Як пережити зраду й залишитися у стосунках?
Нещодавно дізналася про те, що чоловік регулярно мені зраджує. але не з жінками, а з іншими чоловіками З ними знайомиться на форумах знайомств ЛГБТІ. У шлюбі понад 10 років, зради тривають майже весь період шлюбу. Після тривалих розмов вирішили спробувати зберегти сім'ю. Чоловік обіцяє змінити свою поведінку, але я не можу знову довіряти.
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Марія Радченко
Наталия Горская
Доброго дня!
Ваше питання вже має відповідь - пережити, прожити всі почуття з цього приводу і якщо є бажання поступово відроджувати довіру. Це велике потрясіння і воно лише рішенням волі не нівелюється. Вам потрібно знайти психотерапевта і поступово розплутувати шари своїх почуттів, емоцій. Зрада - це велике потрясіння та біль! Щиро співчуваю вам і бажаю відродити внутрішній спокій!
психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора.
Чи влаштовує Вас особисто поведінка чоловіка, і чи зможете Ви залишатися в стосунках, якщо чоловік продовжуватиме зраджувати? Справа навіть не в тому, що чоловік належить до ЛГБТ (цього факту Ви змінити не можете, сам чоловік - теж, бо орієнтація вроджена). А в тому, що мати зв'язки на стороні - це особистий вибір Вашого партнера, який був зроблений цілком усвідомлено, навіть якщо припустити, що зради - це відігування якихось внутрішніх проблем Вашого чоловіка.
Тому на перше місце ставити слід, на мою думку, не те як зберегти шлюб, а те як Вам зберегти свій психічний стан та позбавитися від ілюзій в стосунках. Якщо ж чоловік теж хоче зберегти шлюб і шукати з Вами якихось компромісів, то ви обидва можете звернутися на консультацію парою. Парна консультація не гарантує, що шлюб буде збережений (чи навпаки, зруйнований). Доля шлюбу цілком залежить від вас обох.
психолог онлайн
Ваша ситуація нестандартна. Не сприймайте як суперника стороннього чоловіка, хоч це, звичайно, складно зробити. Важливо зрозуміти, що ситуація не залежить від Вас.
Не звинувачуйте чоловіка, не засуджуйте. Ви нічого не досягнете.
Сексуальна орієнтація - це властивість особистості, яка не залежить від партнера. вона є дуже індивідуальною.
Якщо ви живете разом більше 10 років і у чоловіка явно позначився сексуальний потяг до представників своєї статі, то Ваш чоловік не гей, він бісексуальний.
Тут важливо визнати, що Ваш чоловік – не зовсім звичайний чоловік.
Ви живете разом більше 10 років, він не хоче втрачати Вас, це цілком може бути доказом того, що він любить Вас, але йому важко відмовитися від природної даності.
Спробуйте зрозуміти його. Потрібно проаналізувати те, що відбувається.
Чи можливо зберегти сім'ю та як Ваш чоловік бачить спільне життя, в якій формі?
Ваше майбутнє залежить від того, чи зможете Ви його прийняти таким.
Можна домовлятися, знаходити варіанти.
Якщо ж не знайдете виходу, варто залишитися друзями.
Відредаговано автором 26-06-2024 02:56:09
психолог онлайн
Доброго ранку nata!
Жодна людина довіряти тому, хто зрадив, одразу не зможе. На те, щоб повернулася довіра потрібний час і докази того, що людина змінилася повністю. Окрім того, якщо у Вашого чоловіка такі нахили, на превеликий жаль, як на мене, одним лише бажанням змінитися, не обійдеться. Бо це і фізіологія і психологія людини, які змінюються дуже поступово і потребують не аби яких зусиль, якщо, певне, сама людина цього хоче. Питання вже до Вашого чоловіка. Він хоче змінити свою орієнтацію? Це перше. І друге питання. Якщо людина зраджує, отже, чогось в ваших стосунках недостатньо для того, щоб жити в гармонії. І як варіант - нерозуміння основного сенсу життя людини вцілому, як у Вас, так і у Вашого чоловіка. Адже, "танго завжди танцюють двоє". Тобто, в парі не буває когось одного винного.
Але...
Те, що Ваш чоловік хоче зберегти сім'ю, дає шанси на її збереження однозначно.
А у таких випадках потрібна трансформаційна робота з сімейним психологом і Вас, і Вашого чоловіка. Для чоловіка - це допомога у зміні внутрішніх налаштувань, що допоможе і змінити сексуальні вподобання, а для Вас - можливість правильно пройти цю травмуючи ситуацію і зберегти свою цілісність та цінність як жінці та
людині.
Насправді, у всіх зовнішніх проблемах присутнє наше неправильне ставлення до близьких людей, нерозуміння законів природи чоловіка та жінки і їх стосунків, неправильно сформований світогляд та відсутність розуміння основного сенсу життя, як це не дивно.
У любому випадку, випадкових ситуацій не буває. І якщо життя поставило перед вами такі виклики, отже, вони повинні чомусь навчити і допомогти рухатися вперед. Тим паче, що ви разом прожили десять років. Для стосунків - це немало, однозначно. І легше все до кінця зруйнувати, а от збудувати щось нове...
Найгірше - це застрягнути на своїх образах і спробувати "втекти" від проблеми. Якщо вона є, єдиний правильний шлях - це почати її розв'язувати поступово та наполегливо. Інакше, можна ту ж саму глибинну внутрішню проблему потягнути за собою і в інші стосунки.
Відредаговано автором 26-06-2024 07:49:16