Проблеми з чоловіком
Доброго вечора. Ми одружені 1.5 року в нас маленькій син. А ще ми живимо з моєю мамою та вітчимом.
Раніше ми розмовляли і вирішували спірні ситуації... Зараз ми постійно сваримось навіть через найменші дрібниці.
Опишу ситуацію:
На мені лежить вся робота по господарству; город, будинок...
Я дуже стомлююсь, чоловік не хоче допомагати в домашніх справах каже, що це мої обов'язки, бо я в декреті!!! Син почав ходити і в мене тепер менше часу на домашні справи, фізично не встигаю.
Я його попросила скласти до шафи свої речі, на це я отримала кучу обурення і погрози, що він від мене піде бо він працює на роботі втомлюється, а я його не ціную і напружую роботою по дому! Він пішов спати окремо і сказав що за весь ча, що він живе зі мною стомився терпіти мене, і годувати сім'ю, його все дістало...
Я боюся залишитися одна з дитиною бо на 860грн., я не зможу дати йому гарне життя... На роботу піти не можу бо не має кому бути з дитиною.
Він постійно мене принижує, терпіти можливо але дуже важко, я постійно плачу...
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Мені дуже шкода чути про вашу ситуацію. Вона дійсно важка і потребує серйозної уваги.
Спробуйте ще раз спокійно поговорити з чоловіком. Поясніть йому свої почуття і труднощі, наголосіть на важливості розподілу обов'язків у родині. Використовуйте «я»-висловлювання, наприклад: «Я почуваюся виснаженою і мені потрібна твоя допомога». Це притупить агресію чоловіка.
Можливо, варто розглянути варіанти, як найняти допомогу по дому, якщо фінанси дозволяють, або переглянути розподіл обов'язків. Якщо ви живете з матір'ю та вітчимом, можливо, вони зможуть допомогти вам з дитиною чи домашніми справами, навіть якщо це буде тимчасово.
Підтримка психолога: Розмова з психологом може допомогти вам зрозуміти ваші почуття та знайти способи вирішення конфліктів. Психолог також може допомогти щодо комунікації з чоловіком.
Важливо пам'ятати, що ваші почуття та права мають значення. Постійні приниження неприпустимі, і ніхто не має права так ставитися до вас.
Якщо ситуація стане нестерпною, і ви відчуєте загрозу своєму здоров'ю чи безпеці, негайно зверніться по допомогу до місцевих служб підтримки або організацій, що допомагають жінкам у складних ситуаціях.
А також,можливо, варто розглянути можливості дистанційної роботи чи підробітку, які не потребують виходу з дому. Існують різні онлайн-ресурси, де можна знайти відповідні вакансії.
Сподіваюся, що у вас все вийде ❤️
Відредаговано автором 13-07-2024 23:49:29
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Я дуже стомлююсь, чоловік не хоче допомагати в домашніх справах каже, що це мої обов'язки, бо я в декреті!!!
Я вам співчуваю, і бачу що вас обурює і втомлює, що чоловік за вас не дбає і не розуміє. Мама з маленькою дитиною, справді, завжди знаходиться у вразливій позиції. Але, я вірю, що вихід завжди можна знайти. Чи є у вас підтримка ваших рідних - друзів?
Чи можливо з чоловіком поговорити про те, що між вами без докорів ?
Відредаговано автором 14-07-2024 10:41:39
психолог онлайн
Если вы живете с мамой и отчимом, соответственно, проблемы жилья нет, сможете жить так и дальше.
Мама может помочь с ребенком, пока вы выйдете на работу?
Возможно какой-то вариант онлайн подработки?
Какие у вас отношения с мамой и отчимом?
Писать про то, что нужно искать подходы к мужу не буду. Человек, который унижает жену, не хочет помочь жене, которая с маленьким ребенком и все тянет на себе, не стоит того, чтобы напрягаться и сохранять брак. Сохранять нечего, как бы жестоко это не звучало.
Есть у вас возможность откладывать деньги какие-то?
Есть возможность онлайн работы хоть на небольшую сумму?
Проконсультируйтесь с юристом. Муж по закону обязан платить не только алименты, но и вас содержать до 3х лет ребенка.
Лучше поискать финансовые разные варианты, чем обслуживать того, кто унижает и плохо относится. Ни вам ни ребенку с этого пользы не будет, только хуже. Здоровая атмосфера дома порой важнее, чем одежда