Для мене статевий акт не є задоволенням
Протягом життя з самого дитинства я цікавилась темою інтиму, я досить рано почала досліджувати цю тему. Згодом з підліткового віку у мене більше не було інтересу до цього, було періодично, але порівняно з іншими однолітками, мене не збуджували хлопці, ніхто впринципі, хоча закохувалася і мала симпатію, але не хотіла. Я загалом періодично мала якісь фантазії, але чи справді цього хотіла невідомо. Завжди спостерігала, як моя подруга спала з різними хлопцями, для неї це було легко та просто, її всі хотіли, вона була приваблива, а я завжди себе відчувала ніби «бревном», не сексуальною, так ще й нікого не хотіла. Після цього у мене були комплекси, що я ще досі нічого не мала, знайомі сміялися з цього, мене ніколи не називали сексуальною, чомусь для мене це було важливо, раз перехожі сказали, що серед нас трьох подруг, найсексуальніша це ця подруга, а ми прості, вона завжди з ухмилкою питалась, чи я вже мала інтим. Я старалась себе сексуалізовувати, одягала відверті образи, завжди робила підтекст, що я розкута і впевнена в собі, але водночас було неприємно чути, що я дівчина легкої поведінки або від мене хочуть лише одного, сексуальною я себе так і не відчувала навіть у таких образах. Потім я почала зустрічатися з першим хлопцем, він дуже здивувався, що я ні разу цього не мала, не цілувалася, і не хотіла нікого, бо його знайомі вже давно все мали. Я збрехала що я займана, але потім зізналась, було дуже боляче, після цього в мене повністю пропало лібідо, я думати навіть не хотіла і торкатися цього місця, бо це були дуже неприємні відчуття, він робив це грубовато хоча старався, не розуміла, як люди від цього отримують задоволення. Ми неодноразово цим займалися, і задоволення я ніякого не отримую, були моменти приємні, але чомусь постійно хочу закінчити якомога швидше і щоб мене лишили в спокої, він старається і так і так, але все одно мені чомусь в цей момент хочеться закритися і щоб не рухали мене взагалі. І так триває досі, я завжди це роблю для галочки, бо просто коли я хочу, то це завжди у не відповідні моменти, а коли все сплановано, то вже нічого не хочеться. Я просто після першого разу навіть чути про це не хочеться і думати. І я від цього страждаю, я не знаю чому так, наче хлопця люблю і ціную, але сексом займатися не люблю і я переживаю за це.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Софія.
Насправді все, що стосується інтимних стосунків і сексу належить до максимально індивідуальних особистостей. І в здровровому сенсі відношення до себе - все, що вам не хочеться робити, робити не треба.
Повага до своїх відчуттів найголовніше в шляху пошуку задоволення саме для вас.
Ви кажете
цитата:
з самого дитинства я цікавилась темою інтиму, я досить рано почала досліджувати цю тему
Справа в тому, що дитяча психіка не зовсім готова для подібних пошуків - бо зробити "дорослі" висновки заважає навіть фізіологічна відсутність готовності - по-перше, гормональна складова - наші гормони не розвинуті і не взмозі допомогти в необхідних фізіологічних потребах організму - збудження та фізіологічне тяжиння до іншої людини неможливо без належного рівня необхідних гормонів. По-друге, статеві органи не розвинуті належним чином, і не можуть працювати належним чином.
З іншого боку - стосунки між чоловіком та жінкою в дорослому сенсі - це про відчуття гри, задоволення, бажання. Занадто сер'йозне відношення до процессу може додавати психічного навантаження - від того наші гормони гірше виробляються - бо зусіля організму йдуть на подолання стресу.
Ну і найголовніше - перестати порівнювати себе з іншими - ви є у себе найголовніша сенсорна система - ваші думки стосовно "розкутості" або "необхідності" будь-чого - головне, що саме ви очикуєте від процесса.
З повагою, Алевтина Сацик.
Приходьте на консультацію.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ваш текст мене навів мене на 2 метафори, що десь частково відображають вашу історію. Перша: образ нерозкритої квітки, з гарним пуп‘янком, що знаходиться серед іншого розарію, який відає аромати. Ви ще не розкрились, не відбулось вашого особистого дозрівання і ви закривається від цього ще дужче. Дуже прикро і сумно, співчуваю! Порівняння та знецінення себе не в поміч тут.
Дослідження власного тіла, тактильні дотики, можливо якісь іграшки можуть сприяти, спочатку ви самі без інших спробуйте розкривати себе, свою тілесність, чутливі зони, гратись, бавитись, зараз вам страшно йти в близькість, бо ви самі собі ще поки що чужі… проте це питання часу та вашого наполегливого руху, квітці треба вода і сонце, це ваше особисте відношення, турбота та терпіння.
Інша метафора з казки гидке каченя, бо ви подібні своїми стражданнями до цього сюжету. Ви ніби не в тому середовищі, яке б ініціювало вас в себе, в свою красу, велич, благородство. Проте ви на шляху, ви і сюди написали і все ж таки не відмовляєтесь від пошуку…
Якщо вам відгукується мої метафори-образи, спробуйте написати казки на розкриття конфлікту, щоб була розв’язка та цілісна повнота героя.
Також рекомендую вам психологічну роботу, де ви зможете досліджувати та зростати у супроводі спеціаліста у цій темі!
Бажаю вам цвіту та насолоди від самої себе 🌹
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368527 для Алла Володимирівна
Спасибі за пораду, так слова що я сама собі чужа це правда, оскільки мені важко ідентифікувати свої бажання та потреби, я сама деколи не знаю що мені подобається а що ні, бо часто подавляла в собі істинне бажання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368517 для Алевтина Сацик
Так це правда я дійсно до цього занадто серйозно ставлюсь, негативно налаштовую себе, треба боротися з цим барʼєром, щоб секс був більше як розвага мʼяко кажучи, а не каторга
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Чомусь прийнято вважати, що кохання зароджується в серці, а секс у пісі)
Але це не зовсім так, точніше - зовсім не так) Все починається з голови. Ваше життя є тим, що Ви про нього думаєте. І про секс у тому числі
психолог онлайн
Ви можете вивчати себе як мову іноземну і знайомитись зі своїми страхами, бачити за ними потреби, дозволяти йти за ними. Ніхто не народжується одразу з навичками ходіння, мовлення і сексуальності. Все піддається розвитку. Але якщо весь час залишаться у ступорі, то нічого не відбудеться…
психолог онлайн
Добрий день. Чи мастурбуєте ви? Якщо ви матурбуєте, ви отримуєте задоволення? Чи дивитись ви порно? Чи є потяг до цього? Думаю, що є недостатнє збудження для статевого акту.
Це запит для сексолога. Таким спеціалістом є я.
Відредаговано автором 22-07-2024 14:48:35