рас
Доброї ночі. У мене є запитання. Мені діагностували також РАС, сказали що легкий. Але чи може у мене бути РАС якщо багато ознак у мене відсутні?
Я рано і грамотно почали розмовляти, немає повторюваної поведінки, інтелектуальних вад, якихось рутинних правил і легко сприймаю зміни, доволі висока емпатія, мені нескладно розуміти людей і жарти. Нема сильної непереносимості гучних звуків, але мені вони не подобаються і я постійно у навушниках аби навколишнє середовище сприймалося тихіше.
Із ознак те, що з раннього дитинства відстороненість від соціуму і проблеми із соціалізацією, зоровий контакт для мене надто інтимний, не люблю фізичний контакт, погано виражена міміка і психіатриня казала, що я постійно розмовляю одним тоном, який здається сумним і я у малому віці збирали дуже велику колекцію конкретних іграшок і мені дуже подобалося ставити їх у ряд. Ще іноді як і моя молодша сестра несвідомо ходжу навшпиньках, я питали у всіх кого знаю і ніхто так не робить. Я робою це коли емоційно збуджені і мені здається що так краще відчуваю своє тіло.
Психіатриня сказала, що є дуже багато видів РАС і вона все ж спостерігала за мною 3 місяці...
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Вас хвилює, чи дійсно у вас цей діагноз.
По-перше, ви можете звернутися до іншого психіатра і отримати іншу думку. В такому зверненні нема нічого поганого.
По-друге, раз вас цей діагноз так схвилював, напевне ви би воліли почути, що у вас все нормально (і кожна людина воліла б це почути). Але ж пішли до психіатра, значить щось вас в собі таки не влаштовує, відчуваєте якийсь дискомфорт.. Сама наявність діагнозу не є вироком, скоріше це підказка, в якому напрямку вам працювати, щоб зменшити свій дискомфорт. Лікар сказав, що ознаки РАС слабо виражені, і це гарний знак. Кожна людина має якісь особливості, які іноді завдають їй дискомфорту. Наше завдання - дослідити себе і напрацювати способи жити з тим, що маємо, якщо воно не піддається змінам, або міняти те, що можливо і якщо ми хочемо змінитися. Тож якщо вирішите сходити ще раз до фахівця, просіть не лише поставити вам діагноз, а ще й дати рекомендації, що з цим можна зробити.