Страх,панічні атаки
Постійний страх що в мене тромбоз,через болі в ногах,часто здаю аналізи та роблю УЗД вен,нічего немае але тільки заболить нога відразу починаеться непереборний страх що це тромби і зараз помру чи Тєла чи ще щось.Міряю тиск,сатурація без пульсоксиметра спати не лягаю вже другий рік пішов.Пришвидшений пульс,біль у грудях,важко дихати,слабкість.Постійно консультуюсь з лікарями,кажуть що все добре але все одно думаю найгірше((((
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
"все одно думаю найгірше((((" - саме так, проблеми у Ваших думках і саме з ними і зі страхами, які вони породжують треба працювати із психологом
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вам есть смысл проработать с психологом на психотерапии свой СТРАХ СМЕРТИ, который и является настоящей причиной Вашего состояния. И еще психологические программы от родственников (мама-папа-бабушка-дедушка), которые могли заразить Вас своей патологической мнительностью.
БЕЗ этого, вряд ли что-то кардинально изменится.
Выбирайте на сайте себе специалиста и начинайте психотерапию.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ваш стан називається - іпохондрія (страх захворіти).
За цим стоїть Ваша гіпертривожна особистість, яка зіткнулася з проблемами і не може їх вирішити всередині себе і навколо себе.
.І замість вирішення проблем, Ви йдете у симптоми.
Свої внутрішні суперечності Ви не усвідомлюєте, не розумієте, що з Вами відбувається. Ви лише бачите симптоми в організмі.. Ви не бачите зв'язку між симптомами та проблемами.
Ваша іпохондрія - це поведінка, що допомагає. Не можете вирішити проблему та знаходите симптом.
Лікувати вас не треба. Потрібно з'ясувати причини Вашої тривожності.
Ваш стан – заблокований невроз.
І запам'ятайте, той хто боїться захворіти – на це не хворіють.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Постійно консультуюсь з лікарями
Кто-нибудь из врачей рекомендовал вам обратиться к неврологу и/или психиатру/психотерапевту для решения вашей проблемы?
Дело в том, что в начале вам нужен врач.
И только после этого индивидуальная психотерапия с психологом по работе с вашими страхами.