Як себе вести ?
Мені 25 років,я працюю,і ось так трапилось ,що я захворіла ,пішла на лікарняний до лікаря,він мені виписав ліки і лікування затягнулось на 2 тижні,на роботі задовбали з цим,а чому пішла ,а треба попередити були раніше,далі ,таке враження,що лікарняний купила
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня.
Тривала хвороба, співчуваю Вам, відновлюйтесь і одужуйте)
Але чи могли б конкретизувати в чому Ваше питання?
Як переконати на роботі, що Ви хворі? Чи як реагувати на докопування з роботи? В чому саме потребуєте рекомендації психологів?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366937 для Яна Дмитрівна
Доброго дня ,Дякую
Скоріше певно на обидва питання цікавить відповідь
психолог онлайн
Гаразд.
цитата:
Як переконати на роботі, що Ви хворі?
- а як ще Ви можете це зробити? Чому це взагалі потрібно, додаткові аргументи, враховуючи, що дійсно хворі? На роботі, зачасту, є необхідні документи для лікарняного, якщо Ви їх надали - особисте переконання керівника чи колег не є обов*язковим і потрібним. Ви не мусите це робити. Коли все таки відчуваєте необхідність, вона більше може йти від Вас, і те що Ви можете - опиратись на фактаж. Чи знали Ви що хворі так сильно? Чи мусили вгадати наскільки часу це затягнеться? Чи можете прискорити одужання?
Об*єктивно - з Ваших слів, відповідь на це ні, і на цьому Ви можете стояти.
цитата:
Чи як реагувати на докопування з роботи?
- а як Вам би хотілось відреагувати? Що за почуття у Вас виникають у відповідь на це? Реагуйте так, як воно реагується, якщо злить - зліться, засмучує - засмучуйтесь і т.д. Те, як Ви могли б цю реакцію виразити щодо колег - Ваш вибір, що може опиратись на пункти вище.
І попри все, зважайте на свій стан. Емоційне напруження не сприяє одужанню
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366942 для Яна Дмитрівна
Дуже дякую)так ви праві ,що мені не потрібно на це реагувати,просто дратує той факт,що ти пишеш мені продовжили лікарняний і починається ,а чому ,а чому так довго,і т.д.