Шо робити
Я колись жила по інтернатах ну вже не живу в мене нікого нема після інтернату я вирішила поступити в інше місто шоб не було таких спогадів
Почтупила я на повне державне
І живу в гурті ну і є ше дівчата в кімнаті вони їздять додому я немаю куди і їм відмовляюсь казати чому бо постійно як тільки чують звідки я і шо до чого то зразу відвертаються або задають питання а мене це бісить але дуже обідно коои говорять по телефоні вони з батьками і так дальше а є ше одна дівчина яка постійно каже шо її батьки заїбали а мені так хочеться сказати шануй поки є не можу слухати як вона говорить про своїх батьків її мама дуже хороша тато теж вона познайомила з ними мене але я не лізу шоб не дістати позавуха
Шо робити бо мене це задіває шо вона так про своїх батьків
Я дуже хотіла вже вийти з того інтернату і нарешті бути сама не думала шо це буде ше тяжче а ніж було там
Тут ти всьо сама але одне тішить шо вже хоть не бють і не іздіваються
Але вчерівно краще вже б били а ніж бути самою
Хлопець як почув шо немаю нікого зразу такий квже нам треба розійтись ми не підходимо один одному я дуже була в ахуї не розуміла чому тепер стараюсь не говорити нікому нічого просто хочу нове життя і забути то все шо було але не виходить
Я не бачу себе дальше в житті ніби де хотіла там і поступила але в одночас шось мішає чи шо то
Пісто бішусь або плачу коли шось не виходить в ночі я вже не хочу так хочу шоб все було окей
Але пхд це не можливо
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня.
У Вас дуже не простий життєвий досвід, через що щиро співчуваю Вам, але Ви стійко з ним справляєтесь, будуєте своє життя, отримуєте навчання, попри те, як це не просто.
Ваша злість на дівчат в темі батьків має місце, як і їх злість на батьків, бо вони теж мають на це право. Ваш досвід різний і наслідки різні.
Чую, як для Вас складно справлятись самотужки, тим паче тримаючи своє минуле в таємниці. І шкода, що Вам зустрічались люди, які не готові були прийняти Вас такою як є, але приховуючи щось таке важливе для себе - Ви в першу чергу створюєте собі вантаж і напруження, що також забирає моральні сили.
і попри все, а що б Ви хотіли отримати тут? Ви запитуєте, "що робити" - а що робити з чим саме?
психолог онлайн
Дуже шкода, що в житті Вам довелося зіштовхнутися з такими труднощами, як життя по інтернатах, побиття та знущання.
Погоджусь з колегою, ваш шлях до своєї мети свідчить про вашу велику внутрішню силу. А ваше бачення стосунків між дівчатами та їх батьками свідчить про ваше глибоке розуміння того, "як воно насправді все влаштоване ", і що насправді є цінним в житті.
Стосунки дівчат з батьками проходять свої етапи, напевно зараз вони проживають етап відокремлення, на шляху до самостійності. Нажаль, цей етап часто супроводжується конфліктами та роздратуванням.
Але він потрібен, щоб вже майже доросла людина стала самостійною.
Але їх стосунки з батьками, то їх справи, кожен буде мати свої результати в житті, які вибори робить, те й отримує.
Я б звернула вашу увагу на ваше життя і ваше ставлення до Себе.
Ви намагаєтесь приховати правду про себе .
І цим наче викреслюєте зі свого життя ту частину, яка Вам не подобається.
Можливо те, що я зараз напишу, для Вас виглядатиме дещо дивно, але я б запропонувала Вам змінити "бачення " свого життєвого шляху і почати рухатись в напрямку ПОВАГИ ДО СЕБЕ і Своєї Життєвої історії.
Пишатись Собою.
Бо вистояли.
Бо подолали стільки, що інші тільки в книжках бачили.
Бо не зламались, а рухаєтесь вперед , хоч ой як важко це робити без підтримки, одній.
Вам дійсно є чим пишатись.
Спробуйте подивитись на Себе з повагою, не ховаючи свою історію, адже саме ваша історія формувала Вас, це частина Вас.
Ви не написали своє ім'я.
Але воно теж частина Вас.
