У відносинах з чоловіком почуваю себе самотньою
Чоловік постійно мовчить, наче турбується про сім’ю, але коли ставлю запитання не відповідає, нічого не можна спланувати, живе наче егоїст, в свою чергу не чіпаю лишній раз, намагаюсь сама його підтримати, а у відповідь нічого
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
цитата:
Вопрос
Співчуваю, адже стосунки це двосторонній процес, і якщо партнер
цитата:
постійно мовчить
це може викликати тривогу і невизначеність.
Скажіть будь ласка, як давно ви у шлюбі? Як раніше складалися ваші відносини? Якої допомоги ви шукаєте на сайті?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Ви наче лише сама підтримуєте вогник тепла в цьому холоді та байдужості… Співчуваю!
Скажіть, а таке було завжди чи це трапилось після якихось подій, обставин? І чому ви не поговорите по душам і не поділитись тим, що тут пишете нам? Ви ніби боїтесь з’явитись до нього з вашої невдоволеністю? І чи можете ви були егоісткою і брати те, що вам потрібно?
Бачите ви про нього більше пишете, а в мене питань до вас більше, бо хочеться вам допомогти, а він не просить цього…
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
У ВІДНОСИНАХ З ЧОЛОВІКОМ ПОЧУВАЮ СЕБЕ САМОТНЬОЮ
Прикро бути в парі і почуватись самотньою.
Водночас у мене до Вас кілька уточнюючих питань. Коли виходили заміж, наскільки добре знали чоловіка - його характер, манеру спілкування, щирість, відкритість/закритість?
Тоді його кохали? А зараз які почуття до нього?
цитата:
наче турбується про сім’ю
Розкажіть, в чому це проявляється? Ви цінуєте його турботу?
цитата:
коли ставлю запитання не відповідає
цитата:
Чоловік постійно мовчить
Розкрийте, будь ласка, чого стосуються Ваші запитання?
Чи цікавились Ви в нього, в чому причина мовчання? Можливо, він чимось стурбований або навіть пригнічений і тому зачинився в собі?
цитата:
живе наче егоїст
Це як - дбає лише про себе? Так Ви ж самі зазначили, що турбується про сім'є. Виходить, "егоїст" - це не про нього.
цитата:
намагаюсь сама його підтримати
Важливо з'ясувати, підтримки в чому він потребує?
цитата:
а у відповідь нічого
Ви б, навпено, хотіли почути слова вдячності, проте він мовчить. У зв'язку з цим, що відчуваєте Ви, окрім самотності?
Відредаговано автором 29-07-2024 10:19:54
психолог онлайн
На які питання чоловік не відповідає?
Як пояснює своє мовчання?
Що саме Ви не можете спланувати?
Як він турбується про сім'ю?
Чи так було до одруження?
В чому Ви вбачаєте егоїзм, і як Ви взагалі розумієте поняття "егоїзм "?
Багато моментів потребують прояснення.
Часто непорозуміння в родині спричинені не тим, що люди погано ставляться один до одного, а тим, що не вміють коректно взаємодіяти, спілкуватись.
Важливо зрозуміти, що насправді між вами відбувається.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви суперечите самі собі:
цитата:
наче турбується про сім’ю
та
цитата:
живе наче егоїст
Стосунки між чоловіком та жінкою це не лише фінансова чи матеріальна взаємодію, а емоційна й остання важливіша за перших дві. На Вашу думку у Вас з чоловіком вона є?
цитата:
наче турбується про сім’ю
Як виражається його турбота?
У Вашому зверненні тільки ствердження як факт. Яке Ваше питання?
психолог онлайн
Доброго вечора. Чого саме не вистачає ? Чи говорите йому про свої бажання? Як він реагую, що ви перестали лишній раз турбувати?