Допоможіть розібратися з цим
В нас в класі є хлопець і про нього пішов слух що він нетрадиційної орієнтації і я сьогодні сидів на уроці і до мене прийшла думка що ми з ним займаємося 18+ і мене це возбудило хоть мені подобається дівчина
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Вітаю, Максим!
У вас може бути багато думок і фантазій. Ви ще в пошуках своєї ідентичності, бажань. Важливо не поспішати з швидкими висновками та заключеннями.
В психіці кожного є амбівалентні потяги, бажання - люблю/ненавиджу, хочу/не хочу і для розвитку важливо витримувати напругу, чекаючи що породять ці енергії, в що вони трансформуються, куди проросте внутрішній конфлікт.
На жаль ми не можемо вас тут консультувати з приводу вашої орієнтації, так як ваш вік не досягнув повноліття.
Рекомендую вам звернутись до шкільного психолога чи попросити батьків записати до психолога.
Відредаговано автором 05-09-2024 16:57:07