НЕ ВАРТО боятись оцінювання іншими, їх поверхневого осуду.
Справжня Людина НІКОЛИ не буде поверхнево засуджувати, мовляв "о, все зрозуміло ". А ті, хто змінять своє ставлення через правду-не варті вашої уваги взагалі.
Не здавайтеся, йдіть до своєї мети, висловлюйте свою думку, можливо саме ваші слова про те, що варто цінувати батьків, бо буває в житті інакше, допоможуть тій дівчині побачити реальність справжньою, а не казати "дістали" на людей, які про неї піклуються і люблять її. Може ніхто крім Вас не здатен їй це сказати, бо не розуміє?
Пишайтеся Собою, піклуйтесь про Себе, поважайте Себе, разом з тим непростим шляхом , що випав на вашу долю.
Доповнення від автора
Якшо б це була так просто розказати я б зрадістю але я раз спробувала розказати то після того я нічого не хотіла тому і вирішила шо якшо поступлю в інше місто шо не буду розказувати не люблю коли жаліють мене або наоборот розпитують це як а чому і т.д. мені легше це тримати а ніж говорити те шо було
Коли я вийшла звітам чесно незнала шо мені робити я тоді трохи пила шо дойшло до реанімації але потім якось в лікврні поняла шо мені краще бути тверезею а ніж агресивною і пяною
Пнл шо алкоголь може довести моє життя не туди де б хотілось
Завжди згадується те життя яке було не назвеш те життям але пфк
Просто незнаю як мені реагувати на те відношення дівчат до батьків вони їх посилають говорять які батьки погані да батьки є погані але з тими батьками я знайома я б не сказала
Вони біля батьків зовсім інші підлизуються все ок а коли батьків нема то просто обсирають з голови до ніг це піпец бісить
Просто не можу зрозуміти чому так і як так можна
В очі одне а поза інше
психолог онлайн
Доброго дня!
Щиро вам співчуваю! Але у той же час і відчуваю величезну повагу до Вашої стійкості - дуже непросто влаштовувати своє життя, не маючи за спиною опори та підтримки. Тому так зрозумілі Ваші почуття щодо тої дівчини, що погано говорить про своїх батьків. Вона не відає, що творить, бо ще не має того важкого досвіду, який отримали Ви з дитинства. Окрім того, як на мене, "обси'...раючи" батьків, дівчата у такий неприглядний спосіб хизуються одна перед одною, які вони самостійні та круті. І навіть не розуміють, як принижують, насамперед, самі себе. Адже, ми і батьки, то одне ціле. Навіть,якщо своїх батьків ніколи і не знали. Ще й тому, так важко на душі, що намагаючись викреслити своє минуле, Ви, несвідомо, викреслюєте і чвоїх батьків, а отже, частину самої себе.
Я розумію, що Вам дуже хочеться викреслити зі своєї пам'яті весь той біль та розпач, який прийшлося пережити. Але... На превеликий жаль, якщо в дитинстві було багато душевних травм, позбавитися болю, просто забуваючи про те, що було - не вийде. Так влаштована наша підсвідомість, що коли маленька дитина не в стані пережити важкі травми, весь той біль, який стався і з яким дитина впоратися не в силах, іде всередину неї і там застрягає. Щоб, коли ми стали дорослими і набралися сил, змогли з усім тим розібратися. Поки що всі болі залишаються з Вами і це дуже псує життя. Я б Вам щиро порадила пройти індивідуальну терапію з психологом, щоб вийти з ролі самотньої і нікому не потрібної дівчинки і стати самодостатньою дівчиною, яка знає собі ціну, не боїться говорити про своє минуле і на стільки внутрішньо сильна, що може на все мати свою думку і не боятися її висловлювати. А у Вас це вийде обов'язково, однозначно!
