Я не розумію чому дитина себе так поводить.
Моїй доньці 7 років. Близько місяця тому вона почала знімати трусики перед сном і хоче спати гола. Раніше такого не було. Ми говорили з нею не тему того, що дівчинка не має показувати себе хлопчикам, це приватні частини тіла і т.д. В мене є син якому 12 років і з нами ще живе мужчина (з татом ми розлучені і більше року я в інших відносинах) і навіть перед ними вона може ходити гола і не соромиться. Хоча раніше навіть коли купалася то не дозволяла щоб хтось заходив у ванну крім мами. Одразу соромилися і ховалась, виходячи з ванни закривалась рушником і ховалась коли перевдягалась. А зараз байдуже. Питала чому лагає спати голяком, каже, що жарко. Яка може бути причина такої поведінки? Я боюсь, що вона зазнала якогось насилля чи стресу. Варто звернутися до психолога? Допоможіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Галлий Порфирьевич Кравчук
Павел Леонидович Басанский
Марта Калина
Доброго дня!
Важко сказати і нам чому так поводить себе дитина. Це треба досліджувати, відслідкувати період коли почалось і чи залишалась донька наодинці з чоловіками вдома?
Якщо є сильна тривога, то можна найти піскового дитячого психолога і дитина зробить композицію з піску, якщо було насилля - там видно буде по сюжету. Також можна піти в казку і попросити її створити історію про персонажа, який спочатку соромився свого тіла, а потім почав його демонструвати. Тут треба підіграти і обіграти, щоб іі несвідома розкрилось і проявилось. Це все можна досліджувати, а через екран телефону, важко знати чому саме ваша донька так робить. Можливо дійсно їй жарко, можливо в неі включився елемент цікавості до чоловіків і вона хоче привертати увагу до себе, це теж буває нормою розвитку.
Ваша тривога зараз малює страшні картинки, але накручувати не треба, знайдіть дитячого психолога, раджу саме піскового юнгіанського підходу, щоб заспокоїтись та зрозуміти ситуацію.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
В Вашем случае детский психолог просто необходим.
Чтобы установить с ребенком контакт и в результате игровой диагностики и последующей терапии (куклы, игрушки) выяснить причину подобного поведения и устранить ее.
Насилие в данном случае маловероятно, так как у девочки не наблюдается испуг, а также брата и отчима она не избегает. Так ведь?
Но вполне вероятно мягкое СОВРАЩЕНИЕ (братом или отчимом). Вам нужно внимательно, но СКРЫТНО наблюдать за их контактами - и КАК МЕНЯЕТСЯ ее поведение в присутствии кого-либо из них.
Без специалиста при любом варианте не обойтись.
психолог онлайн
Доброго дня. Вік дитини вже такій, коли такі дії складно прокоментувати . Раджу звернутися до дитячого психотерапевта. треба дізнатися, що дитина так хоче сказати.
психолог онлайн
Доброго вечора Milana!
Насправді, тільки індивідуально можна щось сказати більш конкретно по ситуації. Як припущення, можливо, дитина бачила Вас з Вашим мужчиною в інтимній близькості і сприйняла все, що ви робили як приклад для себе. У всякому випадку, залишати все так я б не радила. Втрата сорому може бути ще як наслідок дитячої травми чи, у тому числі, сексуального насилля.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Варто звернутися до психолога?
Обов"язково варто знайти хорошого дитячого психолога.
І прислухатися до тих порад, які вам надали тут колеги.
Будьте уважні, але не насторожені.
Ваша надмірна настороженість також може зациклювати дитину на даній темі.
Пильність і Рівновага та спокій.
Все вирішиться!
Удачі
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Питала чому лагає спати голяком, каже, що жарко. Яка може бути причина такої поведінки?
Може і справді їй жарко.
Але зверніться до дитячого психолога, бо в переписці заочно це неможливо вирішити
психолог онлайн
підтримую всі відповіді. Звісно щось відбувається у внутрішньому світі дитини. Ми можемо тут накидати купу ідей і припущень , але котре з них саме про вашу дитину - точно не відомо. А лікувати пальцем в небо це не реально і непрофесійно. Тай навіть якби ми тут вгадали причину - що ви з тим можете самі зробити? тут потрібна допомога спеціаліста. Якщо ваша дитина вам дорога, то витрати на хорошого дитячого психолога, це просто "витрати".