Що зі мною не так?Що це може бути?
Я не знаю що зі мною. Я не можу описати як я себе відчуваю, в мене проблеми з агресією, мені часто здаєтся шо мене ненавидять, часто хочу знову себе порізати але все ще стараюсь стриматись. Сьогодні я взагалі імпульсивно зайнялась ну, сексом, я постійно трачу гроші і чомусь хочу їх потратити навіть коли лишаються останні, мене не хвилює моя гігієна, іноді я просто думаю сходити в туалет під себе і наче «лінуюсь» піти в той туалет. Я відчуваю себе дуже страшною, в мене дикий страх дивитись в зеркало, в мене мало емоцій навіть коли я це пишу, крім агресії, страху/тривожності я майже нічого не відчуваю, я не можу нормально плакати навіть коли цей жахливий біль роздирає мене наче, я хочу просто в цей момент розридатись але все що можу це завдати собі шкоди. Я постійно рахую що не гарна і потсійно переїдаю або сиджу на голодуваннях, я знаю безліч моно-дієт і мені легко вичислити примірну калорійність продукту, бувають моменти що я забагато сплю, я часто хочу проспати цілий день. Я собі противна тому що хотіла би покінчити з собою, аби люди жаліли що не достатньо мене цінили, я дійсно втомилась дуже, стає все гірше. Мені потсійно здаєтся що мене ненавидять, я противна, компліменти брехливі, все що роблять для мене це повна брехня, я ненавиджу людей, я ненавиджу все і всіх, іноді хочется просто знищити це все. В мене часто з’являлись думки спричинити страшного болю своїм ворогам аби вони відчули сильний біль як я і вибачались..думаю це поки що все що я можу сказати, я так втомилась прошу допоможіть хто небудь..
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго вечора.
У Вас може бути або межовий розлад особистості, або біполярний афективний розлад. Точний діагноз може назвати лише лікар-психіатр, тому треба обов'язково звернутися до цього фахівця.
психолог онлайн
Доброго дня, Лісена!
Скажіть, будь ласка, які у Вас відносини з батьками? Ви їм довіряєте? Вони знають, що з Вами відбувається? Як давно Ви в такому стані?
Скоріш за все, Вам треба звернутися до психіатра чи лікаря-психотерапевта. Але самостійно Ви зробити поки що цього не можете. До лікаря Вас повинні відвести батьки чи опікуни, які можуть з якихось причин їх заміняти. Будь ласка, розкажіть батькам або любому дорослому, якому Ви довіряєте, про все, що Вас турбує. Це дуже важливо, оскільки інакше Ви поки що не можете собі допомогти. Не закривайтеся в собі. Ви можете поговорити з будь-ким з дорослих. Це може бути бабуся, тітка чи хрещена, навіть шкільна вчителька. Але поговорити треба обов'язково. Це дуже важливо. Найважливіша людина в Вашому житті - це саме Ви. Будь ласка, допоможіть собі.
Також маю попередити, що оскільки Ви неповнолітня, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і за законом консультація психолога можлива лише за умови їх дозволу.