Моя мать мужененавистница
Доброй ночи, моя мать мужененавистница. Сейчас вам объясню: моя мама, в связи с тем что её работа состоит в постоянной работе с мужчинами, и из за того что там она встречала самых разных безответственных представителей, она начала говорить фразы с довольно-таки неоднозначным контекстом, типа: Амазонки правильно жили что использовали мужиков только для размножения и так далее. Я тоже мужчина, и фактическими этими словами она морально задела и меня. И я спросил у нее насчёт этого, а она оправдывалась, мол: я говорила не про всех мужчин, а только про плохих, хотя она говорила просто про мужиков, не только плохих. Ну и потом случилось то, от чего я и сейчас пребываю в полном шоке, в час ночи, когда строчу этот сообщение: моя мама пришла на роботу, уставшая, мы поссорились из за мелочи, тут не прав был и я, ведь все таки мать пришла уставшая вечером и неудивительно что она была в чем то не права, но в итоге тема разговора быстро поменяла свой лад:. Мы заговорили насчёт ее этих комментариев про мужчин, я спросил у нее типа была ли она права или нет, и она уже не беспокоясь заденет меня это или нет, начала говорить, что, да, это правда. И постепенно по мере спора, она начинала говорить все больше і больше плохих вещей, мол, женщины генетически морально и физически превосходят мужчин, ведь женщины интеллектуально и физические развиваются быстрее, и что ВСЕ они безответственные. Я ведь тоже мужчина. И я ей сказал, понимает ли она, что она ненавидит и меня, своего родного сына, только из за того что я мужчина, и она начала оправдываться, типа, я тебя не оскорбляла, ведь ты не мужчина, а парень ещё и т.д и т.п. И когда я ей говорил, что не все, ДАЛЕКО НЕ ВСЕ мужчины безответственные, и она не имеет права так говорить только если она за свою жизнь увидела только лишь ~150 мужчин из приблизительно трёх миллиардов, и она говорила что она не обязана их видеть и судит только по тем, кого она видала, а так же она сказал, что, давай, покажи мне хоть одного ответственного мужчину. Вообщем, я хочу спросить у психологов, что делать? И правильно ли моя мать считает? Я ведь прекрасно понимаю, что такие слова может говорить только мужененавистница, а значит что она ненавидит и меня, только из за того что я мужчина, на сознательном уровне она это отрицает, но на подсознательном....
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы из мухи сделали слона. Ваша мать говорила исходя из своей боли, травм и разочарований. А вы все переводили на себя. Вы еще не мужчина, а юноша, а для нее ребенок. Видимо вам не хватает признания, тепла и любви, поэтому нету чем воспринимать недовольство родного человека. Скажите, а даже если мама ваше мужененавистница, то что?! Вы будете ее перевоспитывать? Похоже реальность мамы и ваша сильно слеплены воедино и вы не способны разграничить это. Когда человек испытывает боль от противоположного пола, то звучит именно такой текст как у вашей матери. Кстати, а есть ли у нее муж, отец? Отношения с этими людьми были причиной такой красноречивой перепалки с вами…
Если человека укусила собака - она будет опасаться собак, но она может любить свою собственную собаку. Я уже привожу вам примеры чтобы остудить вашу обиду.
Главное, чтобы вы себя любили и были непоколебимы в собственном отношении, вне зависимости от того, что и кто говорит вокруг.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Маргарита Старченко
Вітаю, Артеме. Я співчуваю вам, що вам довелось почути такі судження від вашої мами, бо мама для хлопця є дуже важливою фігурою у житті.
Ваша мама має свій досвід і свої травми, і має право мати будь-яку думку. Однак, ви не повинні розділяти її думку, адже ви окрема особистість і маєте свій досвід, цінності, світобачення.
На мою думку, ваша мама не права у тому, що так категорично висловлювала вам свою позицію, не піклуючись про ваші почуття, адже підлітки набагато вразливіші ніж дорослі. Однак, сталося що сталося і переграти цю розмову вже неможливо. Від вас залежить власне емоційне ставлення до цієї ситуації, до маминих суджень – ви контролюєте це, а не її думки та дії. Працюйте над тим, щоб не приписувати собі ці мамині установки, абстрагуватись від цих суджень та не дозволяти їм впливати на ваше сприйняття себе, свою самооцінку.
Чи є у вашому житті чоловіча фігура (батько, дідусь, тренер і т.д.), з якою ви можете щиро спілкуватись, ділитись своїми почуттями?
Доповнення від автора
Добрий вечір. Так, в мене є дід та батько, з якими я можу це обговорити і я це зроблю. Дякую вам за відповідь. Можливо, я поговорю і з мамою про це, щоб сказати їй де вона не права, але сильно сперечатися і перевиховати я її не буду, я буду відноситись до цього стоїчно, якщо її думка не буде співпадати з моєю.
психолог онлайн
Доброго дня.
Звісно, важливо вказати, що слова Вашої матері можуть бути не тільки свідомою думкою але і емоційно-необхідною розрядкою, щоб справлятись із її гірким досвідом та обставинами, принаймні робочими. І вона може мати всі підстави так думати і відчувати. Проте, це точно не робить її слова вагомими загалом і менш неприємними для Вас.
Такі речі точно не приємно слухати і бути умовним "учасником" тих чоловіків, про яких вона говорить. І вірно також може бути те, що у Вас окремо як "чоловіка" вона ще не бачить, але у неї точно є інші чоловічі фігури, яких вона навряд буде свідомо причисляти до тих поганих чоловіків. Але через емоційний стан - вона може не мати сил розділяти їх.
Це може бути як фрази людей про "всі завжди" або " я більше ніколи" і т.д., тобто узагальнення які ми використовуємо не віддаючи собі звіту наскільки вони відірвані від справжнього стану речей.
І це все я кажу точно не для виправдання слів Вашої матері, але як форма горизонту з якого Ви вже можете на це дивитись. І не тільки дивитись, але і повертати їй. Тобто, вказуючи що її слова Вам неприємні і бодай, щоб весь цей негатив не зливався на Вас у такій формі.
Ще один момент який хочеться зауважити, що навіть попри її заперечення Ви якось апріорі причисляєте себе до от цих "всіх" поганих чоловіків, і паралельно чекаєте від неї цього спростування. І це теж нормативна реакція, але так як на її слова та стан Ви не можете вплинути, важливо щоб в такі моменти Ви проясняли свій стан та свою позицію.
Бо щоб вона не говорила, якщо це не пряма претензія чи питання до Вас - воно Вас не стосується. І це розділення в першу чергу маєте провести Ви. І якщо у Вас немає сумнівів стосовно себе, стосовно того, яким чоловіком Ви є і яким хочете бути - жодні подібні вислови не будуть так зачіпати і не будуть про Вас, а лише про досвід тих, хто це говорить.
І хоча це може бути не просто, бажаю Вам сил і ресурсу, відділятись від її слів, і мати наснагу повертати їй той негатвиний вплив, що вона здійснює. Як мінімум, у Вас вже достатньо рефлексії та саморозуміння, судячи з Вашого звернення)