Что я делаю не так
Я уже незнаю что делаю не так. Мне 18 с половиной лет, что мне дальше делать ? Чем заниматься? И даже про что мечтать. Мой каждый день примерно с начала войны. Проснулся посидел с братом пару часов, родители освободились и я занимаюсь чем хочу. Но не тем что нужно и я ето понимаю. Жизнь проходит а я стою на месте да только что вот пошел на права учиться. Что меня не устраивает до войны, у меня были друзья любимая девушка у меня наверно было всё о чём я сейчас только могу мечтать. Друзья почти многие уехали, с многоми так получилось перестали общяться. Ещё как-то редко но общялись выходили гулять а сейчас я хочу с-ними общяться а они нет не в какую. У меня пропадает желание жить. Я знаю что сейчас у людей большие проблемы и моя проблема ето можно сказать ничего. Но всеравно так хочеться друзей, любимую девушку, так хочеться жить как все а я не могу, не кого найти. С девушкой расстался она начала ко мне плохо относиться, то есть обзывала без причины, начала много требывать. А я ничего не мог дать и расстались. Если брать на счёт отношений я бы не разу некогда не изменил, я верный человек. Но всеравно что-то не выходит. А так хобби у меня нет, ну что люблю ето, ездить на авто но опять же один без никого потому что не-кого прокатать. Пока не работаю когда получу права пойду работать. Я уже незнаю и пытался знакомиться с девушками, и друзей на ходить. Может просто мне реально лучше быть одному. Я так скажу я человек очень редко могу выпить но даже собутыльника у меня нет ето просто обидно. Кого я так обидел, кому я что сделал, что у меня в жизни ничего не клееться. И ничего не получаеться. Извините что забираю ваше дрогоценное время. Надеюсь что вы мне подскажите куда мне двигаться. У вас больше опыта в жизни.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго Вечора Миша!
Ми так влаштовані, що відчувати найглибше можемо лише те, що переживаємо самі. Тому і "краще" та "гірше" сприймаємо лише в площині власного життя, в порівнянні з тим, що вже прожили.
Окрім того, друзі, так само як і дівчата, з'являються тоді, коли ми вже достатньо самі визріли для стосунків. Тому шукати когось - абсолютно марна справа. Прийде час і вони з'являться в Вашому житті самі. А цей час необхідно використати для свого саморозвитку, пошуку основної мети життя, свого призначення. От що Вам більше подобається робити? Чим Ви займаєтеся у вільний час? Ви займаєтеся спортом? Яку книгу прочитали останню? Яку музику любите слухати? Щоб нас почали цінувати оточуючі, ми повинні стати цікавими, найперше, для самих себе. Яку лекцію по саморозвитку Ви слухали?
Доповнення від автора
Дякую вам за відповідь. Ввечері стало ще гірше та больніше. Настрій зовсім пропав.
Надія а Вас.
От що Вам більше подобається робити?
Мріяти іноді просто відихати їсти іноді водити авто але я ще новачок.
Чим Ви займаєтеся у вільний час? Дивлюсь фільми серіали. Про автомобілі, вчу правила дорожнього руху.
Ви займаєтеся спортом? Так іноді.
Яку книгу прочитали останню? Останній раз читав книги в школі і то можно сказвть не любив читати є така звичка коли я читаю щось або навіть коли вчу правила дорожнього руху я позіхаю, та хочеться спати.
Яку музику любите слухати?
Все мабуть від настроя. Меломан.
Яку лекцію по саморозвитку Ви слухали?  як стати краще і то слухав відривками в інтернеті це типу стимул правильно я зрозумів. Я сподіваюсь на вашу відповідь.
психолог онлайн
Ви застрягли без розвитку, бо не розумієте сенсу життя.
Що робити?
Перше. Кожного ранку почати бігати, але не на швидкість, а на відстань, займатися фізичними вправами.
Друге..Знайдіть тих, кому важко і почніть хоча б іноді їм допомагати.
Третє. В ютубі зараз величезна кількість лекцій про сенс життя, про природу розвитку чоловіка, про призначення
людини. Почніть їх слухати тоді, коли бігаєте.
Також в ютубі велетенська кількість людей, які займаються духовними практиками, спершу дізнайтеся, що таке душа і що таке духовні практики.
Людина без сенсу життя живе як рослина, якій нічого не цікаво. І така людина не цікава ні собі, ні оточуючим.
Чоловіки розвиваються, займаючись регулярно фізичними вправами та спортом і долаючи перешкоди. Тому іноді необхідно робити і те, що потребує вольових зусиль. Почніть вивчати те, що може додати Вам нових знань в тій сфері, в якій Вам цікаво. Вам щось подобається робити руками? Можливо, лагодити механізми, автівки? Почніть допомагати оточуючим, хто потребує допомоги, тим же тваринам, годуйте їх.
Доповнення від автора
Вам щось подобається робити руками? так їздити на автомобілі.
Можливо, лагодити механізми, автівки?  теж люблю цим займатися.
Почніть допомагати оточуючим, хто потребує допомоги, тим же тваринам, годуйте їх.
Добре я прислухаюсь.
психолог онлайн
Їздити на автомобілі - це не робити руками. Робити руками - це ремонтувати ті ж автівки, щось тесати, вирізувати, збирати, майструвати... А водити автівку - це інший вид діяльності, який потребує максимального зосередження та уваги.