Привʼязаність до вчительки
Я закінчила 11 клас , і мені важко відпустити класну керівничку. Мені весь час хочеться плакати і я розумію що це кінець і від цього це болючіше, і я не знаю як далі бути😭😭😭😭😭 вона мені як рідна , і за той час коли я в неї була , вона дійсно стала як рідна, і я ділилась з нею всім наболілим, бо вона психолог . Я дуже сильно привʼязалась до неї , і не уявляю як далі бути …
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Вітаю Вас із закінченням школи) Так, дуже часто у нашому житті трапляються зміни до яких звикнути дуже важко. До хорошого звикаєшь швидко, а відвикати тяжко. У Вас взагалі зараз невизначенність у зв'язку із закінченням школи: "А що буде далі?" А далі доросле життя. Вчителька, слава Богу, не померла і можливо Ви зможете час від часу до неї звертатися. Думаю їй буде приємно, що Ви її не забуваєте. Щодо того, що вона психолог - так, вона шкільний психолог. А оскількі Ви вже закінчили школу і починаєте доросле життя, Ви можете самі обрати для себе психолога, щоб ділитись усім наболілим. Тим більше, у зв'язку із змінами у Вашому житті, Вам дуже необхідна підтримка. Ваш особистий психолог буде надавати Вам підтримку стільки, скільки Вам необхідно.
Так що це зовсім не кінець, а початок Вашого нового дорослого життя. Все буде добре)