Чи можна поєднувати різні ліки
Я працюю на прийомі товару в аптеці і не маю ні медичної, ні фармацевтичної освіти, але я маю необмежений доступ до ліків та людей, які знаються на цих ліках. Найчастіше за все я п'ю гідазепам для того, щоб знизити свою тривожність, однак це останнім часом не допомагає. Також моя завідуюча не так давно дала мені випити таблетку новіджилу, який зазвичай випусують нарколеатикам, я запила його енергетиком і кавою, і весь день почувалася просто прекрасно. Також вона порадила мені, для того щоб знизити приступи неконтрольованої агресії, приймати щось на сертраліні а ще вона запропонувала мені спробувати золофт або наввть прости
грсподи кармазепін, але в першу чергу вона порадила мені пити есциталопрам, почитаючи з 5 мг. Я прочитала про те, що всі ці ліки в першу чергу допомагають із панічними атаками, до яких я також схильна. Звісно, що всі ці медикаменти не були прописані мені лікарем, тим не менш, у мене немає ні часу, ні коштів на те, щоб звернутися до такого спеціаліста. До тих пір, поки така можливість для мене неможлива, питання полягає в тому, чи можна приймати мені такі ліки і наскільки мені зашкодить, якщо щось з цього я буду приймати одночасно. Наскільки погано вони будуть взаємодіяти один з одним?
Питання від: ; Вік: 22
Доповнення від автора
Перепрошую за помилки у тексті, я зараз не зовсім твереза

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Это психологический сайт, НЕ медицинский. А вопрос касается приема медпрепаратов, потому проконсультировать Вас здесь по этой теме не смогут.
Учитывая склонность к риску (прием препаратов БЕЗ консультации с доктором это уже риск) и зависимостям (алкоголь-энергетики), а также приступы неконтролированной агрессии, ПА и тревожность, можно предположить у Вас Пограничное Расстройство Личности. Возможно еще СДВГ. В любом случае необходимо посещение психиатра. И чтобы узнать, ЧТО с Вами и выстроить правильную схему лечения.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Прийом ліків без призначення лікаря може мати серйозні наслідки для вашого здоровʼя, а також ускладнити ваш стан. Дотримання правильних схем входу і виходу з лікування є критично важливим і це може вам призначити тільки лікар, який буде нести відповідальність. Найбільш безпечний способом для вас буде звернутись до лікаря - невролога або психіатра безкоштовно це можна зробити через сімейного лікаря.
Відредаговано автором 02-08-2024 01:12:54
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий вечір.
цитата:
Наскільки погано вони будуть взаємодіяти один з одним?
Це питання виключно до психіатра. Ви маєте приділити особливу увагу цьому питанню. Тим паче, якщо ви ще плануєте це поєднувати з алкоголем.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброе Утро!
Вы вроде хотите себе помочь... но вы идете не верным путем!
Деструктивным и губительным для вас!
Нельзя соединять алкоголь и лекарства... темболее сразу так пить все подряд... ( без разбора) и не имея мед образования... это губительно для вашего здоровья!
Последствия потом будет тяжело разгребать ... еще сложнее чем сейчас!
Лекарства может призначать только врач психиатр!
Обратитесь к психиатру - да и согласна с коллегой, у вас скорее всего - пограничное расстройство личности.
Пытаетесь заглушить свою боль душевную - тревогу всем, чем можно - но это так не работает!
Вы делаете себе только хуже.
Вам нужно строго идти под руководством врача - он поможет и правильное лечение назначить и правильную дозировку.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Trenti!
цитата:
Перепрошую за помилки у тексті, я зараз не зовсім твереза
Алкоголь вживали для більшої сміливості?
цитата:
Я працюю на прийомі товару в аптеці
Цікаво, чим був обумовлений вибір місця роботи? Невже неконтрольованою доступністю до медпрепаратів?
цитата:
у мене немає ні часу, ні коштів на те, щоб звернутися до такого спеціаліста
Ну, про час, мені здається, Ви самі себе обманюєте. Час для себе людина ЗАВЖДИ може знайти... якщо себе цінує і по-дорослому турбується(!) У Вас же, напевно, на заваді стає банальний страх звернутись по допомогу.
Щодо коштів. За місцем проживання можете звернутись до психіатра в бюджетному медичному закладі через сімейного лікаря.
Щодо ліків взагалі. Не варто запихувати в себе все підряд. Фармацевти на чомусь знаються, але вони не вузькі спеціалісти, аби допомогти людині ЯКІСНО на основі спостереження, дослідження, тестування.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Яна Анатоліївна Кіркеснер
Тревожность и панические атаки покажутся вам смешными в сравнении с теми проблемами, которые вас ждут, если вы не перестанете ставить эксперименты над собой!