Боюсь не справитися з тиском від набраних кредитів і страхом не реалізуватися
Трохи більше року тому я переїхала до хлопця закордон. Через певні обставини та нашу фінансову безграмотність ми набрали кредитів і зараз ще винні біля 4000$, 2 тис. вже віддали. це так сильно давить щодня думати про те, що в нас такий великий борг і вирішувати всі проблеми які виникають через відсутність грошей. Хлопець працює на будові по 13 14 годин на добу. Я також на роботу ходжу прибирати, Попри це намагаюсь розвинутися в обраній сфері, щоб працювати де мені подобається. Намагаюсь тому що це постійні взлети і падіння, та падіння чомусь набагато довші ніж взлети. В мене ніяк не виходить розвинути дисципліну. І так наскільки я пам'ятаю, вже останні 6 років. Спочатку з З розвитком корисних звичок та навчанням у школі потім з підготовкою до ЗНО, а тепер це. Більшість часу я прокрастиную, хоча ніби от яка мотивація здавалося б величезна, і бажання ніби не бракне, та я чомусь все одно вмудряюся виливати свій вільний час в унітаз. Раніше я ще дуже винила себе за це, зараз трохи легше, але все одно гризе совість. Інколи враження, що думки про те, що роблю замало, що цей кредит спаклюжив нам все майбутнє не виходять з голови ніколи, а це так виматує. Ліпше б потратила енергію на думки про це на дії до вірішення, але ж ні, звичайно я продовжую годувати себе дешевим дофаміном і стояти на одному місці. Улюблену справу я обрала 2 роки тому, і переконана, що за цей час вже давно можна було б працювати за спеціальністю. У стосунках нас ніби все гаразд, ми стараємося підтримувати одне одного попри брак часу і постійний стрес. Звичайно не все гладко, але ми поки тримаємося. Я дуже боюсь що всі наші грандіозні плани мрії, цілі стали нездійсненними через цей кредит. У нас зараз з'явилася можливість переїхати в Штати про що ми якраз мріяла, але для цього потрібно ще більше грошей, а в нас не те щоб не було заощаджень, в нас нічогенький мінус😅 Щось ми маємо позичити, щось дадуть батьки, але цього все одно замало, а часу обмаль. Ні я, ні партнер не віруючі, але все ж хотілося хоча б віру в себе та наше омріяне майбутнє вірити. Чому так складно цю дисципліну розвити? Я намагаюсь себе заспокоїти тим, що коли ця проблема пройде вона мені здаватиметься дрібницею. Дуже соромно ще за те, що я, ніби така вся розумна і класна, погрязла в таких боргах. Інколи я просто перед сном просто плачу, ніби без причини, напевно від зневіри, і вимотаності. Важко продовжувати радіти життю, щасливі моменти не здаються вже такимт радісними, я боюсь, що ми не "вивеземо"
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня!
"Інколи враження, що думки про те, що роблю замало, що цей кредит спаклюжив нам все майбутнє не виходять з голови ніколи, а це так виматує. Ліпше б потратила енергію на думки про це на дії до вірішення, але ж ні, звичайно я продовжую годувати себе дешевим дофаміном і стояти на одному місці."
Да сложно конечно... долги это всегда сложно... морально тяжело.
Не совсем понятно, как вам в 18 лет дали кредит на такую не маленькую сумму, да еще в другой стране ( ну ладно)
А для каких целей вы его брали? На переезд в другую страну? На образование? На жилье? На бизнес?
Очень хорошо - что уже половину погасили кредита ( надо на этот плюс опираться вам)
Вам надо признать - что уже все долг финансовый у вас есть - ощущение что как бы вы знаете про этот факт - но не как не можете с этим смириться.
А смириться - значит принять обстоятельства такими какие они есть - плохие или хорошие неважно - вот как есть так уже есть все.
А дальше с этих обстоятельств уже и отталкиваться - начинать планомерно терпеливо решать эту проблему.
