Як приймати залицяння та компліменти від інших, якщо люблю свого коханого?
Люблю лише свого коханого чоловіка, і бачу своє життя лише з ним)
Але в мені є одне але, я в свої 19-20 років лікувалася від обсесивно-компульсивного розладу, перебуваючи в інших стосунках, але була там в ролі жертви, колишній притискає мої думки з приводу інших і я відчувала себе нікчемою, і що я не маю права нічого думати про інших чоловіків, навіть якщо в мене нічого з ними не буде.
Пропрацювавши це з психологом мені пояснили, що це нормально отримувати компліменти та навіть якісь жарти від інших чоловіків, бо тут немає нічого такого, але мені все одно іноді важко, бо я не розумію де норма, а де ні.
Я почала працювати на новій роботі, вже як 2 місяці, маю доволі гарний зовнішній вигляд та милу поведінку, і на жаль, чоловіки здебільшого не сприймають менн як друга, а як романтизований об'єкт, до якого вони залицяються.
До прикладу, на роботі є чоловік, який в жарт завжди говорить що зайде на чай, і чому на чай не приходжу я до них у відділ, я на це віджартовуюсь, і кажу типу приходьте, та сміюсь, сьогодні як прийшла до його керівника (жінки) по робочим питанням та й так люблю з цією жіночкою поговорити, бо подобається з нею дружити, то тей чоловік почав казати, що він на пів дня піде зі мною на суші, в жарт, і ми всі посміялися, і я теж, бо це все жарти, і ніхто ні до кого не ходить і нікуди не поїде, а я лише віджартовуюсь, та й типу дружня обстановка.
Але , є але в тому, що я коли відходжу від них, то в мене всередині ніби паніка, шо я там майже ніби як не зрадила, посміявшись про це, будучи там, і свою свої думки за те , що мені подобається, як дівчині, що на мене звертають увагу, але чи нормальні такі жарти? Чи може мені подобатись увага інших, коли хлопець теж доставляє увагу, і люблю я справді лише його, та на зраду ніколи не піду, бо є великі почуття та принципи.
Як впоратися з цією паніка? Чи нормальні такі жарти? Чи припинити реагувати на таких людей? Чи припинити прискіпувтись до себе?
Паніка доходить до того , Що крутить кішківник, та рахую себе поганою людиною. Раніше, переймалась навіть від того , що поряд може сісти чоловік, настільки мої думки загнав колишній, перший хлопець.
Дякую за відповідь, вам добра)
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Наталия Горская
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня, Етерні!
цитата:
Паніка доходить до того , Що крутить кішківник, та рахую себе поганою людиною.
Шкода, що таке переживаєте і відчуваєте. Припускаю, що процес терапії не був логічно доведений до кінця, адже тоді б Вас не переслідували думки, ніби Ви погана людина. Та й соматичні прояви відійшли б в минуле.
Звернув також увагу ось на що -
цитата:
Раніше, переймалась навіть від того , що поряд може сісти чоловік, настільки мої думки загнав колишній, перший хлопець.
На побутовому рівні такий підхід звичайний і типовий. Але в ньому бракує відповідальності самої людини(!) Інший з нами може зробити рівно те, що ми йому дозволяємо робити. І це не про вину. Скоріше, про слабкість, про несформованість внутрішніх опор і психологічних кордонів. Про невміння відстояти свої погляди і переконання. Про схильність підпадати під емоційну залежність...
Саме звідси, на мій погляд, ростуть ноги у Вашої теперішньої проблеми. Тому й варто з нею працювати ретельно та наполегливо.
цитата:
Чи може мені подобатись увага інших, коли хлопець теж доставляє увагу, і люблю я справді лише його, та на зраду ніколи не піду, бо є великі почуття та принципи.
А чому ні? Невже вважитиме себе грішною, ящо інший хлопець подивиться на Вас приязненно або висловить комплімент? Ви ж не монашака якогось жортского ордену?
цитата:
чи нормальні такі жарти?
Для залицяльників нормальні. А от як Вам на них реагувати - з цим потрібно розібратись. З'ясувати, що з Вами відбувається в цей момент?
Які емоції відчуваєте?
Чи несе Вас і куди несе якась невідома стихія почуттів?
Загалом, брудні жарти можна припиняти. В усякому разі не підтримувати або ігнорувати. Словом, вибір є.
Варто лише знайти в собі точку опори, в якій є ясне розуміння ситуації, і обирати спосіб реагування.
цитата:
Чи припинити прискіпувтись до себе?
Однозначно треба, однак якби ж це можна було зробити вольовим зусиллям. Вихід полягає в розвитку самосвідомості, опануванні почуттями і нарощенні здатності, будучи в контакті з собою, відповідним чином діяти.
цитата:
Як впоратися з цією паніка?
Паніка з чого складається? Чи є там, може, частка спокуси? Безпорадності? Страху?
Ці всі аспекти необхідно дослідити у співпраці з психологом, аби Ваші стан і стосунки з людьми вирівнялись, були гармонійними.
Відредаговано автором 20-06-2024 11:48:28
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Олена Анатоліївна Грибкова
Володимир Анатолійович Тарасенко
Етерні, відповіді, які Ви хочете почути тут -знаходяться всередині Вас, просто треба їх почути та повірити собі.
Інакше буде як з психологом, з яким Ви працювали- "Вам сказали, що це нормально ", і Ви повірили.
А як хтось "більш досвідчений " скаже, що це ненормально?
Кому будете вірити?
А оті бабці біля церкви, які всіх, хто не вдягає довжелезні сукні та не носить хустки вважають великими грішницями, - як будете почувати, якщо хтось звідти, або батюшка якийсь скаже, що посміхатися чоловікам, то вже гріх?
Важливо віднайти саме Свої опори.
Тоді не треба буде запитувати фахівців, прислухатись до коханих- адже кожна людина має свою думку, і хто сказав, що вона вірна для Вас?
А от відшукати свої опори вже можна разом зі спеціалістом, наприклад з тим, з ким вже працювали.
Або з іншим, якщо з тим немає можливості.
Але тут важливо НЕ "навчитись" у фахівця і діяти за його баченням життя, а саме віднайти те, що відгукується Вам всередині.
Прислухайтесь до себе.
Чи комфортно Вам чути такі жарти?
Можливо якісь з них відчуваються Вами як "норм", а від якихось хочеться віддалитись?
Щодо прискіпуватись до себе- це однозначно непотрібно.
Слухати себе- так.
Сварити і критикувати- ні.