Дитина дивиться порно
Доброго вечора. Є проблема і я не знаю як з нею можна справитись ( може й не велика проблема але мене це хвилює). Хлопчик 11 років дивиться гей порно. Пробувала з ним поговорити, відмовляється і починає плакати.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Якщо Ви застали дитину за переглядом порно, не треба її лаяти чи кричати.
Діти часто дізнаються про життя дорослих через перегляд відео або фото в Інтернеті.
За часів активного використання гаджетів та інтернету, але за відсутності статевого виховання у сім'ях, діти віком 8–11 років вже активно вивчають цю тему самостійно.
Якщо Ви можете спокійно обговорити та пояснити дитині те, що такі фільми справді є, але це кіно, а не правда, що інтимна частина відносин між людьми виглядає не завжди так, то інтерес до перегляду може бути знижений.
Пам'ятайте, заборона завжди викликає підвищений інтерес.
Потрібно все спокійно пояснити дитині. При цьому якщо вона соромиться це обговорювати і не йде на контакт, то не потрібно змушувати її насильно. Можна повернутись до цієї розмови пізніше .
Відредаговано автором 15-06-2024 00:03:27
психолог онлайн
Згодна з колегою і додам, що дитину потрібно не лаяти, а правильно переключити на інші інтереси.
Якщо дитина "зависає" на таких сайтах - це може ще говорити, що вона дезорієнтована у житті, тобто, не розуміє, чим більш важливим можна зайнятися, і має дуже багато вільного часу.
Окрім того, найкраща допомога, це не тільки пояснення, а повноцінне, сповнене глибокого сенсу та інтересів життя самих батьків. Тоді дитина просто бере приклад і рухається несвідомо за батьками. Чи має дитина якісь інтереси окрім гаджетів? Чи займається спортом? Чи допомагає Вам в побуті?
Ваше питання, на мою думку, глибше, аніж Вам здається. Бо в 11 років дитина проходить етап самоідентифікації. Тому дуже важливо не "запустити" процес і розібратися і з собою, і з дитиною, і з стосунками між дитиною та Вами з психологом.