Бо далеко не кожна дівчина чи хлопець, опинившись на Вашому місці, зможе кинути пити і почати шукати себе у цьому світі, як професійно, так і особистісно.. Я бачу в Вас величезний потенціал, про який Ви навіть не здогадуєтеся
Відредаговано автором 06-07-2024 16:11:35
Доповнення від автора
Боюсь якшо я звернусь до психолога знов почну пити і агресувати та кинусь всього скільки разів хотіла кинути навчання і піти просто пити
Шо якшо я не хочу говорити шо було колись
Я просто боюсь якто вчили менше говориш краще для тебе
Незнаю шо я роблю в тому житті завжди жаліла шо зявилачь на світ і зара в тому числі
Скільки казали всього в мою сторону я реально думаю шо я якачь не така
Але хочеться просто спокійного життя як зара де не піднімають руку постійно кричуть матами гнуть і ти просто незнаєш нафіга тебе родили якшо так іздіваються з тебе
Врятлі я колись буду мати сімю не хочу шоб дитина страждала не вірю шо хлопці є якісь нормальні і чи я є нормальною
Шо якшо я так же само почну робити з дитиною як зі мною потім відадуть в іньернат і замість того шоб спокійно жити в інтернаті тебе всеодно гатять і закривають в чотирьох стінах бо тобі не хочеться за малими прибирати мити їх і памперси вдягати
А як відмовлялачь від того тоді просто сиділа там до поки не захотілось тоьі за малими догдядати
Махала я розказувати я то краще шоб ніхто не чув такого а якшо і розкажу врятлі хтось повіре сквже таке не можливе в інтернаті
Спитаєте де краще жити чи вдома чи в інтернаті та ні де краще як на вулиці ніде не буде добре
психолог онлайн
Добрый день!
Вас интересует только этот вопрос -
цитата:
Шо робити бо мене це задіває шо вона так про своїх батьків
?
И эта тема -
цитата:
Просто не можу зрозуміти чому так і як так можна
В очі одне а поза інше
Или что-то другое?
психолог онлайн
Кожній людині важливо знайти свої відповіді на питання "для чого я живу ". І тим, кому пощастило народитися в родині без проблем, і тим, кому довелось долати труднощі.
Дуже шкода, що Вам "дістався" такий важкий "старт життя".
Але ж саме Життя залишилось.
І в цьому Житті є саме головне- величезна купа МОЖЛИВОСТЕЙ.
Кожна людина робить в житті свої вибори, від яких залежить якість її життя.
Хтось обирає жити в гарних умовах, і шукає способи реалізації такого бажання- вчиться і працює там, де можна мати гарний заробіток і жити так, як подобається.
А хтось обирає витрачати своє життя на розтрачування своего ресурсу (здоров'я, розумових можливостей, емоцій).
ТІЛЬКИ Ви робите цей вибір.
НЕ СЛУХАЙТЕ хто там що про Вас колись казав.
Ніхто нічого про Вас не знає.
Ви можете самі вирішити яка Ви є і якою хочете бути.
Дуже хочеться Вас підтримати, але розмова на сайті практично не дає можливості обговорити все те, що Вам болить.
Розумію, що те, що відбувалось- боляче.
І щоб не боліло , здається, можна "забути"- не згадувати, не розповідати.
На певний час це допомагає.
Алкоголь просто тимчасово приглушує біль.
Але ніяким чином не вирішує жодної з проблем , тільки додає нових.
Людина під алкоголем то все несправжнє, так, оболонка, яка розмовляє і щось там вчиняє (як правило, не від великого розуму).
Вам важливо рухатись ДО СЕБЕ, а не від себе. Алкоголь тут тільки заважає.
І знов таки- це тільки ваш вибір, вживати його чи ні.
Тільки ваша відповідальність за себе та повага до свого тіла, яке не заслуговує того, щоб в нього вливали якусь отраву просто заради того, щоб не вирішувати проблеми по-справжньому.
Розумію, що подолати наслідки важкої історії вашого життя непросто.
Але з цим можна впоратись.
Заради того, щоб обрати собі в Житті ті можливості, які воно дає.
Головне ваше везіння- Ви таки опинились тут, на цій планеті, серед живий людей.
Ви можете мати тут те, що Вам подобається.
Вибір тільки за Вами.
Що б Ви обрали в "меню Життя ", якби таке існувало?
Що хотілося б мати/спробувати/відчути в цьому житті?
Спробуйте відключитись трохи від проблем та відчути свої бажання/мрії.
Поділіться, будь ласка, тим, що вийде.