Як подолати депресію?
Відчуваю дику депресію, нема сну, сльози цілодобово, стан повної безвиході, навіть фізично відчуваю як болить душа, не можу з'явитися в людних місцях, бо не можу зупинити сльози.
Відчуваю себе одинокою, нема кому відкритись, сама себе не можу врятувати
Зовсім не можу нічим себе зайняти, то лежу в ліжку, то просто ходжу по дому, то сиджу і просто без зупинку плачу і не можу самостійно вийти з цього стану
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Співчуваю. Ваш стан і справді важкий і він ТОЧНО потребує медикаментозної допомоги - прийом антидепресантів тощо. Без цього НЕ впоратись.
Ліки призначає лікар-психіатр. Коли Ви зможете до нього потрапити на прийом?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день. Якшо ви у себе підозрюєте депресію,вам варто звернутися до психіатра. З відчуттями самотності, біллю у душі - зверніться, будь ласка,в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
"навіть фізично відчуваю як болить душа, не можу з'явитися в людних місцях, бо не можу зупинити сльози."
Спрошу так - а про кого эти слезы?
Про кого или о ком плачете?
Что так сильно вас расстраивает?
Что одна остались?
А раньше тоже были в таком состоянии - невротическом - или все же были периоды когда ощущали себя по другому - более гармонично и спокойно?
Чем вообще ваша жизнь раньше была заполнена - работа хобби - общение близкие люди друзья?
Вам лучше всего обратиться к психиатру - чтоб вам помогли лечением - так как состояние у вас нестабильное сейчас, и да нужна помощь!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ПОДОЛАТИ ДЕПРЕСІЮ?
Спочатку повірити, що подолати депресію МОЖЛИВО(!) Щоправда, сильно виражену депресію можна подолати за допомогою лікаря психіатра і психолога у поєднанні з власними зусиллями.
Тому варто негайно звернутись хоча б за місцем проживання у лікарніний заклад. Виговоритись і виговорити усе те, що накопичилось і Вас турбує. Лікар обов'язково допоможе - він визначить Ваш стан і призначить лікування.
Через деякий час, коли трохи вирівняється Ваш психо-емоційний стан, почнете взаємодію з психологом. Без цього успіху не буде, лише послабляться симптоми депресії. От тому потрібна перебудова і корекція Вашого способу існування, ставлення до себе, сприйняття навколишнього світу тощо.
цитата:
Відчуваю себе одинокою
Для депресії це типово. А в реальності - чи є Вас рідні і близькі люди? Які у Вас з ними відносини?
цитата:
нема кому відкритись
Вважаю, що теперешньому важкому стану передували якісь значні події і відповідні переживання. Про це розповісти можете?
цитата:
сама себе не можу врятувати
Як би дивно не виглядало, але це визнання спонукатиме Вас шукати вихід за допомогою інших людей. Власне, саме Ви і вчинили, звернувшись сюди. А далі? Далі робіть позначені колегами кроки.
психолог онлайн
Доброго дня. Депресія - дуже небезпечне слово. Бо ним називають і природній у деяких випадках стан, і клінічне захворювання. З вашого опису зробити діференціальну діагностику дуже важко. Тому важливо звернутися до лікарів. Спочатку для зїясування, чі
є органічні причини такого стану (або його частини). Органічних чинників немало, лікарі знають що треба виключити. Тільки якщо ничого не буде знайдено (а значить не треба лікувати) - тоді до психотерапевта. Він вже визначить, чі потребує ваш стан розмовної корекції, чі препаратів. Не займайтеся самолікуванням, або лікуванням по інтернету. Це небезпечно.