Запастись терпением - быстро точно не решите - сумма большая - распланировать план вам надо - хотя бы примерно по времени - чтоб вы ориентировались - четкость снизит вашу тревожность - уйдет неизвестность хотя бы чучуть.
(Вам же тяжело именно от неизвестности - как оно будет дальше).
Так вот вместе с парнем - сесть и распланировать пошагово план - сначала по времени примерно рассчитать - когда вы реально адекватно - сможете его погасить с учетом всех нюансов ( другая страна, не большой заработок и ваш и его, трата сил и т д ) Потом распланировать действия какие нужны еще.
Найти может экономиста - который вас проконсультирует - что в таких случаях еще можно сделать - улучшить ситуация.
Научится экономить деньги - начать вести бюджет вашей пары с парнем - четко планировать свои доходы и расходы - прям писать на каждый день и на неделю - по покупкам и расходом - покупать самое необходимое - а лишнее убирать или отодвигать.
Дать себе обещание ( себе ) больше не брать не каких долгов!
Пока не выплатите этот долг!
( чтоб не было соблазна снова на теже грабли... еще набрать кредитов - чтоб погасить этот кредит к примеру)
В независимости от решения парня - чтоб он потом не выбрал - именно вы для себя решите - я больше кредитов не беру.
Посоветоваться с родными и близкими ( родственниками) может они еще чтото подскажут или помогут вам финансово ( временно по возможности)
И расспланировать на год - где я еще могу зарабатывать на какой деятельности?
Вы пишите у вас есть свое направление - тогда либо его развивать если вы реально видите, что оно прибыльное! Если не прибыльное - отложить пока в сторону. А найти работу - пусть не очень которая радует - но зато денежная.
Ну и самый главный вывод которая учит вас эта ситуация с кредитом - учится объективно и адекватно оценивать свои желания и хотелки с возможностями реальными. ( чтоб больше на эмоциях не принимать таких решений - а более вдумчивее подходить к вопросу и логичнее - стать финансово грамотными со временем)
Ну и помнить что винить себя постоянно не надо - это не конструктивно - вы правильно сказали, только силы уходят... которые лучше направить на решение проблемы.
Все ошибаются - особенно по молодости - просто на будущее будьте более осмотрительнее в принятии решений.
"У стосунках нас ніби все гаразд, ми стараємося підтримувати одне одного попри брак часу і постійний стрес. Звичайно не все гладко, але ми поки тримаємося."
Вот это самое главное у вас!
Кредит постепенно погасите - если будете работать над этим.
Но самое главное что вы не одна и что вы друг друга поддерживаете - пройдете это испытание вы вместе - и вас это либо сблизит еще сильнее по итогу как пару.
Либо разойдетесь ( и такое бывает) но зато всеравно будете благодарны за вместе пройденный путь в сложный момент.
Цените то, что у вас есть уже сейчас! А то за вот этой проблемой с кредитом - можете не заметить главной ценности!
Не денег - а любви и уважения к друг другу!
"Я дуже боюсь що всі наші грандіозні плани мрії, цілі стали нездійсненними через цей кредит. У нас зараз з'явилася можливість переїхати в Штати про що ми якраз мріяла, але для цього потрібно ще більше грошей, а в нас не те щоб не було заощаджень, в нас нічогенький мінус"
Если вы так слепо будете гнаться за своими желаниями и хотелками... значит выводов так и не сделали...
Но это ваш выбор...
Может надо наоборот уменьшить грандиозность планов?
К чему такая спешка то?
У вас вся жизнь впереди еще - вы еще очень молоды.
Ситуация вас учит взрослому подходу - а не детскому - "хочу хочу и хочу - а на последствия плевать..."
"Щось ми маємо позичити, щось дадуть батьки, але цього все одно замало, а часу обмаль." - родителей не жалко? Деньги ж это их труд, они трудились, тоже копили.
"Дуже соромно ще за те, що я, ніби така вся розумна і класна, погрязла в таких боргах."
Вам надо поснимать лишние иллюзии - и про себя, и про мир вокруг. И повзрослеть! Реальнее смотреть на вещи надо - тогда будет толк!
