Що мені робити, якщо дівчина кинула?
Я не можу спокійно залишатися один на один з собою весь час міркую про неї, за цих думок я не можу спати, рухатися в перед, я не знаю що сказати батькам що ми розійшлись, мені не хочеться їсти, працювати, сміятися та радіти життю воно в мене стало дуже «стрім та вологим» і я не знаю чи приватний психолог мені допоможе тому і звернувся до вас. Допоможіть мені будь ласка, я весь час думаю що « невже вона мене так швидко забула» просто на одній вчирці я помітив я вона цілувалася з іншим хлопцем, а пройшло 5 днів після того як ми розійшлись, причина вона була на відпочинку з друзями з університету і на другий день відпочинку вона почала мене ігнорувати, відповідати холодно та не відповідати на мої питання, я давав її шанс, я планував дуже багато для неї, я як військовий витрачав дуже багато свого мізерного часу а вона просто взяла і кинула мене. Я не знаю як з цього стану виходити, допоможіть……
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Ваш стан зрозумілий.
Вас кинула дівчина, а Ви її, як і раніше, любите, страждаєте і звичайно хочете повернути.
Але свої зусилля потрібно витратити не на її повернення, а на роботу над своєю самооцінкою і переконаннями. Запевняю Вас, у Вас самооцінка низька, і Ваша психіка потрапила в тривожний стан, з якого нездатна вибратися.
Перше, що треба засвоїти – любов це взаємність, повага, підтримка, розуміння, увага. Решта просто хімічна реакція, звичка і залежність. Що раніше Ви це зрозумієте, то швидше позбавитеся від страждань.
Дівчина пішла, значить ніякого кохання між вами вже немає.
Ваше завдання – процвітати без неї, повернути собі незалежність.
Ваш особистий ворог – гіпертрофована реакція. Ваша поведінка диктується образою та тривогою; і те, й інше – форми незаслуженого поклоніння. Скиньте дівчину з п'єдесталу і не намагайтеся зрозуміти, чому вона робить те, що робить. Для того, щоб напевно знати, що мотивує цю конкретну дію, потрібно набагато більше інформації, ніж є у Вас. Надмірний аналіз ще не продовжив нічиє життя. З нею чи без неї, але у Вас все буде добре.
Зберігайте спокій. Не намагайтеся спілкуватися з нею, але не намагайтеся її уникати.
Якщо Ви думаєте - "Я ніколи не зустріну такої, як вона .."- то це не так. Є ще багато дівчин краще за неї.
Те, що Ви їх ще не зустріли, не робить дівчину особливою.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Я не знаю як з цього стану виходити
Співчуваю Вам.
Водночас потрібно поставитись до того, що сталося, як до факту реальності. І визнати, що Ваші почуття цілком природні і доречні...з огляду на те, що Ви звичним образом переоцінюєте почуття закоханості. До речі, ця особливість притаманна переважній більшості молодих людей. Між іншим, мені так само у свій час.
Згодом, через умовне щеплення розставань і криз у відносинах, у людей формується інше, більш реалістичне ставлення до КОХАННЯ. Сподіваюсь, так буде і з Вами. Не в цю мить, згодом, поступово.
А що робити зараз?
Витримувати навантаження переживань.
Впустити в себе думку, що ми з дівчиною пішли різними дорогами. Ми НЕ клялись одне одному бути разом до останнього подиху.
цитата:
вона просто взяла і кинула мене
Звісно, можна й так сприймати її крок. А можна по-іншому, вона пішла, бо ще не готова до серйозних відносин...
Так, дівчина, на жаль, не знайшла в собі сміливості і поваги до Вас, аби поговорити щиро про зміну її поведінки. А Ви, будучи в стані закоханості, вже набудували грандіозні спільні плани. Тому на майбутнє спочатку краще пізнайте подругу, переконайтесь в тому, що ваші взаємини не каприз з її боку або тимчасова розвага(!)
Відредаговано автором 10-07-2024 10:35:17
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Це дуже болісний і неприємний досвід. Пам’ятаю і себе в ньому… Співчуваю вам! Нещасливе кохання б’є по гордості та оголює вразливість. Ви все саме краще спроектували в дівчину, а вона виявилась не тою і не здатною на ваші очікування. Як добре, що ви це побачили зараз, важливо це прийняти і пережити. Не будуйте марних хибних очікувань! Померла ваша мрія з нею. У вас горе і ви його переживете і станете сильнішим, мудрішим. Болить зараз, бо це це свіжа і кровава рана, але ви можете обирати себе, свою гідність і свою значущість!
Я колись прочитала дуже мудрий текст від однієї жінки і я хочу поділитись з вами! Мені такого посилу не вистачило в молодості, тому залюбки підтримаю вас ним.
«Перша кохання дозволяє пізнати себе і ти пізнаєш силу волі. Кохання ж криє. Якщо ж воно невзаємне і не розділене, то це ж печаль і сум. Якщо воно не розділене , ти ж не можеш себе накидувати комусь. Мусить бути культура любові.
Ти мусиш поважати його нелюбов до тебе, ти мусиш зостатись зі своєю любов’ю як з даром. Втонути і подякувати, що ти любиш, але тебе ні. Це підготовка до дорослого життя, тренування душі. Проте це великий дар - любити».
Бережіть себе як дар і свою любов до життя❤🙏
психолог онлайн
Добрый день!
Вы спрашиваете,
цитата:
Що мені робити, якщо дівчина кинула?
А как вы хотите, чтобы было?
У вас есть желание пережить расставание с девушкой?
Или вы хотите вернуть ее?
цитата:
чи приватний психолог мені допоможе
И в том и в другом случае, вам поможет индивидуальная консультация.
Только вначале определитесь, чего вы хотите.