Дитина на відстані не хоче зі мною спілкуватись
Доброго дня.
Таке питання до спеціалістів.
Я розлучилась, є донька 7 років.
Донька живе зі мною і батьком 50/50.
Зараз вона поїхала з батьком на відпочинок.
І я вже 3-й день їй дзвоню, вона постійно каже що зайнята і не хоче поговорити.
Підскажіть, будь ласка,як краще вчинити-чи продовжувати їй дзвонити і отримувати відмову чи поки витримати паузу і декілька днів не телефонувати їй?
Стосунки з дитиною в мене хороші, дружні, теплі коли вона зі мною.
З колишнім спілкуюсь рідко по питанням дитини.
Піднімати це питання з колишнім не хочу, так як він шукає ниточки за які можна зачепитись, щоб відновити стосунки (припускаю,що це його налаштування дитини задля досягнення своїх цілей).
Дякую за відповідь
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
ДОброго часу доби!
Телефонувати треба в любому випадку. Дитина має бачити Вашу увагу, Вашу відкритість, "Заяву" - я поруч, я тебе люблю, мені не всеодно що з тобою...
Це вперше дитина у батька чи вона вже була з ним раніше?
Якщо була раніше, то як вона реагувала раніше на Ваші дзвінки?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366985 для Наталия Павловна
Раніше те саме було, то вона зайнята, то зкидувала мій дзвінок.
Рідко коли говорила зі мною.але через 2.3 дні я її забирала до себе і вона була як завжди моєю ніжною, ласкавою дівчинкою.
А цей раз вони на 3 тижні поїхали відпочивати і морально мені тяжко від відсутності спілкування з нею.
Вчора день не дзвонила їй і ось
прочитавши Вашу пораду- подзвонила донечці, і напрочуд вона зі мною поговорила, хоч і збиралась з друзями іти на прогулянку.
По її голосу начебто зраділа моєму дзвінку.
Дякую Вам.Трохи відлягло
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Рідко коли говорила зі мною
А як вона пояснювала, чому вана не розмовляла з Вами?
Може має сенс домовлятися на якийсь конкретний час, коли вона вже буде вдома, не буде чимось цікавим зайнята? Бо це ж дитина, а діти, коли чомось зайняті - вони в цьому повністю погружені і будь яке відволікання для них неприємне і якщо є змога не звертати на відволікаючий імпульс увагу - вони це роблять. Батькі, нажаль, рідко на це зважують.. А вона зараз в новому оточенні, багато нових вражень, емоцій. ДОмовтеся з нею, що будете їй телефонувати наприклад перед сном - вона вже вдома, в ліжку, Ві ні від чого цікавого її не відволікаєте, та ще й є багато про що ожна поговорити, обговорити - враження та події дня.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366988 для Наталия Павловна
Донька казала що була зайнята і говорила, що мама, давай закриємо цю тему.Я й не наполягала і не розвивала далі цю розмову.
Стосовно дзвонити у вільний час, я не проти, але ж я не знаю коли вона буде вільна, бо чіткого розпорядку дня в неї зараз немає-канікули.
Під час шкільного навчання, то теж донька повчила уроки, і перед сном на мультиках.А як вона дивиться мультики, то марно з нею розмовляти.