я живу у вигаданному світі
це триває вже декілька років, сталось це зі мною випадково, в період коли я була одинока
деякий час мені було там добре, але з кожним днем стає все нестерпніше перебувати десь в паралельній реальності поки моє справжнє життя спливає, не знаю як діяти щоб позбутись цього
я дуже люблю хлопця якого собі придумала, але це вже занадто, я не хочу зійти з розуму, будь ласка допоможіть!!
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора!
Я не думаю, що Ви зійшли з розуму, мова йде про фантазування як захисний механізм психіки. Це не є чимось однозначно поганим, адже фантазії допомагають визначити, чого Вам не вистачає в реальному житті, а також знайти спосіб безпечно прожити ті мрії, які здійснити неможливо.
Як Ви можете сублімувати (переспрямувати в інше русло) свою уяву, щоб вона менше турбувала Вас і приносила задоволення? Можливо, творчість? Є багато сфер, які підходять мрійливим людям, як образотворче мистецтво, письменництво, акторство, блогінг, тощо. Якщо Ви не готові публічно ділитися творчістю, можна просто знайти такі хобі, які будуть наповнювати Ваше життя і потенційно можуть навіть стати справою життя.
Стосовно вигаданого хлопця. Це радше ідеал партнера, якого Ви хотіли б поруч з собою бачити. За відсутності реального хлопця Ваші емоційні потреби поки що задовольняються у фантазіях. Це теж не є чимось поганим і не є симптомом психічного розладу, Ви здорові. Але, вочевидь, почуваєтесь самотньо, що досить розповсюджено серед людей юнацького віку і людей загалом.
Можна подумати, чого Ви хотіли б від життя, чого Вам не вистачає в реальності? Що саме Ви отримуєте від своїх фантазій, та які з них могли б втілити у дійсність? Варто дати собі час на рефлексію. Не обов'язкого, наприклад, одразу бігти знаходити стосунки в реальності, якщо нема явної симпатії до когось чи розуміння, чого Ви від стосунків хочете, але можна заздалегідь подумати, яку людину Ви хотіли б поруч з собою бачити, що для Вас припустимо а що ні, і так з усіма іншими темами, на які фантазуєте.
Відредаговано автором 25-08-2024 22:01:32
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Вам моя колега все пояснила. У Вас немає психічного розладу.. не переживайте
Ви просто створюєте бажану картинку.
Маленькі діти грають у дочки-матері, варять кашу з кульбаб, виходять заміж, виховують дітей. З одного боку, вони по-справжньому живуть у грі, з іншого, цю кашу не їдять, а коли приходить час, згортають гру і йдуть додому.
Ви на вищому рівні вступили в рольову гру, взяли ресурси від уявного героя.
Не можна заважати дітям грати, адже для них це велика робота з формування уявлень про дорослий світ і своє місце в ньому. Так само і Ви робите певну роботу, розкріпачуючи фантазію та мрії, які будуть початком створення нового світу можливостей. Для цього чудово підходить вік із 12 до 14 років — а коли ще мріяти та формувати бажане майбутнє?
І все-таки була причина, яка спонукала Вас створити свій світ. Що Вас не влаштовує в реальності?
Реальність потребує сил, Ви черпаєте ресурси у своєму ідеальному світі.
Головне — спробуйте подумати, що саме насправді Вас напружує, від чого хочеться втекти. Не лайте себе за те, що знайшли місце для перепочинку.
Відредаговано автором 26-08-2024 04:20:35