Підозра про депресію
У мене є підозра, що у мене якийсь легкий стан депресії. На цю думку мене підштовхнула подруга, яка в свій час її вилікувала. Вона сказала, що їй також не снились сни, як і мені зараз. Сни мені доречі не сняться уже років 4, або можливо трішки менше. Я почав шукати симптоми депресії в інтернеті і не впевнений, чи є вона у мене. З одного боку я уже давно взагалі не висипаюся, хоча сплю дуже кріпко, маю якусь постійну невелику головну біль та погане самопочуття, часто не маю сил і бажання щось робити, а з іншого у мене немає якихось комплексів та я не думаю про самогубство і щось подібне. Можете підказати, що це може бути?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго вечора!
Надто мало інформації для діагностики депресії. Сни людям сняться в будь-якому випадку, адже щоб повноцінно відпочивати, у людини повинні чергуватися швидка та глибока фаза сну, і саме під чам швидкої фази ми бачимо сни. Але більшість снів не запам'ятовуються мозком, окрім тих випадків, коли під час сну Ви були близькі до пробудження. Тож сама по собі відсутність сновидінь про депресію ще не говорить.
Але чи є у Вас ще інші прояви, які б Вас турбували? Проблеми зі сном та апетитом, зміни настрою, стресові ситуації в житті? Не обов'язково це повинно підпадати під ознаки депресивного розладу, щоб бути валідним саме по собі як проблема. Для діагностики депресіх треба звернутись до психіатра, для психологічної допомоги - до психотерапевта або психолога. Згоду на роботу з психологом дають Ваші батьки до Вашого повноліття.
психолог онлайн
Вітаю!
Діагноз може Вам поставити тільки психіатр.
цитата:
З одного боку я уже давно взагалі не висипаюся, хоча сплю дуже кріпко, маю якусь постійну невелику головну біль та погане самопочуття, часто не маю сил і бажання щось робити
може бути через недостача певних вітамінів
цитата:
Сни мені доречі не сняться уже років 4
сни можуть снитися, але Ви їх не запам'ятовуєте.
На скільки для Вас це важливо?
Що Вам дасть підтвердження чи заперечення даного діагнозу?