Відносини, а точніше їх розрив
Доброї ночі. Для мене це дуже важка тема, але я вже не знаю, що робити. Декілька днів назад ми з хлопцем розійшлися. До цього було всё дуже не зрозуміло і в нас були то паузы, то просто могли не спілкуватися днями і постійно сварилися. Толком за всі ці проблеми не говорили, так як гордість переповнювала кожного. Через два дні після розриву відносин, в нього з'являється нова дівчина, яка до цього була лише його знайома. Звичайно ж я це бачу і в мене все просто як наче падає. На жаль, я різала себе, пила медикаменти, щоб більше не страждати, але на жаль чи на щастя все це не подіяло. Колишній хлопець говорить, що не зраджував мені і навіть не було цього в думках, просто в один момент йому стало не комфортно зі мною, по незрозумілим мені причинам. Я робила все заради нього, була поруч та оберігала. Мені безмежно боляче, я не знаю куди себе діти, я постійно плачу та ловлю себе на думці про самогубство, щоб він зрозумів свою помилку. Як жити без нього далі, як бачити людину, яку безмежно кохаєш щасливою з іншою? Допоможіть будь ласка побороти цю біль, я вже просто не витримую і в один момент обірву своє життя.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день.
цитата:
Я робила все заради нього, була поруч та оберігала.
Ви маєте зрозуміти, що подібна стратегія, дисбаланс у відносинах завжди призводить до марних очікувань та розбитого серця. Вам зараз варто навчитися любити, розуміти себе і піклуватися про себе. Робити висновки над помилками і рухатися далі у своє щасливе майбутнє.
Якшо не справляється самостійно - зверніться за допомогою до психіатра (так як є самопошкодження) та до психолога.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброй ночи!
Чрезмерная привязанность к человеку, жертвенность, самоповреждения, суицидальные мысли и желания, конфликтные отношения, эмоциональные качели - все это свойственно при ПРЛ (пограничном расстройстве личности). Рекомендую настоятельно обратиться за помощью к психиатру. Он и проведет необходимую диагностику Вашего расстройства и пропишет лечение. И будете ПОД наблюдением, чтобы не наделать глупостей.
А попозже сможете обратиться и к психологу лично. Вам точно это будет не лишним.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Ваш стан можна зрозуміти. Ви, як і раніше, любите, хоча Ваш хлопець пішов. Це дуже важко усвідомити, і незрозуміло, що робити далі, якщо хлопець покинув. Здається, що весь світ зупинився і нічого хорошого вже не буде.
Проте життя на цьому не закінчується. І хоча зашкалюють емоції, треба впоратися з ними і перевернути цю сторінку
Проаналізуйте ваші стосунки. Які помилки Ви зробили? Можливо, їх ще не пізно виправити, щоб відновити стосунки? В крайньому випадку завжди корисно зробити висновки, прожити своє горе, змиритися з втратою і почати все з чистого аркуша.
У цей період вам потрібен об'єктивний аналіз стосунків і причин, які спонукали хлопця кинути Вас. Зробити це Вам допоможуть близькі – подруга, сестра чи мати, якщо у вас склалися довірчі взаємини. Крім того, можна звернутися до психолога.
Давайте подумаємо.
Навіть якщо Вам вдасться повернути хлопця, довго такі стосунки не продовжаться — душею він уже не з Вами, а з іншою дівчиною. Для чого Вам такий партнер? Настав час відпустити його на всі чотири сторони, оплакати втрату і вирушити на пошуки нового кохання.
Дозвольте собі висловлювати емоції. Бажаєте плакати? Плачте.
Діліться своїми переживаннями із близькими людьми. Іноді достатньо спілкування із подругою. Є психологічна техніка під назвою «вентиляція емоцій», коли людина просто промовляє свої почуття, іноді кілька разів поспіль, поки її не почне відпускати. Скинувши зайві емоції, вона заспокоюється і починає мислити розумно.
Напишіть листа, де будуть викладені всі Ваші претензії та почуття до хлопця. Відправляти його не треба - ви його пишете тільки для себе. Після цього лист можна відкласти, щоб потім прочитати в більш спокійному стані, або відразу знищити.
Отримуйте нові враження, займайтеся навчанням, спілкуванням з друзями, шопінгом, хобі - чим завгодно, аби не залипати в похмурих думках.
Відредаговано автором 02-08-2024 02:11:08
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброе Утро!
1. У вас это скорее всего первая любовь. Потому так сложно все.
Но любовь ли это? Скорее больная привязанность - эмоциональная.
Вы растворились полностью в партнере - а это ошибка - потому что так вы теряете себя.
2. В жизни так бывает - что люди сначала влюбляются получают опыт вместе живут какоето время ... а потом расходятся.
И это тоже нормально ( как бы странно для вас это сейчас не звучало)
Потом проходит время - люди переключаются уже на новую жизнь - на новые перспективы и возможности - и находят новую любовь.
3. Да вам лучше всего обратиться к психиатру - так как у вас сейчас нестабильное состояние - и явно есть над чем работать психиатру с вами - скорее всего нужно уже мед лечение пройти.