Чому він так робить
Доброго дня
Десь рік по тому познайомилась з хлопцем .Потім почали спілкуватись .В цей час я була на навчанні.Спілкувались то він писав мені цікавився,то я теж писала .Потім закінчилось навчання .Приїхала до дому і він приїжав до мене але не часто тому були деякі проблеми які він розповів .Він розповідав що в нього мама хвора і він повинен бути з нею хоча в нього є ще сестра яка допомагає.Тому ми не зустрічались пізніше почались якісь емоційні гойдалки .Типу нащо ми спілкуємося з щось такого.Бувало таке що ми могли говорити про сумісне майбутнє .Але він трактував що він для сестри більше щастя бажає ніж собі.Він ще говорив що це дуже все відповідально зарез мати дівчину якщо в нього нема прямого заробітку.Ми переставали спілкуватись потім десь побачимось ,чи в компанії то ми вже разом .А коли не бачимось то ніхто не пише .
І мені важко зарез.Думок багато чому він так робить.Мені здається я просто ним страдаю .
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю вас, Соня!
цитата:
Думок багато чому він так робить
Це може бути відомо лише хлопцю, але скоріш за все йому так зручно.
цитата:
А коли не бачимось то ніхто не пише .
Це свідчить про те, що хлопець не зацікавлений в вас.
цитата:
.Мені здається я просто ним страдаю .
А ось це на мою думку найголовніше питання. Подумайте, що ви можете зробити для того щоб позбутися цих страждань. Можливо зайнятися собою, своїми хобі, своїм саморозвитком. Також можна заручитися підтримкою друзів та психолога.
Щасти вам
психолог онлайн
Здравствуйте, Соня! У парня и спрашивайте, почему он так делает, нам-то откуда знать, а после его ответа вы и сами всё прекрасно поймёте, конечно, при должной честности с собой.
психолог онлайн
Соню, вітаю! Якщо б Ви знали відповідь на своє питання, якщо б дійсно розуміли мотиви хлопця, щоб це могло Вам дати? Можливість рухатися далі чи повернути стосунки?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Соню!
цитата:
Мені здається я просто ним страдаю .
Оце головне, а те, що Ви питаєте, другорядне
цитата:
ЧОМУ ВІН ТАК РОБИТЬ
цитата:
Ми переставали спілкуватись потім десь побачимось ,чи в компанії то ми вже разом .А коли не бачимось то ніхто не пише .
І мені важко зарез.
З огляду на такий перебіг подій, варто ставити питання собі - чому я ОБИРАЮ страждати? Саме Ви обираєте такий спосіб реагування на події, в яких - далі будьте особливо уважною - не йдеться про КОХАННЯ та навіть закоханість(!) В усякому разі у Вашому дописі немає навіть натяку на ці почуття. Чи я щось не помітив?
Загалом сценарій ваших відносин вкладається у формулу "тягни-штовхай." Хлопець щось промовляє про свої погляди, цінності і наміри, в яких Вас не існує. То чого Ви на нього звертаєте увагу? Все те ж саме він може розповідати іншим дівчатам. Навіщо Ви це слухаєте? З надією на що? Яка сила підвішує Вас на "гачок"?
Відредаговано автором 06-08-2024 10:04:36
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Соня, якщо Ви не розумієте, що відбувається у ваших стосунках, то немає нічого страшного в тому, щоб поставити хлопцеві декілька запитань.
Якщо у стосунках є невизначеність, то хорошого не чекайте.
"Я не готовий до серйозних стосунків" означає "Я не готовий до серйозних стосунків з тобою" або "Я не впевнений, що ти саме та жінка, яка мені потрібна". (Перепрошую.).
Ви можете страждати за ним, якщо хочете, але задайте собі кілька запитань. Чи влаштовують вас такі стосунки? Найважливіше тут - чи хочете Ви почуватися саме так, можливо, все життя?
Якщо Ви йому подобаєтесь, він буде прагнути побачитися з Вами.
Ви заслуговуєте на те, щоб дізнатися, що відбувається насправді? Безперечно.
Я можу розповісти, що відбувається:
Ви зустрічалися із жахливою людиною. Найпростіший спосіб виправити цю помилку – зробити для себе певні висновки, жити далі і надалі бути більш розбірливою у виборі партнера.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Соня!
Схоже Вам зустрівся гарний екземпляр "прихованого нарциса")
Чому я зробив такий висновок? Поясню.
За ознаками поведінки прихованих нарцисів, з якими я особисто стикався по життю. А це:
- постійне жаління на складну та тяжку і головне НЕСПРАВЕДЛИВУ (до нього) долю та виправдання себе;
- опис своєї жертовної та героїчної поведінки, який робиться показово стримано, дозовано та скромно (догляд за хворою мамою, "бажаю сестрі більшого щастя ніж собі"), який ніби-то говорить: "дивись, який я гарний син та брат, як вмію доглядати, який я добрий та турботливий";
- емоційні гойдалки (то гаряча турбота, то холодний ігнор - "контрастний душ");
- ніколи не проявляти ініціативи (пропозиції зустрітись, щось зробити і т.д.) - щоб не нести за це НІЯКОЇ відповідальності і якщо що - "Це ти сама так вирішила" тощо.
Ще, я впевнений, він проявляв до Вас і пасивну агресію (ігнорування, забування тощо) - це теж ознака пасивних нарцисів.
За цим всім ховається непомірна гординя, егоїзм та самозакоханість.
Але, приєднуюсь до колег, більш ВАЖЛИВЕ питання:
ЩО Вам із цим всім робити?
НАЩО Вам такі відносини? Ні теплі, ні холодні. Де Ви - мотор за обох.
Бо так буде й надалі. З чого почалося - тим і продовжиться.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю!
Ви описуєте хлопця, який ще не дозрів до стосунків, він перебуває в родинних взаємодіях і там готовий нести «свою долю відповідальності», а від вас щось вимагає, бо не хоче вкладатись. Розумієте, це яблуко зелене, воно не до смаку вам буде. А ви чомусь хочете від людини того, що він не спроможній дати.
Я припускаю, що ви маєте якісь власні моменти невпевненості, тому що він важливіший ніж ви. Тільки неясно нащо вам «таке щастя»? Я припускаю, що у вас багато всередині гачків, якими зачепились в емоційних гойдалках. Таке залипання, ретравматизація якась. Вас манить саме його відторгнення і воно десь має місце з вашої власної історії. Хто був такий холодний, пропадаючий і недоступний з ваших рідних?