Я винна чи він ?
Зустрічаюсь із хлопцем пів року ,до мене в нього нікого не було ,а в мене були хлопці ,і це дуже його турбує ,ми багато говоримо на цю тему ,я його заспокоюю ,але мене вже це дратує ,я сотні раз казала йому що він кращий і що зараз я з НИМ ,треба жити в справжньому часі ,і те що було ,то вже було ,я і сама не в захваті від свого минулого ,багато помилок допускала ,але це ж таке життя ,можливо я чогось не розумію,тільки я скажу щось не так ,він причеплюється до слів ,згадує про моїх колишніх ображається ,йому стає сумно ,а ось нещодавно була така ситуація ,він побачив відео де я танцюю із якимось хлопцем на вечірці ,там нічого такого не було ,лише танець ,на той момент ми з моїм хлопцем не зустрічались ,а просто спілкувалися ,я не вважаю що я зробила щось кримінальне ,але його це заділо ,він почав підколювати ,в мене зіпсувався настрій ,я почувала себе винною за те що ми тоді спілкувалися ,він мені подобався ,але танцювала тоді з якимось хлопцем ,я розумію,що ми обидва винні ,нема такого що хтось з нас правий ,а хтось,ні ,але я вже не знаю як себе поводити ,та як з ним обговорити цю тему щоб закрити ці непорозуміння ,я вже втомилася від цього ,будь ласка ,дайте якусь пораду ,буду дуже вдячна ,дякую !
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Я не думаю, що тут взагалі доречно вживати слово "провина", адже незрозуміло, у чому саме ви з хлопцем повинні бути винні, і чому в конфлікті треба шукати винуватих замість того, щоб якость вирішувати його?
На жаль, у Вашого хлопця спостерігаються патологічні ревнощі, і вони ніяк не є Вашою зоною відповідальності. Тому, максимум як Ви можете підтримати хлопця в даному випадку - це порадити йому звернутись індивідуально до психолога, щоб він якось опрацював причини ревнощів, бажання контролювати Вас і пасивну агресію через неможливість висловити свої емоції інакше. Ви теж можете звернутися до психолога, якщо бажаєте розібратись в собі. Поки ви з хлопцем неповнолітні, для консультації психолога потрібна згода ваших батьків, якщо це не психолог в навчальному закладі. Удачі!