я загублена, мені 18 років, досить рано почала працювати, відповідальна сама за своє життя, наче вже все звично, але іноді накриває, не можу впоратись зі своїм емоційним станом, не розумію що відбувається в моїй голові, немає ніяких цілей і мрій, якась депресія і апатія, я не маю з ким говорити відверто, але коли зʼявляється така можливість, іншим людям не вдається мене зрозуміти і вислухати просто, я не можу пояснити навіть близькій людині що зі мною відбувається
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Видається, що у Вас багато тиску і напруження в житті, що, нажаль, часто забирає дуже багато сил і ресурсів, навіть викликаючи депресивні епізоди чи інші, не менш неприємні стани. З цим дуже не просто буває.
Як Ви справляєтесь в такі періоди? Що саме на рівні емоцій з Вами відбувається? Як давно? Чи достатньо .Ви відпочиваєте взагалі? Радуєте себе? Бо в житті, де тільки відповідальність і справи, є логічним і послідовних втрата радісних цілей чи настроїв.
цитата:
іншим людям не вдається мене зрозуміти і вислухати просто, я не можу пояснити навіть близькій людині
- то як на Вашу думку, справа більше в не розумінні інших чи в тому, що Ви не можете донести те, що насправді відчуваєте?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Вам важко комусь довіряти і бути відвертою. Напевне це якась ваша особиста історія. Ви можете змінити це. Таку можливість може дати психотерапія (тривала робота). Завдяки стабільним стосункам з терапевтом можна навчитись реагувати по-іншому. Клієнти приходять з такими запитами досить часто.
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю вашій самотності. Припускаю, що ви занадто рано подорослішали і ваша емоційність не була відображена, прийнята і не сприймалась як важливість та цінність. Часто дуже працьовиті самостійні люди мають труднощі саме з емоційним інтелектом, бо вони звикли діяти, вчиняти правильно чи просто слідувати вказівкам норм та стандартів. При таких обставинах внутрішня дитина залишається в тіні, вона витіснена зі своїми страхами, печалями, бажаннями та потребами. Інші люди можуть відчувати просто важкість і нерозуміння як така сильна особистість демонструє щось абсолютне протилежне чи просто захищатись від тиску сильних переживань з вашого боку. Ви самі себе таку не витримуєте і відповідно інші теж не сприймають вас.
Тут потрібна психотерапія, яка допоможе познайомитись зі своїм внутрішнім світом, зі своєю емоційністю та чутливістю. Спочатку буде виходити багато напруги, болю, можливо навіть злості, але під нею є скарби - тепла, ніжності та радості. Все подавлене завжди мстить, атакуючи наше життя, щоб ми звернули увагу і стали цілісними. Приєднані витіснені частини роблять людей цікавими, щирими та справжніми.