психолог онлайн
Добавлю -
"Щось ми маємо позичити, щось дадуть батьки, але цього все одно замало, а часу обмаль. "
Вам надо осознать и запомнить - чем больше будете набирать кредитов или долгов - все это придется вам же, и отдавать потом!
То есть загоняете, так себя в еще больше патовую ситуацию и тупик.
Если долг растет - его дольше и труднее отдать.
Почемуто вы тут, безответственно - пока реагируете...
Видимо желания ваши, закрывают вам здравый смысл...
Нужно ОТВЕТСТВЕННО относится наоборот к данной ситуации и к своим решениям.
И как я уже писала не брать новых долгов - пока этот кредит не погасите - уменьшить расходы - отказаться от новых поездок, и новых переездов.
( если только, это 100 % с гарантией, не улучшит вашу ситуацию)
И то хорошо подумать - а стоит ли оно того? Не будет ли потом еще хуже?
Учится умеренности вам надо и объективной оценки ситуации.
Как вы сами думаете чему вас учит - вся эта ситуация?
"Важко продовжувати радіти життю, щасливі моменти не здаються вже такимт радісними, я боюсь, що ми не "вивеземо"
Жизнь она такая штука - бывает разной! Просто сейчас, вы проходите сложный период.
В жизни не бывает, все всегда прекрасно и радостно - особенно уже во взрослой жизни. ( увы...)
Но и радости, хотя бы, иногда себя не лишайте - пусть даже в мелочах - прогулка с парнем - романтический вечер - пение птиц - приятный кофе - приятная музыка и т д.
Радость могут приносить, и приятные мелочи каждый день - а не только ваши грандиозные планы и желания.
А грандиозные планы, пока надо отложить в сторону - (до лучших времен) - у вас еще есть время - все это осуществить - но чуть позже - когда пройдете этот этап, и наберетесь зрелости и мудрости.
Вас ведут этой дорогой, чтоб вы по взрослели, и по мудрели - если пройдете - то себе же, и пути этому еще спасибо скажите))
психолог онлайн
Настя, вітаю!
Співчуваю вашим стражданням! Ви вчитесь і набираєтесь досвіду, проте іноді він приходить через такі болісні прозріння. Кредити закриються рано чи пізно, проте є внутрішя дира невдоволеності, знецінення себе та часу. Чому ви одразу себе змушуєте бути кимось кращим, ви зараз така яка є і витримуєте і справляєтесь, ще й мрієте переїхати через океан. Я би підтримала ту реальну вас, я їй співчуваю, вона ще багато чого не вміє, не може, але скільки всього вона вже змогла. Ми розвиваємось, коли нас люблять та підтримують. Лише після цього вимагають дисципліну і плавно її вплітають. А у вас все навпаки. Чим витримувати дисципліну? Це ж якась каторга, а не відношення.
Підтримайте себе реальну з тими проблемами, які є. Подайте руку підтримки, співчутливі очі та посмішку присутності. Ви у себе є! Ви страждаєте! Ви плачете, ви втомлені, розгублені, налякані, стурбовані, десь натхнені, десь вразливі, десь розлючені за скоєні помилки… Це все ви! Обійміть себе і скажіть собі: «Приймаю, ціную, люблю!». Робіть це періодично і хай ця любов проростає до вас. Неодразу буде виходити, але і цей кредит закриється!
Шукайте безкоштовного психолога, лінію довіри чи просто періодично пишіть сюди. Вам потрібно спочатку багато зовнішньої підтримки щоб окріпла ваша внутрішня!
Бажаю витримувати себе і ставати сильнішою над всіма власними проблемами і вбачати в них розвиток!
Відредаговано автором 18-08-2024 16:30:18
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370085 для Алла Володимирівна
Дякую Вам за підтримку, було дуже цінно мені це почути, дякую за поради, я ними обов'язково скористаюся, справді зовнішня підтримка мені зараз необхідна 🫶🏼