Не можу побороти іншу реальність
Кожен день я уявляю,що за мною стежить конкретна людина,що вона дивиться за мною,спостерігає за моїми діями.Таким чином я не можу бути повністю сама собою.Уявляю людину яка мені подобається,і намагаюся вести себе так,щоб їй це подобалося,але водночас розумію,що я це сама собі придумала і ніхто за мною не стежить,але від цього отримую задоволення.Можливо це через те,що я з цією людиною не спілкуюся і хочу справити якось хоча б так на неї враження.У мене це ще з 8 років,і не тільки до тих хто мені подобається,а просто до багатьох людей.Наприклад щось бачу гарне і не можу це показати людині на данний момент і уявляю що вона це бачить,ніби є якась камера і вона спостерігає за моїм життям.Це дуже складно,ніби якась залежність,і я відхожу від реальності....
Питання від: ; Вік: 14
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Привіт, Ви згадали, що часто уявляєте, що за вами спостерігає певна людина, і це приносить вам задоволення, навіть якщо розумієте, що це не реальність. Хочу вас запевнити, що той факт, що ви усвідомлюєте нереальність цієї ситуації, свідчить про те, що ви залишаєтеся в контакті з реальністю та собою. Це переживання НЕ є ознакою параноїдного розладу, оскільки ви розумієте, що це вигадка і ніхто насправді за вами не стежить. Це переживання може бути пов'язане з глибокими емоційними потребами, такими як потреба в увазі та схваленні, тобто працює як копінг-стратегія. Ви також зазначили, що ці фантазії з'явилися у вас у віці 8 років. Можливо, варто проаналізувати події з того періоду, які могли вплинути на розвиток цього відчуття. Такі думки та відчуття можуть мати глибше підґрунтя. Можемо поговорити про це більше на безкоштовній онлайн-консультації за вашим бажанням. ми могли б звернути увагу на те, які саме моменти викликають у Вас подібну поведінку, які потреби закриваються або ні? Важливо дати собі можливість отримати професійну підтримку та знайти баланс між реальністю та фантазією.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368309 для Іванна Пюрковска
так,було б дуже добре,якщо б ми змогли зустрітися на онлайн-консультації
психолог онлайн
напишість мені сюди на мою пошту, або ж телеграм @murlllyka, домовимось за консультацію)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я відхожу від реальності
Вы уходите в фантизии от реальности, потому что она (ваша реальность) вас не устраивает.
Когда вы сможете наладить свою жизнь, тогда и потребность делать все то, о чем вы пишете, у вас пропадет.
И начинать менять свою жизнь, вам надо уже сейчас. Иначе такой уход в фантазии может превратиться в навязчивости, избавиться от которых будет очень сложно.
Поэтому вам нужна индивидуальная психотерапия и согласие ваших родителей на такую длительную работу.