Нав‛язливі суїцидальні думки
Мене кожен день мучають нав'язливі суїцидальні думки. У мене діагностовано депресію і я приймаю антидепресанти і нейролептики 3 місяць. Батьки повністю ігнорують і знецінюють мої слова про це, психіатриня теж не ставиться до цього серйозно і ніяк це не коментує. Я насправді почуваюся хворими. Ці думки не частина мене і вони спотворюють моє світосприйняття, роблячи його тунельним. Іноді мені хочеться просто впасти у сон щоб уникнути свого самопочуття і всіх події, що мене оточують. Але я не хочу помирати і я знаю що не можу цього зробити. Я знаю як жахливо це буде відчуватися і всеодно мене переслідують ці думки. Я бачу в уяві як я це роблю. Я іноді просто не можу зосередитися на чомусь через відчуття пригнічення разом із цим.
Як я можу позбутися цих думок? Вони можуть колись пройти якщо я просто терпітиму далі, приймаючи ліки? Це дуже знижує настрій...Чи можливо ліки взагалі мені не підходять якщо я почуваюся так погано на 3 місяць?
Питання від: ; Вік: 16
Доповнення від автора
Я ненавиджу те, як цей психічний стан впливає на почуття і мислення, змушуючи думати, що це частина мене, а не хвороба. Мене вже складно вірити, що я існую поза розладом.

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброї ночі.
Співчуваю вашому станові, дуже складно витримувати тягар таких думок.
Мені дуже шкода, що ви не відчуваєте підтримки від батьків та лікаря-психіатра. Чи є у вас хтось ще, з ким ви могли б поділитись своїми переживаннями?
Ваш запит доволі серйозний і у відкритій переписці він не вирішиться. Вам необхідна психотерапія у поєднанні з вашим поточним лікування. Вас гложать депресивні симптоми, внутрішні конфлікти, можливо якийсь травматичний досвід і лише ліками, на мою думку, тут не обійтись.
Спробуйте донести до батьків важливість відвідин психотерапевта. Можливо лікар-психіатр стане вашим союзником і порекомендує гарного спеціаліста.
Ви відмежовуєте свою особистість від нав'язливих суїцидальних думок (так тримати!), та й здається, що ви доволі обізнані в психологічних термінах - ці фактори будуть вашими союзниками в ефективному психотерапевтичному процесі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370537 для Яна Кіркеснер
Дуже дякую за відповідь!
У мене ще є запитання. Мені діагностували також РАС, сказали що легкий. Але чи може у мене бути РАС якщо багато ознак у мене відсутні?
Я рано і грамотно почали розмовляти, немає повторюваної поведінки, якихось рутинних правил і легко сприймаю зміни, доволі висока емпатія, мені нескладно розуміти людей і жарти. Нема сильної непереносимості гучних звуків, але мені вони не подобаються і я постійно у навушниках аби навколишнє середовище сприймалося тихіше.
Із ознак те, що з раннього дитинства відстороненість від соціуму і проблеми із соціалізацією, зоровий контакт для мене надто інтимний, не люблю фізичний контакт, погано виражена міміка і психіатриня казала, що я постійно розмовляю одним тоном, який здається сумним і я у малому віці збирали дуже велику колекцію конкретних іграшок і мені дуже подобалося ставити їх у ряд. Ще іноді як і моя молодша сестра несвідомо ходжу навшпиньках, я питали у всіх кого знаю і ніхто так не робить. Я робою це коли емоційно збуджені і мені здається що так краще відчуваю своє тіло.
Психіатриня сказала, що є дуже багато видів РАС і вона все ж спостерігала за мною 3 місяці...
психолог онлайн
Я б радо вам відповіла, але нажаль питання стосовно розладів поза моєю компетенцією.
Сподіваюсь колеги з форуму вам підкажуть.