Як подолати відчуття невпевненості, постійне порівняння себе з іншими та страх бути нецікавою?
Доброго дня.
Мені є багато про що сказати, але скажу про те, що зараз хвилює мене найбільше. Останнім часом у мене з'являється відчуття, ніби зі мною щось не так. Зараз я дуже почала нібито порівнювати себе з подругою. Я помічаю, що на неї хлопці звертають більше уваги, ніж на мене. Мене це дуже зачіпає, бо відчуття, що я ніколи не знайду собі когось гідного. Відчуття, ніби всі нормальні хлопці, побачивши мене і подругу, безсумнівно виберуть її, а на мене навіть не глянуть. У мене є зайва вага, але я б сказала, що вона лише в ногах, у талії й животі я худа, вона худа скрізь. На неї, ясна річ, звертають увагу більше хлопців. А я ніби хватаюсь за кожного, хто проявляє якісь знаки уваги. Я розумію, що не повинна так, але не можу. Відчуття, ніби я не знайду чогось більш гідного. Зі мною практично хлопці не спілкуються, я навіть не знаю, як це близько спілкуватися з хлопцем. У мене ніколи не було стосунків, поцілунків і т.д. Я намагаюся покращувати себе, читаю, розвиваюся, вчуся, займаюся спортом, але на жаль, це не допомагає. Не знаю, що мені ще зробити. Відчуття, ніби всі нормальні хлопці давно в стосунках. Заспокоюю себе, що час ще не настав, але чому навіть немає натяку на знайомство зі мною? З подругою завжди почуваюся невпевнено, ніби вона краща в усьому за мене. Причому вона тут ні до чого – завжди говорить теплі слова щодо моєї зовнішності, фігури і підвищує мою впевненість своєю підтримкою.
Коли я бачу хлопця, у мене відразу відчуття, ніби я йому не подобаюся, ніби йому зі мною нецікаво, ніби я нудна, некрасива. Весь час від чоловіків ніби підсвідомо очікую критики. Якщо помічаю, що я хлопцеві подобаюся, стаю дуже сором'язливою, через це дуже нервую, аж до того, що перед тим як іти на зустріч п'ю заспокійливі. Як мені з цим усім впоратися: з відчуттям, ніби всім хлопцям я нецікава і негарна, з очікуванням від них критики, з вічним засудженням себе, порівнянням з іншими, з почуттям невпевненості коли я поруч подругою?
Питання від: ; Вік: 19
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Елла Анатоліївна Мусаєва
Алла Володимирівна Романенко
Мені дуже шкода, що ви себе так почуваєте, але хочу вас заспокоїти, що вашіпочуття нормальні для вашого віку, без досвіду не може бути впевнененості, дайте собі час.
цитата:
безсумнівно виберуть її, а на мене навіть не глянуть
Зверніть увагу на людей 30+, які в довготривалих стосунках і добре живуть. Серед них лише худі і красиві? За моїми спостереженнями - 50/50.
цитата:
Весь час від чоловіків ніби підсвідомо очікую критики.
У такої реакції мають бути причини, можливо, повязані з вашим батьком чи дідусем... Простою порадою тут не зарадиш, потрібно розбиратися, звідки "ростуть ноги", легше буде це зробити з психологом.
Тут ви пишете, що навіть натяку нема
цитата:
Заспокоюю себе, що час ще не настав, але чому навіть немає натяку на знайомство зі мною?
А тут що вони є
цитата:
Якщо помічаю, що я хлопцеві подобаюся, стаю дуже сором'язливою, через це дуже нервую
Не обезцінюйте ті знаки симпатії, які ви помічаєте, ви можете на них опиратися, щоб відчувати себе трохи впевненіше, але все ж краще працювати над власною самооцінкою, розумінням, що ви унікальна і прекрасна така, як є, щоб не впадати в негатив, якщо хтось колись вас буде критикувати.
Не всім потрібні худі і впевнені, будьте собою, щоб з самого початку нових стосунків не грати роль, не вдавати з себе когось іншого, бо так радості від стосунків не буде.
Відредаговано автором 29-06-2024 09:02:41
психолог онлайн
Добрий день. Мені шкода, що наразі це з Вами відбувається Це нормально для будь-якого віку, юність особливо вразлива. Ви пишете: "Коли я бачу хлопця, у мене відразу відчуття, ніби я йому не подобаюся, ніби йому зі мною нецікаво, ніби я нудна, некрасива. Весь час від чоловіків ніби підсвідомо очікую критики. Якщо помічаю, що я хлопцеві подобаюся, стаю дуже сором'язливою, через це дуже нервую, аж до того, що перед тим як іти на зустріч п'ю заспокійливі." Якщо хтось приділяє увагу зі сторони чоловіків, намагайтесь потроху налаштовувати себе на спокійну розмову, на те, що Вам цікаво і вмійте вислухати його. Хлопцям теж нелегко, коли дівчина дуже соромиться, бо вони так само можуть бути невпевнені у собі за зовнішньою впевненістю. Ваша занадта сором'язливість може просто злякати його, засумніватись у собі. Не знецінюйте знаки уваги від хлопців, не думайте замість них. Чоловіків надихає не тільки зовнішність. Жінки мають те, що в них нема-особливу енергію, свою, неповторну. Прогуляйтесь вулицями, і Ви побачите поруч із чоловіками зовсім різних жінок- високих, низьких, повненьких, можливо, не красунь, як з глянцевого журналу... Для набуття впевненості дуже допомагають курси акторської майстерності, або захопленість тим, що саме Вам цікаво, що дійсно подобається, а не те, що треба, що модно тощо.