберіть когось з тих, з ким резонуєте.
Якщо перше манго був зелений - це ж не означає, що всі манго несмачні, вірно? )
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366828 для Наталия Павловна
Десь воно так і є . Але мені без ланцюжка добре
психолог онлайн
цитата:
Вот и я об этом. Зачем тогда носить крестик? Дело это исключительно добровольное и связанное с верой.
Если веры нет, то зачем?! Из принуждения родителями? Если так, то это про психологическую зависимость от них - и про работу с психологом по сепарации от родителей.
цитата:
Что же касается просто цепочки (без крестика, мандалы, амулета и прочего), то неприятные ощущения могут быть следствием перенесенного заболевания - так как ковид часто нарушает работу нервной системы, а повышенная кожная чувствительность может быть следствием нарушения работы НС.