примусово виїхала закордон
майже три місяці тому я переїхала в Італію разом з батьками та молодшою сестрою. живемо у маминої сестри. коли дізналася про переїзд почалися проблеми зі сном та їжею,це тривало майже півроку. коли переїхали проблем зі сном та їжею стало більше, перші два тижні не вставала з ліжка,не хотіла їсти, майже не спала. зараз встаю іноді у душ сходити, поїсти,або переодягнутися. почалися панічні атаки, з друзями з України не спілкуюся, хоббі тут немає, дуже любила танці якими займалася в Україні. весь час хочу додому, не можу відволіктися. з батьками тільки сварки,з маминою сестрою теж. в Україну поїхати не дозволяють,хоча можливість є, останнім часом немає мотивації та бажання жити/щось робити, дуже переживаю за навчання тут, розумію що не витримаю.

Відповіді психологів
Полтава ·
Доброе Утро!
Сочувствую вашей ситуации...
Скажу так, сейчас многие беженцы с Украины в таком положении... уехали кто куда ... и у многих свои проблемы и обстоятельства.
Родной дом всегда тяжело покидать... особенно когда война и экстремальная стрессовая ситуация.
У вас наложился двойной стресс - от войны... да еще и сам факт вынужденного отъезда - не по вашему желанию.
Да еще сразу в другую страну - в другую культуру, и по сути вы один мир - поменяли на другой.
Родной мир поменяли - на незнакомый вам мир.
И не получаете понимания от семьи...
А скажите, у вас в семье вас не слышат - ваше мнение не воспринимают - это всегда так было?
Тут и родителей понять можно - поймите они хотят как лучше - спасают вас и себя от войны - от опасности.
Но они делают ошибку, что не хотят слышать ваши желания и потребности.
У вас идет сопротивление обстоятельствам - вы сопротивляетесь на физики ( мало едите - появилась слабость - потеря интереса ко всему)
Вы таким способом защищаетесь - от больной для вас реальности.
Но тут надо понимать, что силы физические организма - если так дальше продолжать не бесконечны - можно так и до больницы довести.
А я не думаю, что в больницы вам будет лучше... так что нужно переключаться.
Что значит переключаться - потихоньку возвращаться к прежней жизни - да в новых обстоятельствах - но возвращаться!
Что могу посоветовать в вашей такой не простой ситуации -
1. Поставьте себе цель - что вы всеравно вернетесь в Украину!
Пусть не сейчас - пусть на это понадобиться время.
Даже может и не с родителями ( если они не хотят) а самостоятельно - когда достигнете совершеннолетия - 18 лет - вы тогда уже вправе самостоятельно принимать решения свои личные, и свободно действовать и перемешаться по миру.
2. Либо же, может пройдет время и ваши родители сами захотят вернутся в Украину!
Война ж не вечно идти будет!
3. Либо пройдет время - вы адаптируетесь - и возможно вам новая страна - и новое место жительство уже начнет даже чемто нравится - там же много нового можно узнать - новая культура - новый язык - новый город - новый люди - новые возможности.
В любом случае дайте себе выбор!
Родители вам выбора не дают... ( по понятным причинам - они думают о безопастности - бывают в жизни ситуации когда есть только один выбор!)
Но вы сами себе дайте этот выбор - на перспективы и на будущее!
4. А сейчас больше отдыхайте - спите - кушайте - гуляйте - набирайтесь сил!
Силы вам сейчас нужны.
Вы сказали, что любили очень танцы - может новая музыка или наоборот любимая музыка - вас на чтото вдохновит.
5. И помните, что вы всеравно Свободный человек - даже несмотря на временные ограничения и обстоятельства!
Удачи вам!)
Доброго дня!
Співчуваю вашим стражданням, але вже страждає і ваше тіло - домівка нашого існування. Ви скоріш перебуваєте в депресивному стані. Чи є взагалі хтось, кому ви можете виговоритися і поплакатися? Чи можливо звернутись до шкільного психолога?
Вам потрібно пережити втрату звичного життя, бо це своєрідне горе, яке потребує проживання та супровіду ще когось…
Я теж живу закордоном і в мене були складнощі, вони зникли з часом, коли вирішила жити і турбуватись сама про себе, а не чекати чогось... У війну треба вижити і залишитись живою, де б хто не був: чи в окопі, чи в місті чи навіть закордоном.
Спробуйте побачити можливості для вас, ви зараз в сильному супротиві, але ж точно щось хороше є у вас і в тому місці де ви є.
Нажаль, в таких складних обставинах ваші батьки прийняли рішення, яке Ви, як дитина, не можете змінити.
Всі ваші думки про дім, друзів, минуле життя.
Це важливі для Вас спогади і почуття, і було б дуже добре, якби Ви ними ділилися з кимось, хто Вас розуміє.
Зараз такий час, що багато людей опинитись в обставинах, яких не планували.
І тут дуже важливо навчитись "бачити всю картину цілком ".
Це достатньо доросле вміння, але судячи з того, як по-дорослому Ви вмієте пояснити свої почуття, мені здається, Ви впораєтесь.
Я б запропонувала Вам подивитись на ситуацію, як на частину Вашої Особистої Історії Життя.
От є Ви- і є Реальність, яка зараз дає Вам саме такі обставини.
Нова країна, нові люди, нова їжа, нові обставини.
Хтось, напевно, мріє отримати в житті такі пригоди, хоч і складні.
Дізнатись щось цікаве, спробувати щось нове, познайомитись із Собою в нових, незнайомих обставинах, подивитись, "а як я впораюсь з цим".
Поки що Ви проживаєте етап адаптації.
Непросто проживаєте.
Потребуєте підтримки.
Чи є хтось, з ким Ви можете поспілкуватись про свій стан (друзі з України, бабуся, хрещена, вчителька, Хтось ще)?
Ви можете поговорити з батьками щодо співпраці з психологом онлайн, щоб адаптація пройшла менш болюче та щоб знайти нові опори, на які можна спиратись і далі.
До речі, танці -це абсолютно міжнародна штука, адже це рухи під музику, вони існують в будь якій країні. Моя родичка, дівчина вашого віку, в евакуації продовжила займатись гімнастикою , також в Італії.
А можете відповісти, чому не спілкуєтесь з друзями з України?
І чи намагались пояснити батькам свій стан?
Що вони кажуть?
Які стосунки з батьками були раніше, до звістки про переїзд?
Чи спілкувались батьки з Вами стосовно переїзду ще в Україні?
Чи пояснювали вони свій вибір Вам?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 367984 для Наталия Горская
з друзями не спілкуюся тому що вони не мають бажання спілкуватися зі мною,до переїзду вони казали що будуть поруч та будуть підтримувати, але якщо я пишу їм вони можуть не відповідати декілька днів,або відповідь буде коротка,з батьками ще до переїзду були не дуже хороші стосунки,часто сварилися особливо через школу,батьки сказали мені що ми їдемо через те що можуть забрати на війну, та з грошима проблеми,вони сказали про це коли вже все було вирішено,на рахунок стану,я їм казала про свій стан,говорили про психолога ще в Україні,коли я питала чи можу я працювати з психологом над своїм станом не було відповіді так або ні,вони казали що все буде добре і просто ігнорували це питання