Цікавлят жінки старші за мене
Доброго дня. В мене таке запитання? Нормально що мені цікавлят жінки старші за мене?
Я гуляв з дівчатами 15-17 років може там с 4 дівчатами. Ну не складується в мене з ними ну шось не те. Побував учора в знайомого на весіллі. І там були жінки за 30-40 в мене з ними краще спілкування. Так не зусима але навіть коли іду по дорозі бачу дівчину о так красива, а от коли бачу жінку за 30-40 вони ще гарніше. Я читав що може зі мною бути не так, перелазив сайти і на одному сайті вибило що мені подобаються старші тому що в мене не було секса. Так хочеться але не з молодим а з жінками за 30 чому так ? Може й реально тому що не було 1 секса і десь в голові я думаю що старші будут на опиті. Мені здається це не правильно.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Что именно у вас не складывается с ровесницами?
Что в женщинах 30-40 лет есть такого, как вам кажется, чего нет в ровесницах?
Разница в возрасте 12--22 года это реально много. По сути это разные поколения. И в 30-40 лет, как правило, женщина уже взрослая и если с ней все ок, то и отношения она будет строить не со старшими подростками, а со взрослыми мужчинами.
Доповнення від автора
Что именно у вас не складывается с ровесницами?
Ну не подобаюсь я їм, вони не проявляють ні якої інитиаціви до мене, я незнаю чому я їм не подобаюсь от ми вишли гуляти я з-нею познайомився в інтернете вишли, але після пару годин прогулянки я їм не можу нічого сказати тому що вже все розкав про себе. Якісь дввчата тоже щось розказували але потім мовчимо. А ле з жінкой старше незнаю якось чи легше вона саме питала хто я ? звідки я ?.
Что в женщинах 30-40 лет есть такого, как вам кажется, чего нет в ровесницах? Я мабуть незнаю що відповісти все є але мені з старшими чи легше спілкуватись а з молодими дівчатами не виходить. Наприклад я сеье почуваю більш вище коли розмавляю с дівчатами навіть за 30 коли був в аптеці то навіть якось вона мені посміхалась та і я їй хоча це буває рідко але учора було.
если с ней все ок, то и отношения она будет строить не со старшими подростками, а со взрослыми мужчинами.
Може ви й праві. Так а що мені тепер робити ?
психолог онлайн
Задать себе вопрос, как получается, что встретив человека впервые, вы уже через 2 часа не знаете о чем поговорить? Ведь вы друг друга не знаете совсем - миллион тем для разговоров.
Какие переживания у вас возникают с ровесницами? Какие переживания возникают с женщинами старше?
Девочки не проявляют инициативу. Вы имеете в виду ничего вас не спрашивают? А спрашиваете ли вы их что-то, проявляете ли интерес к ним? Иногда девочки тоже стесняются)
Общались ли вы подряд несколько часов с женщинами 30-40 лет? Если да, то как происходит общение? Они постоянно задают вам вопросы? Или почему с ними легче?
Как вам было с ровесницами в школе?
Відредаговано автором 01-07-2024 17:17:57
Доповнення від автора
Какие переживания у вас возникают с ровесницами?
Саме перше це що я їм можу не сподопадись як хлопець я не дуже красивий може за цього. 2 дуже боюсь що якщо діло дойде до секса що я не сможу як кажуть задлвільнити її, що в мене може не встати коли потрібно і в мене щось не вийде.
Какие переживания возникают с женщинами старше?
Почти не яких ну що в неї може бути чоловік. Може й реально думаю на те що що в мене не було секса і в менк с ровесніцей чи с дівчиною меншою за мене може не встати. А ті бфльш опитні старші може за цього.
Вы имеете в виду ничего вас не спрашивают?
Да
А спрашиваете ли вы их что-то, проявляете ли интерес к ним?
Звісно питаю про все мені самому не в кайф парюсь що можу бути надоїдливим та забагато питань.
Общались ли вы подряд несколько часов с женщинами 30-40 лет?
Так на весіллі.
Если да, то как происходит общение? Они постоянно задают вам вопросы?
Так вони питають вони легкі як сказати ну вони відкриті мені з-ними спокійніше і чомусь я себе почуваю якось круче увереней. Ні я 2 раза спілкувавсь с жінками за 30-40.
Или почему с ними легче?
Та це питання я і сам ставлю я в верху написав може тому що вони опитні в них більше досвіду про життя та про секс бо я боюсь що якщо з молодою дівчиною не вийде це всі однолітки можут узнати я живу в пригороді і людей я не скажу що дуже багато.
Как вам было с ровесницами в школе?
Не як я був товстим на мене вони не звертали увагу потім я скину 30 кг і всеодно да вони говорили вау оце ти схуд але щоб я комусь сподобався зі школи такого не було. Зараз після 4 років закінчення школи я знову набрав. В мене була одна дівчина на рік молодша від мене але з-нею часто сварились. Мені було 15 їй 14, 3 місяця позустрічались і все. Жду пораду.
психолог онлайн
На свадьбе все веселые и общительные, потому что обстановка располагает)
По ощущениям, вы просто боитесь, что не понравитесь и плюс много мыслей про секс и вдруг не получится. До секса нужно еще дойти. И желательно, когда есть чувства, интерес и желание быть вместе. Тогда даже "косяк" в постели - это мелочи, из-за которой никто никого не бросает и не стыдить, если человек важен и хочется с ним встречаться.
Поэтому начните для начала с интереса к девушке конкретной, а не просто ко всем сразу, лишь бы она появилась - искреннего, как к человеку, а не как к сексуальному объекту.
Подумайте про то, какие плюсы у вас есть (у каждого они есть)
Волноваться и переживать, как другой тебя примет это нормально. В разумных пределах конечно, если не переходит в ситуацию, когда вы в страхе от всех закрываетесь.
Даже признаться девушке на первом свидании, что нервничаете, стесняетесь это тоже ок. Даже очень мило.
психолог онлайн
цитата:
мені подобаються старші тому що в мене не було секса
Ці 2 факти можуть бути як повязані, так і не повязані між собою.
цитата:
Я читав що може зі мною бути не так
Нема нічого поганого/протизаконного/аморального/неадекватного в тому, що вас приваблюються старші жінки. Ви ж не одружитися і жити з ними до кінця життя збираєтесь вже зараз. Вам просто хочеться такого досвіду, яка різниця, чому? Беріть від житя те, що можете і хочете.
цитата:
Мені здається це не правильно.
Неправильно зустрічатися з людиною, яка вам не подобається, в угоду стереотипам, батькам, вчителям і якимось експертам в інтернеті. Тільки ви вирішуєте, хто вам подобається, збуджує.