Як побороти відчуття провини перед собою?
Я відчуваю провину та сором за дії які колись зробила. Через це почалися проблеми з сном, пропав апетит та вічна апатія. Цей стан уже 3 тижня
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Які дії?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Юлія, вітаю!
Вам потрібно з кимось про це поговорити, краще з психологом, де ви отримаєте прийняття та співчуття.
Щоб себе пробачити - треба внутрішній ресурс, тобто відчуття своєї цінності, важливості, а зараз ви всю увагу сфокусували на вчинках і себе з ними ототожнюєте. Я чую між рядками, що ви шкодуєте і не хотіли б так вчинити. Це вже говорить, що ваша совість пробуджена і вона повинна не атакувати вас провиною. Посумуйте, можливо навіть поплакати треба, але це вже минуле і його треба відпустити, а не приносити в теперішнє як сморід самзвинувачень.
Ми всі робимо помилки і падаємо, наша задача робити висновки, змінюватись і вставати далі. Побудьте собі люблячим приймаючим другом, який втішує і пояснює з любов’ю. Ви вчинили тоді так як вчинили, бо не мали чи достатнього ресурсу, чи розуміння і зараз би вже так не вчинили.
Також рекомендую виписувати всі мисленеві потоки з приводу цієї ситуації, щоб звільняти вашу голову від нав‘язливості. Просто без упереджень та оцінок виписуйте все що в голові.
Чи знають батьки про ваш стан? Можливо треба шукати підтримки саме у них?
Відредаговано автором 03-07-2024 10:02:43