Для чого я живу
Доброго дня. В мене щось сталось в житті мене переклинуло. Я не можу не як почати радіти життю не виходить. І мрія недавно збулась я купив собі кроссовий мотоцикл. Але все одно, це ще почалось мабуть з мого народження я не пам'ятаю щоб я був щясливим. Друзів в мене немає, вони були але с часом якраз в цьому році чомусь перестаєм спілкуватись мене навіть не кличуть гуляти. Дівчини в мене немає але дуже хочеться відносин але все марно не подобаюсь я їм хоча не лізу цілуватись про секс не розмовляю я вже незнаю що роблю не так.? Але вже останні дні я задумуюсь для чого я живу для чого честно не прям що суїцидальни помисли але може щось і є просто в мене, як появився мотоцикл але всеодно я краще не став. Просто мене нічого не радує нема чогось такого щоб я був на 7 небі від щястя, я просто не розумію що роблю не так? Мені ж 18 років в мене повинні бути, плани, мрії, друзі, дівчина. Але чомусь так стається що нічого цього немає.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Це дуже важливо знайти саме Свою Власну Відповідь на питання "для чого я живу"?
Дуже багато людей діють автоматично, ніби за певною програмою, "треба спочатку..., потім...".
А чи їм то треба- самі не знають.
Ви ж вже відчули потребу розібратись.
Це дуже важливо.
При цьому Відповідь може з часом змінюватись, цього не варто лякатись.
Адже людина здобуває якийсь новий досвід, який її змінює, отже і бачення життя може змінитись.
Наприклад, раніше Ви хотіли володіти таким мотоциклом, який купили.
Щось важливе для Вас було в цьому.
Можливо, відчуття свободи пересування, можливо, відчуття "з зміг цього досягти", а можливо, тут були і такі бажання , як наприклад "виглядати круто", або "доказати" щось комусь.
Тепер, маючи такий мотоцикл, Ви вже інакше бачите ситуацію, що, зрозуміло, викликає інші почуття.
Вам важливо було б з кимось у взаємодії спробувати розкласти по поличках ваші почуття, бажання, думки. Щоб відокремити саме ваші від нав:язаних суспільством (батьками, дпузями). Це можна зробити разом з психологом онлайн, або в живих зустрічах.
Ваш вік - це вік виборів своїх цілей, пріоритетів, бачення світу.
Шукайте, слухайте Себе, що "гріє" , що приємно, аналізуйте що за цим стоїть- так можна відчути саме Своє.
психолог онлайн
Не розуміти, чого хочеться - вже хороший старт, це говорить, що ви взагалі себе слухаєте, а не робите так, як інші / як сказали батьки чи дівчина. Можете почати з питання, чого ви точно не хочете, намалюйте в голові найгіршу картинку найближчого майбутнього: що для вас найгірша робота на світі, найгірший ранок/вечір після роботи, місце життя і йдіть від протилежного, тобто такі роздуми можуть вас наштовхнути на думку, що ви хочете. Не ставте собі завдання придумати мрію/зайнятість на все життя, лише на даний момент і будьте готові змінити ці плани в будь-який день. Адже не спробуєш - не дізнаєшся, що твоє, а що ні.
З психологом такі пошуки себе можуть просуватися швидше, бо думка людини зі сторони може підсвітити вам те, що ви самі не помічаєте.